قیمت سئو | قیمت سئو تضمینی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سئو تضمینی چگونه محاسبه می شود؟ مجموعه پونه مدیا که مجموعه ای از متخصصان جوان و خلاق دیجیتال مارکتینگ است، فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و رفته رفته هدف ارتقاء کسب و کارها در بستر اینترنت را در دستور کار خود قرار داد. به این ترتیب سئو و بهینه سازی سایت ها را به طور جدی دنبال کرد و توانست در زمانی کوتاه به یکی بزرگ ترین شرکت های سئو سایت تبدیل شود. پونه مدیا با ارائه خدمات سئو تضمینی به مشتریان عزیز به آن ها کمک می کند تا تجارت اینترنتی خود را گسترش دهند و بتوانند با رقیبان خود به خوبی رقابت کنند.

سئو تمینی یکی از خدماتی است که بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که آن را ارائه می دهند. با این وجود برای اثبات این ادعا نیاز داریم که بدانیم سئو تضمینی چیست و قیمت آن چگونه محاسبه می شود.

سئو تضمینی چیست؟

سئو تضمینی مفهوم تازه ای نیست. مشتریانی که به دنبال سئو کردن سایت خود هستند، همواره از شرکت های سئو می پرسند که آیا خدمات سئو تصمینی را هم ارائه می دهند یا خیر. راستش را بخواهید سئو تضمینی اصطلاحی بسیار غیرتخصصی است که تعریف درستی برای آن وجود ندارد. عموما منظور از تضمین در بحث سئو این است که اگر پروژه به نتیجه دلخواه نرسید، شرکت هزینه پروژه را به مشتری برگرداند.

خب حقیقت این است که چنین کاری عملا غیرمنطقی و غیرممکن است. دلیل چیست؟ سئو فرایندی مستمر است که نتایج آن در طول زمان مشخص می شود. بنابراین این که توقع داشته باشیم در مدتی کوتاه پروژه سئوبه سرانجام برسد و سایت به رتبه 1 گوگل بیاید، تقریبا محال است. در نتیجه اگر یک شرکت سئو به شما گفت که سئو سایت شما را به این شکل تضمین می کند، باید به حرفه ای بودن آن شک کنید.

اما تضمین وجه دیگری هم دارد. وجه دیگر تضمین، قراردادی است که میان شما و شرکت سئو بسته می شود و شرکت در قبال آن قرارداد به شما تضمین و تعهد می دهد. این بخش از تضمین، کاملاً درست، اصولی و حرفه ای است. تضمین به معنای دوم به این صورت است که شرکت مورد نظر شما به قول هایی که به شما می دهد عمل کند؛ قول هایی عملی، منطقی و مبتنی بر واقعیت. برای مثال شرکت سئو به شما وعده می دهد که با کلمات کلیدی خاصی در مدت یک سال شما را به رتبه 1 می رساند. این وعده ای دست یافتنی است و تضمین آن هم قراردادی است که به امضای دو طرف رسیده.

قیمت سئو تضمینی  چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه سئو تضمینی مانند هر پروژه سئو دیگری به خدماتی که شرکت به شما ارائه می دهد بستگی دارد. بنابراین اگر منظور از سئو تضمینی همان تعریف دوم باشد، تعرفه سئو تضمینی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز: هرچه تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز برای موفقیت شما بیشتر باشد، تعرفه سئو بالاتر می رود.
  • مدت زمان پروژه: زمان هدف پروژه در قیمت آن نقش بسیار مهمی دارد. هرچه زمان کار روی پروژه شما بیشتر شود، تعرفه افزایش می یابد.
  • سختی کار: سختی کار بر روی هدف مورد نظر هم پارامتر دیگری است که ارتباط مستقیم با افزایش یا کاهش هزینه سئو تضمینی دارد.
  • میزان رقابت در آن حوزه کاری: هرچه حوزه کاری شما پررقابت تر باشد، رسیدن به رتبه 1 در آن دشوارتر است و طبیعتا هزینه سئو هم بیشتر خواهد بود.
  • زیرساخت های موجود: گاهی برخی از وبسایت ها نیاز به اصلاحات ساختاری و فنی اساسی دارند. این اصلاحات، هزینه ای مازاد را به پروژه اضافه می کند.
  • سابقه فعالیت وبسایت: اگر چنانچه سایتی داشته باشید که پیش از این استراتژی های سئو روی آن پیاده شده باشد، کار آسان تر و هزینه کمتر می شود.

هرکدام از این فاکتورها می توانند در قیمت نهایی پروژه سئو شما تأثیر داشته باشند. بنابراین بهترین راه اطلاع از قیمت سئو تضمینی این است که به یک شرکت معتبر مراجعه و سایت را با دقت بررسی کنید. تنها در این صورت است که می توان هزینه نهایی را اعلام کرد.

برای اطلاع از شرایط استفاده از خدمات سئو تضمینی پونه مدیا، کافی است به وبسایت شرکت مراجعه کنید و با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. پشتیبانان پونه مدیا قرار ملاقات حضوری را برای بررسی نیازهای سئو سایت شما ترتیب می دهند و در صورت توافق، پروژه را آغاز می کنند.