مراقب دوربین های لامپی باشید

همانطور که از نام دوربین لامپی متوجه می شویم این محصول نوعی از دوربین مداربسته پرفروش بازار است که ظاهر آن کاملا مشابه یک لامپ بزرگ و قدیمی است به نوعی که تشخیص آن از لامپ های واقعی به سختی امکان پذیر می شود.

برد دستگاه و تجهیزات داخلی دوربین مداربسته تماما در پوشش این لامپ قرار گرفته است و به دلیل دشوار بودن تشخیص آن از لامپ های واقعی می تواند در فضاهای مختلف به عنوان یک دوربین جاسوسی نیز عمل کند.

از ویژگی هایی که سبب شده تا این دوربین مداربسته به یک محصول پرفروش تبدیل شود می توان به ارائه امکانات فراوان، سهولت نصب و راه اندازی، برخورداری از تکنولوژی های کاملا پیشرفته و … اشاره نمود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. امروزه برندهای بسیار مختلفی اقدام به تولید دوربین لامپی نموده اند که همگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

دوربین های لامپی به دلیل پوشش وسیعی که در اختیار شما قرار می دهند برای یک فضای 80 متری کاملا مناسب هستند و امکان پوشش کامل این محدوده را فراهم می سازند. برای

چنانچه قصد خرید یک دوربین لامپی را دارید توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با مرکز دوربین مداربسته ایران همراه باشید.

دوربین لامپی و مزایای فوق العاده آن

دوربین مداربسته لامپی نوعی از دوربین های مداربسته هستند که با ارائه ویژگی های بسیار قدرتمند خود توانسته به یکی از محصولات پر فروش در بازار تجهیزات نظارت تصویری تبدیل شود. شکل ظاهری این دوربین های مداربسته کاملا مشابه با یک لامپ است بنابراین به ندرت قادر خواهد بود آن را از لامپ واقعی تشخیص دهید

در این بخش به معرفی مزایای دوربین لامپی خواهیم پرداخت.

  1. قیمت مقرون به صرفه

با مقایسه قیمت دوربین لامپی با سایر دوربین های تحت شبکه متوجه می شوید که قیمت این محصولات کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است. تهیه و نصب یک دوربین مداربسته لامپی می تواند هزینه های راه اندازی سیستم مداربسته شما را به میزان زیادی کاهش دهد.

  1. پوشش وسیع 360 درجه ای

این دوربین های مداربسته به نحوی طراحی و تولید شده اند که پوشش 360 درجه ای از محیط را امکان پذیر می سازند. نوع لنز به کار رفته در دوربین لامپی از نوع لنزهای Fisheye است بنابراین زاویه دید 4 دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. دوربین لامپی بی سیم

برخورداری از قابلیت اتصال بی سیم یا وای فای داخلی بر روی این دوربین های مداربسته کاربر را قادر می سازد تا از طریق بستر اینترنت، تصاویر دریافتی از دوربین را مشاهده کند.

  1. امکان اتصال کارت حافظه

یکی دیگر از مزایای دوربین های لامپی، امکان دریافت تصاویر و ذخیره آن ها بر روی کارت های حافظه است. شما با تنظیم دوربین خود می توانید تصاویر را به صورت 24 ساعته ذخیره کنید یا تنها تصاویری را ذخیره کنید که motion detection در آن رخ داده است.

  1. اپلیکیشن تلفن همراه

دوربین های لامپی موجود در بازر عمدتا دارای یک اپلیکیشن هستند که می توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. از این اپلیکیشن می توانید برای مشاهده تصاویر، بازپخش تصاویر ضبظ شده و … استفاده کنید. نرم افزار دوربین لامپی در نسخه های اندروید و آیفون عرضه شده است که با توجه به دستگاه خود می توانید نسخه مربوط را دانلود و نصب نمایید.

  1. قابلیت Motion detection

یکی از مزایای بسیار جالبی که دوربین های لامپی در اختیار شما قرار می دهند امکان تشخیص حرکت در محیط است. شما می توانید دوربین خود را به نحوی تنظیم کنید تا تنها در صورت تشخیص حرکت، اقدام به ضبط تصاویر نماید یا بر روی موبایل شما هشدار ارسال کند.

  1. امکان ضبط صدا و مکالمه

طراحی دوربین های لامپی به گونه ای است که امکان ضبط صدای محیط و اشخاص را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این می توانید به کمک اسپیکر تعبیه شده در دوربین مداربسته با افراد محیط مکالمه داشته باشید.

  1. سهولت نصب و راه اندازی

بزرگترین قابلیتی که این دوربین های مداربسته در اختیار شما قرار می دهند سهولت نصب و راه اندازی آن است. شما به سادگی می توانید این دوربین مداربسته را بدون حتی یک متر سیم کشی نصب نمایید. تنها کاری که می بایست انجام دهید نصب دوربین مداربسته بر روی سرپیچ لامپ و راه اندازی دوربین مداربسته است. این ویژگی سبب می شود تا تمامی کاربران به سادگی قادر بدون نیاز به حضور نصاب، دوربین لامپی خود را نصب و راه اندازی کنند.

به منظور اطلاع از قیمت دوربین لامپی و دریافت مشاوره پیش از خرید توصیه می کنیم با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید.

مزایا و معایب دوربین لامپی

در این بخش قصد داریم مزیت ها و معایب دوربین لامپی را برای شما عنوان کنیم تا به سادگی بتوانید محصول را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.

مزیت دوربین لامپی

  • قیمت این محصولات کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است.
  • نصب و راه اندازی دوربین لامپی ساده بوده و در زمان کوتاهی انجام می گیرد.
  • امکان انتقال صدا به صورت 2 طرفه وجود دارد.
  • می توان دوربین لامپی را به اینترنت متصل نمود.
  • می توانید از دوربین لامپی به صورت مخفی استفاده کنید
  • امکان پوشش 360 درجه ای را در اختیار شما قرار می دهد.
  • معایب دوربین لامپی

در این مقاله از مرکز دوربین مداربسته ایران با دوربین لامپی و مزایا و معایب آن آشنا شدیم. این محصول با برخورداری از ویژگی هایی نظیر سهولت نصب و راه اندازی در کنار قیمت اقتصادی توانسته سهم زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. چنانچه قصد خرید دوربین لامپی را داشته باشید توصیه می کنیم با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نموده و مشاوره پیش از خرید دریافت کنید.