هتل های خوب مشهد با قیمت مناسب از نظر مسافران

انتخاب اقامتگاه مناسب همیشه یکی از دغدغه‌ها‌ی مسافرانی است که به شهر مشهد سفر می‌کنند. دو ویژگی قیمت مناسب و امکانات عالی از نیازهای مسافرانی است که قصد رزرو اتاق در هتل‌ های خوب مشهد را دارند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که بهترین هتل‌ها را با قیمت نسبتاً بالا رزرو کنند و از خدمات آن لذت ببرند؛ اما برخی دیگر به دنبال هتل‌ های با قیمت مناسب هستند که در این مطلب به معرفی هتل های خوب مشهد با قیمت مناسب از نظر مسافران می‌پردازیم و خدمات هر کدام را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

هتل قصر طلایی از هتل‌ های خوب مشهد

اولین معرفی از هتل های خوب مشهد را با هتل قصر طلایی آغاز می‌کنیم. این هتل یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک به حرم است. به دلیل خدمات عالی و اتاق‌های لوکس و شیک، این هتل از نظر مسافران از بهترین هتل ‌های شهر مشهد است. این هتل در سال 1389 آغاز به فعالیت کرده و تاکنون در میان هتل های مشهد جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. از ویژگی‌های مهم این هتل که آن را به هتلی تاپ تبدیل کرده، موقعیت مکانی آن از نظر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) است که با بیست دقیقه پیاده روی می‌توان برای زیارت به حرم رسید. یکی از امتیازات مهم این هتل خدمات و امکانات رفاهی خوبی است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از جمله این امکانات می‌توان به سالن ورزشی، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، انواع ماساژ، دوچرخه سواری، آتلیه عکاسی، کارواش، پارکینگ سرپوشیده، ترانسفر رفت و برگشت، کتابخانه و… اشاره کرد.

در این هتل 20 طبقه، 385 واحد اقامتی قرار دارد و تنوع آن‌ها بسیار زیاد است. از جمله واحدهای اقامتی آن می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دبل لاکچری، دبل پانوراما، سوئیت‌های سینیور دو تخته، پرنسس دو تخته و… اشاره کرد. سرویس خواب شیک و راحت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، وسایل بهداشتی و حمام اختصاصی از دیگر ویژگی‌های هر اتاق است. البته در بین هتل های 5 ستاره نزدیک به حرم، هتل ضیافت الزهرا مشهد در خیابان طبرسی نیز با خدمات عالی و قیمت نسبتا مناسب است که می‌توانید برای رزرو اتاق اقدام کنید.

برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام، رستوران هتل قصر طلایی مشهد آماده پذیرایی از شماست و منویی از غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی مانند انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی را تدارک دیده است. صبحانه بوفه نیز در رستوران این هتل هر روز سرو می‌شود. البته رستوران سنتی ترمه نیز در این هتل با دکوراسیونی کاملا سنتی و ایرانی با انواع غذاهای اصیل ایرانی در ظروف مسی و سنتی آماده پذیرایی از مهمانان هتل قصر طلایی است.

هتل پارسیس مشهد

معرفی هتل های خوب مشهد را می‌توان از خیابان‌های دیگر نزدیک به حرم ادامه داد. از هتل‌های پنج ستاره در مشهد که تعریف‌اش را می‌توان از مسافران بسیاری شنید، هتل پارسیس است. این هتل در سال 1395 افتتاح شد که با 17 طبقه خود توانست جایگاه خوبی را در میان هتل ‌های مشهد به خود اختصاص دهد. این هتل که از هتل های خوب مشهد از نظر مسافران به‌شمار می‌رود، 117 واحد اقامتی را در خود جای داده که از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به دکوراسیون شیک، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و… اشاره کرد.

رستوران این هتل با ظرفیت 200 نفر در فضایی به یاد ماندنی غذاهای لذیذ و خوش طعمی را برای مهمانان خود طبخ می‌کند. همچنین، وجود کافی شاپ و چایخانه سنتی در این هتل می‌تواند لحظات خوبی را برای عصرانه و وقت گذرانی برای شما به ارمغان آورد. این هتل جزو هتل های خیابان طبرسی مشهد است که دسترسی خوبی به حرم مطهر دارد. از امکانات هتل پارسیس می‌توان خدمات تفریحی مانند بازی بیلیارد، مجموعه آبی شامل سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، خشکشویی، آرایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت و… را نام برد.

هتل مدینه الرضا؛ هتل خوب نزدیک به حرم در مشهد

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد واقع در خیابان شیرازی یکی از هتل های خوب نزدیک به حرم در مشهد است که مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است. این هتل 18 طبقه با 288 واحد اقامتی متنوع و با معماری خاص، اقامتی به یادماندنی را برای زائران به ارمغان می‌آورد. از امکانات سرگرم کننده در هتل مدینه الرضا مشهد، وجود آتلیه عکاسی است که می‌توانید عکس‌های یادگاری با پس زمینه حرم در آن تهیه کنید. استخر هتل نیز می‌تواند گزینه خوبی برای رفع خستگی روزانه باشد. فاصله این هتل از حرم مطهر حدود 80 متر است که برای زیارت کافی است اراده کنید و در کمتر از 2 دقیقه به حرم برسید.

هتل درویشی؛ نگین هتل‌ های خوب مشهد

یکی دیگر از هتل های خوب مشهد نزدیک حرم که معماری شگفت انگیز آن همه مسافران را مجذوب خود می‌کند هتل 5 ستاره درویشی است که در سال 1390 افتتاح شد. این هتل بزرگترین هتل آتریوم ایران است که در 20 طبقه و در بلوار امام رضا واقع شده است. اگر به این هتل سر بزنید، معماری شاهانه و لوکس این هتل بی‌صبرانه شما را برای اقامت در این هتل مشتاق می‌کند. اگر نگاهی به عکس هتل های خوب مشهد انداخته باشید حتماً هتل درویشی در میان آنها قرار دارد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های رویال، اتاق ملل، VIP و … اشاره کرد. اتاق دوبلکس چین، اتاق دوبلکس ایران باستان و سوئیت امپریال از دیگر واحد‌های اقامتی هتل درویشی مشهد هستند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان خشکشویی، پارکینگ، ترانسفر رفت و برگشت، سالن همایش، مرکز خرید و…نام برد. امکانات تفریحی این هتل نیز شامل مجموعه آبی، حمام سنتی، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، شهربازی و… می‌شود.

هتل اترک مشهد

در بین هتل های خوب مشهد می‌رسیم به هتل 4 ستاره اترک که در سال 1357 در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) بنا شد. این هتل یکی از هتل ‌های قدیمی در مشهد است که رضایت مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. در سال 1394 هتل اترک با  10 طبقه و 145 واحد اقامتی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره یکی از هتل های خوب مشهد از نظر مردم به شمار می‌رود که مجهز به رستوران، پارکینگ و سالن پذیرایی است. رستوران‌های این هتل در دو سبک سنتی و مدرن طراحی شده که انواع غذاهای ایرانی و ملل با بالاترین کیفیت و طبخ شده توسط برترین آشپزان برای میهمانان تدارک دیده شده است.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، خدمات ماساژ، پارکینگ، کافی شاپ، مجموعه آبی و… را نام برد. در هتل اترک می‌توانید از خدمات عمومی خشکشویی، اینترنت، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی و امانات بهره مند شوید. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل 34 اتاق دو تخته، 14 سوئیت ویژه، 6 آپارتمان ویژه و … می‌شود. اگر در این هتل اقامت داشته باشید در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید پیاده خود را به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسانید. از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به مسجد گوهرشاد مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار، بازار هفده شهریور، بازار رضا و… اشاره کرد.

هتل پردیسان صدرنشین هتل های خوب در مشهد

یکی از هتل ‌های پنج ستاره که می‌تواند دقیقاً همان انتخابی باشد که شما منتظر آن هستید، هتل پردیسان است که در سال 1380 در پنج طبقه افتتاح شد. از امکانات تفریحی هتل پردیسان می‌توان زمین ورزشی، کتابخانه، گیم نت، سالن کنفرانس، پارک کودک، فروشگاه و سالن بیلیارد را نام برد که می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رقم بزند. در رستوران ‌های این هتل نیز می‌توانید انواع گوناگون غذاهای ایرانی را سفارش دهید و نگران کیفیت آن نباشید. هتل پردیسان مشهد در بزرگراه شهید کلانتری، حدفاصل میدان پارک و تلویزیون واقع شده است.

لیست هتل آپارتمان های خوب مشهد نزدیک حرم

علاوه بر هتل، هتل آپارتمان‌های خوبی در شهرمشهد وجود دارند که می‌توانید برای اقامت خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه دو هتل آپارتمان با خدمات خوب را معرفی خواهیم کرد.

هتل آپارتمان حیات شرق

یکی از هتل آپارتمان‌های سه ستاره مشهد که کیفیت خوبی نسبت به سایر هتل آپارتمان‌ها دارد، هتل آپارتمان حیات شرق است که 332 واحد آپارتمان و سوئیت را در خود جای داده است. مسافرانی که در سفرهای خود به مشهد از هتل آپارتمان استفاده می‌کنند این هتل را به خوبی می‌شناسند. البته هتل مقدم مشهد نیز که جزو هتل آپارتمان‌های مشهد به شمار می‌رود می‌تواند گزینه خوبی باشد. هتل آپارتمان حیات شرق می‌تواند انتخاب مناسبی برا افرادی باشد که به همراه خانواده سفر می‌کنند. علاوه بر نزدیکی به حرم، خدمات خوب آن مانند صندوق امانات اینترنت کافی شاپ و رستوران خشک شویی و تاکسی سرویس می تواند ویژگی‌های مثبتی برای انتخاب این هتل باشد. این هتل در خیابان نواب صفوی واقع شده و قیمت مناسبی در بین قیمت هتل ها خوب مشهد دارد.

هتل آپارتمان بشری مشهد

از دیگر هتل آپارتمان های خیلی خوب مشهد می‌توان هتل آپارتمان بشری را نام برد که در 9 طبقه در سال 1388 بنا شده و دارای 300 واحد اقامتی است. موقعیت مکانی این هتل به طوری است که در مقابل درب ورودی باب الجواد حرم امام رضا(ع) قرار دارد و یکی از نکات مثبت این هتل آپارتمان به شمار می‌رود. این هتل مجهز به سوئیت و آپارتمان‌های شیک و لوکس و رستوران با انواع غذاهای ایرانی و ملل و همچنین اینترنت است که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. نزدیکی به بازار رضا، ایستگاه مترو، بانک و همچنین فروشگاه از نکات مثبت دیگر این هتل آپارتمان است.

هتل کیانا از هتل ها خوب و ارزان مشهد

در بین هتل های خوب مشهد هتل‌های 4 ستاره می‌توانند قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت هتل‌های پنج ستاره مشهد داشته باشند. از بین این هتل‌های 4 ستاره که خدمات خوبی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد، هتل کیانا مشهد است که در خیابان امام رضا، امام رضا 2 واقع شده و به حرم امام رضا(ع) نزدیک است. هتل کیانا در سال 1391 در هفت طبقه و با 110 واحد اقامتی شیک افتتاح شد. از خدمات این هتل می‌توان مجموعه آبی و رستوران بزرگ، لمکده و کافی شاپ 24 ساعته را نام برد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق 4 تخته و 5 تخت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، اینترنت، ترانسفر رایگان و … اشاره کرد که برای خدمات ترانسفر باید از قبل اطلاعات سفر و شماره همراه خود را به هتل تحویل داده باشید.

هتل سهند1 مشهد

هتل 3 ستاره سهند 1 در بین هتل های خوب مشهد از امکانات و قیمت مناسبی برخوردار است. این هتل در سال 1392 در 7 طبقه و با 60 واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل نیز از هتل های نزدیک به حرم است که 600 متر با آن فاصله دارد که می‌توانید به صورت پیاده به آن دسترسی آسانی داشته باشید. فروشگاه‌ها و مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارند می‌توانند هرگونه نیاز شما را برطرف کنند و مکان خوبی برای خرید سوغات باشند.

در کافی‌شاپ این هتل می‌توانید انواع مختلف نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع قهوه را سفارش دهید و از مکان دنج آن لذت ببرید. آشپزان و پرسنل حرفه‌ای رستوران هتل سهند 1 انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه را برایتان طبخ خواهند کرد. صندوق امانات، اتاق چمدان، پارک کودک، آسانسور، پارکینگ با ظرفیت ده خودرو، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس و… از خدمات عمومی این هتل به شمار می‌روند.

درانتها

قیمت هتل های خوب مشهد بر اساس خدمات که ارائه می‌دهند متفاوت است. هتل‌های پنج ستاره معمولاً قیمت بالاتری نسبت به هتل های چهار و سه ستاره دارند. اگر به دنبال هتل آپارتمان خوب با قیمت مناسب هستید می‌توانید هتل آپارتمان حیات شرق را انتخاب کنید و از اقامت خود لذت ببرید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.