هزینه دکوراسیون داخلی

برای طراحی دکوراسیون نیاز است تا از المان های مختلفی استفاده کرد. هر کدام از این موارد، مدل های بسیار مختلفی دارند و قیمتشان نیز متفاوت است. در اینجا قصد داریم به مواردی که در قیمت محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی است بپردازیم. این محصولات شامل کفپوش ، تزئینات دیوار و اکسسوری های دکوری می باشد.

تزئینات مربوط به دیوارها

زمانی که حرف از تزئینات دیوار می شود، بلافاصله به یاد کاغذ دیواری خواهیم افتاد. این محصول تنوع بی نظیری در طرح و رنگ دارد. عواملی مثل برند و کشور تولید کننده ، ویژگی های جانبی مثل قابلیت شست و شو ، طرح سه بعدی یا ساده و در نهایت جنس و مقاومت کاغذ در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. مدل های طرح دار بیشتر مناسب فضای پذیرایی و حال می باشد. همچنین محصولات ساده گزینه خوبی برای اتاق خواب به حساب می آید.

اما گزینه دیگر دیوارپوش های مختلف می باشد. جنس PVC ، چوب و MDF امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت مدل های چوبی در مقایسه با قیمت دیوار پوش pvc طرح چوب بیشتر است. جنس pvc در مقابل حشرات موذی و کثیفی مقاوت بسیاری دارد. البته مدل MDF نیز کاربردهای بسیاری دارد و در فضای شرکت ها و ادارجات بکار گرفته می شود.

بخش کفپوش ها

کفپوش ها از تنوع بسیاری برخوردارند. مدل PVC و لمینیت در مقایسه با سایر محصولات ، بیشتر بکار گرفته می شوند. قیمت کفپوش های جنس pvc در مقایسه با قیمت لمینت کف پایین تر می باشد. این کفپوش ها در 2 مدل تایلی و رولی تولید می شوند. مدل تایلی از زیبایی بسیاری برخوردار است. برای نصب نیاز به زیرسازی و استفاده از چسب مخصوص می باشد.

در مقابل این محصول ، کفپوش های لمینیت قراردارند. به راحتی و بدون هیچگونه نیاز به چسب و میخ قابل نصب می باشند. لمینت در واقع همان پارکت چوبی است که بصورت مصنوعی و با مواد چند لایه و مغزی hdf تولید می شود. تنوع بسیار بالای طرح و رنگ سبب شده است تا براحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند. این کفپوش ها از نظر زیبایی بسیار چشم نواز هستند و گرمای خاصی به فضای محیط می بخشند.

برندهای بسیاری در زمینه تولید کفپوش های لمینیت فعالیت دارند. یکی از برترین آنها ایزوفام می باشد. محصول پارکت لمینت ایزوفام در مقایسه با محصولات مشابه خارجی از کیفیت فوق العاده برخوردار است. مغزی آنها از مواد درجه یک HDF می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و رطوبت از خود نشان می دهند. قیمت کفپوش های این برند در مقایسه با سایر محصولات بازار ، اقتصادی و مقرون بصرفه می باشد.

پرده های مختلف

پرده ها نقش بسیار پر رنگی در دکوراسیون داخلی دارند. شیوه انتخاب بهتر است متناسب با محیط و محل مورد نظر باشد. مثلا برای فضای آشپزخانه استفاده از مدل های زبرا بسیار کاربرد دارد. همینطور در فضاهای رسمی انتخاب انواع پرده کرکره های مختلف گزینه ای ایده آل می باشد. قیمت پرده به مواردی همچون مدل پرده ، میزان متراژ سفارش و جنس پارچه بستگی دارد.

فرش مناسب

وقتی اسم فرش می آید بلافاصله به یاد طرح های سنتی و نقش های قدیمی خواهیم افتاد. اما امروزه مدل دیگری از فرش ها با نام فرش فانتزی تولید می شود. همانطور که از نامش پیداست از طرح های فانتزی و انتزاعی تشکیل شده است. نقش های جذاب این فرش ها مناسب با دکوراسیون مدرن می باشد. متراژ این محصولات از فرش های معمولی کوچکتر است و عمدتا بصورت چاپی می باشند. همینطور امکان سفارشی سازی از طرف مشتری وجود خواهد داشت و این یک برتری به حساب می آید.

مناسب ترین مکان برای تهیه محصولات

محل خرید و تهیه محصولات دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با مراجعه به فروشگاه اکبتان دیزاین ضمن مشاوره و ارائه بهترین محصولات ، از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار خواهید شد. برای ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه می توانید از طریق شماره تماس 88519238-021 اقدام کنید. همینطور با مراجعه به وب سایت رسمی به آدرس ekbatandesign.ir می توانید نمونه محصولات مختلف را مشاهده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی