بهترین و شیک ترین صندلی های چوبی در صنایع چوبی آنیل

صندلی چوبی صنایع چوبی انیل

یکی از اجزای مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه  صندلی چوبی است. برای تهیه یک صندلی چوبی شیک مناسب باید با ویژگی های آن آشنا باشید.

یکی از کاربردی ترین تجهیزات داخل آشپزخانه صندلی اپن است. برای خرید صندلی کانتر شیک مناسب باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این صندلی اپن زیبا نه فقط بر زیبایی آشپزخانه، بلکه بر سلامت جسم نیز تاثیرگذار است.

صندلی چوبی

ارتفاع صندلی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک صندلی کوتاه، باعث می‌شود دستان شما از سطح بدن فاصله زیادی پیدا کند و با زاویه ای باز روی میز قرار گیرد. ارتفاع زیاد صندلی کانتر چوبی باعث می‌شود به هنگام صرف غذا یا انجام کار روی میز خم شوید و در طولانی مدت آسیب های جدی به ستون فقرات شما وارد شود.

صنایع چوبی آنیل مفتخر است محصولاتی با بهترین متریال وتمام چوب به مشتریان خود عرضه می کند.تمامی محصولات از جنس چوب راش بوده ودارای گارانتی 24ماهه می باشدش.

جنس صندلی چوبی

توجه به جنس از عوامل مهمی است که در خرید تمام لوازم خانگی مشترک است. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می‌توانید انواع مختلفی از صندلی کانتر  را خریداری کنید. چوب و فلز با کیفیت ترین انواع صندلی اپن هستند. صندلی چوبی نسبت به فلز مرغوب تر و به علت هماهنگی بیش تر با سایر لوازم، طرفداران آن زیاد است. البته صندلی های پلاستیکی نیز به علت تنوع رنگ و قیمت پایین تر، کاربرد زیادی دارند.

صندلی چوبی

تفاوت صندلی اپن آشپزخانه  با صندلی ناهارخوری چیست؟

 بدون تردید تفاوت ظاهری و طراحی عظیمی بین این گونه مدل صندلی چوبی حاکم است که همین عامل به دلیل کاربرد آنها ایجاد شده است . در واقع تفاوت کاربردی آنها ما را قادر ساخته است که صندلی های اپن را با طراحی خاص تهیه کنیم. اگر شما نیز خریدار اینگونه صندلی ها هستید به شما پیشنهاد می کنیم به طور جدی برخی از نکات را در خرید در نظر بگیرید از جمله ارتفاع آن ها، ظاهر آن ها، جایگاه نشیمن، داشتن یا نداشتن پشتی، شکل پایه و قابلیت تنظیم ارتفاع می تواند به طور قابل ملاحظه ای نظر شما را در خرید این گونه صندلی ها تحت تاثیر قرار دهد. ناگفته نماند حال که با تفاوت های صندلی اپن با دیگر صندلی ها آشنا شده اید سعی کنید ابتدا نیاز مورد نظر را مشخص کنید در این صورت به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از آنها مناسب شما است.

صندلی چوبی صنایع چوبی انیل

قبل از خرید مدل صندلی بار  چوبی  به چه نکاتی باید توجه کرد؟

صندلی آشپزخانه ها برای خانه های آپارتمانی و کوچک امروزی یک بخش از لوازم خانگی ضروری است. استفاده از این صندلی ها فضا سازی را با حذف میز غذاخوری ایجاد می کند. از انجا که انتخاب و خرید هر وسیله ای نیاز به رعایت اصول و نکات کلیدی دارد در این بخش قصد داریم به طور کلی راهنمای خرید صندلی آشپزخانه را برایتان بگوییم.

 هزینه صندلی اپن

قبل از هرکاری اول شما باید در نظر بگیرید که تا چه سقفی می خواهید برای صندلی های اپن خود هزینه کنید، بعد از آن متناسب با بودجه خود به دنبال صندلی های مناسب بگردید.

نشیمن صندلی غذاخوری

هدف اصلی از خرید این صندلی ها نشستن بر روی آنهاست پس راحتی نشینمن یکی از اولین گزینه های انتخاب است. نشیمن صندلی های اپن نیز باید نرم و برای نشستن راحت باشند، نشیمن های خیلی سفت برای بدن ایجاد ناراحتی می کنند و باعث می شوند که شما روی صندلی احساس راحتی نداشته باشید

ارتفاع صندلی اپن

ارتفاع صندلی ها باید با ارتفاع اپن یا کانتر آشپزخانه شما هماهنگی کامل داشته باشد. بهتر است برای اپن یا کانتر صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه کنید تا از این بابت نگرانی نداشته باشید. ارتفاع صندلی های اپن از دیگر تفاوت های صندلی اپن با دیگر صندلی ها است، اینگونه صندلی ها معمولا با ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند و بیشتر آن ها قابلیت آن را دارند که با تنظیم های خاصی تغییر ارتفاع دهند و همین امر سبب محبوبیت بیشتر اینگونه صندلی ها در فضای خانه گردیده است. صندلی های اپن نیز همانند سایر صندلی ها می توانند دارای پشتی باشند که بنا به سلیقه مورد درخواست قرار می گیرند. در بیشتر اوقات صندلی های بدون پشتی برای ایجاد فضای فانتزی انتخاب می شوند ولی در حالت کلی صندلی های دارای پشتی از استقبال بالایی برخوردار هستند. تفاوت های صندلی اپن با دیگر صندلی ها البته به انواع و هزینه های درخواستی آن ها نیز گسترش یافته است و همین امر سبب شده است که کاربر، تنوع بسیاری برای انتخاب داشته باشد

جای قرار گرفتن پا در صندلی اپن

 داشتن جای پا در قسمت پایه صندلی های اپن حس راحتی را در هنگام نشستن بر روی این صندلی ها بیشتر می کند

تکیه گاه و پشتی صندلی آشپزخانه

تکیه گاه ها نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشند تا در نشست شما اختلال ایجاد نکنند. در انتخاب صندلی اپن با تکیه گاه باید به سایز و ارتفاع آن و اپن آشپزخانه دقت کنید.

صندلی چوبی

هماهنگی سبک صندلی اپن با کابینت آشپزخانه

واضح است که یک سری صندلی پایه بلند چوبی نمی توانند نمای زیبایی به آشپزخانه ای با کابینت و رنگ بندی فانتزی رنگ جیغ داشته باشند این نکته برای سبک تضاد هم صدق می کند.

صنایع چوبی آنیل مجموعه کاملی از بهترین مدل صندلی های چوبی منزل در رنگ ها و اندازه های مختلف و بهترین متریال را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.هم اکنون می توانید مجموعه ای از کارهای ساخته شده را در وب سایت

https://annillwood.com

ملاحظه بفرمایید.