چاپ دیجیتال چیست و علت استفاده از آن

امروزه به علت فراگیری چاپ دیجیتال و مهم ترین خدمت آن یعنی چاپ اعلامیه ترحیم بع نقد و بررسی چاپ دیجیتال می پردازیم. پاکو پرینت معتبر ترین و سازمان یافتع ترین چاپ دیجیتال در ایران می باشد.

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال از فایل های مبتنی بر دیجیتال با وضوح بالا برای تولید تصاویر روی کاغذ استفاده می کند. این برخلاف چاپ افست سنتی است که بر روی ورق های فلزی غول پیکری که تصویر را میزبانی می کنند متکی است.

احتمالاً یک چاپگر جوهر افشان شخصی در خانه خود دارید که برای کارهای چاپ دیجیتال خانگی کوچک از آن استفاده می کنید. نوع خدمات چاپ دیجیتالی که Solo Printing ارائه می دهد از همین مفهوم استفاده می کند، با این تفاوت که ما می توانیم مقادیر بسیار بالاتر را با کیفیت بسیار بالاتر توسط متخصصان چاپ با تجربه تولید کنیم.

پاکو پرینت مفتخر است نصب پرس رنگی Xerox 1000i جدید ما و شروع یک بخش جدید چاپ دیجیتال را اعلام کند. این نوع چاپ یک راه حل ایده آل برای پرینت های کوچک تا متوسط ​​است که به زمان های برگشت سریع نیاز دارند. همچنین در مقایسه با چاپ افست سنتی از مزایای صرفه جویی در هزینه برخوردار است زیرا نیازی به هزینه های بالای نصب یا صفحات چاپی ندارد.

حداکثر اندازه ورق 13 x 19 اینچ و ضخامت 16pt
داده های متغیر و تصویربرداری
تاشو، پیرایش و دوخت زین پشتی سنتی یا مربعی
پانچ سوراخ درون خطی (2 یا 3 سوراخ)
طیف گسترده ای از سهام کاغذ مانند پلی استر، کتانی کلاسیک، چسب، مگنت و موارد دیگر.

مزایا و معایب چاپ دیجیتال
طرفداری: چرخش سریع
همانطور که ممکن است بر اساس تجهیزات مورد استفاده برای چاپ افست تصور کنید، چاپ دیجیتال زمان چرخش سریع تری را ارائه می دهد. اگرچه بازه زمانی نتایج شما بسته به حجم کاری شرکت چاپ، اینکه آیا منابع فوری در دسترس هستند یا عوامل دیگر متفاوت است، معمولاً متوجه خواهید شد که زمان تکمیل یک پروژه چاپ دیجیتال کوتاه‌تر از جایگزین است. تصویری که در حال چاپ است یک فایل دیجیتالی است تا یک صفحه فلزی، زمان بسیار کمتری برای شروع و تکمیل چاپ لازم است.

منفی: مشکلات رنگ
هنگامی که سعی می کنید از رنگ های روشن یا سفید مانند برنزه و پاستل استفاده کنید، چاپ دیجیتال روی کاغذ تیره بهترین گزینه است. چاپ افست برای پروژه هایی که به دنبال چاپ رنگ های روشن بر روی کاغذ سرمه ای یا مشکی هستند، مناسب تر است.

طرفدار: انعطاف پذیری
اگر داده های متغیری دارید، مانند شرایطی که لازم است در هر صفحه چیزی متفاوت چاپ کنید، چاپ دیجیتال یک راه حل عالی است. این با چاپ افست امکان پذیر نیست، بنابراین چاپ دیجیتال انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند. چاپ دیجیتال چاپ انواع تصاویر و/یا متن منحصر به فرد را در تعداد بی نهایت صفحه آسان می کند. اگر می خواهید روی هر پشت جلد یک نام و آدرس منحصر به فرد چاپ کنید، چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود.

اگر می‌خواهید دسته‌های کوچکی از انواع مختلف بروشور یا سایر مواد چاپی را قبل از تعیین بهترین ظاهر چاپ کنید، چاپ دیجیتال می‌تواند بهترین گزینه باشد.

منفی: چاپ طولانی تر
اگر به دنبال سفارش عمده‌ای هستید، ممکن است چاپ دیجیتال به دلیل قیمت، بهترین گزینه برای شما نباشد. یک دوره طولانی تر نیاز به یک پروژه پرهزینه دارد.

حرفه ای: تعداد چاپ های کوچکتر
چاپ برگه، افست یا چاپ وب ممکن است بالاترین سطح کیفیت را داشته باشد، اما ممکن است مقرون به صرفه نباشد مگر اینکه تعداد زیادی چاپ سفارش دهید. به طور معمول، چاپ دیجیتال برای کارهای چاپی کوچکتر هزینه کمتری دارد.

تنظیمات چاپ افست گسترده است و شامل صفحاتی است که به انتقال جوهر به صفحه از طریق یک پتو کمک می کنند. مردم گاهی اوقات چاپ افست را برای چاپ های تجاری بسیار بزرگ انتخاب می کنند که نیاز به تغییرات اندک یا بدون تغییر دارند. درخواست یک سفارش کوچک از شرکتی که فقط چاپ افست انجام می دهد ممکن است به دلیل زمان و مشخصات ویژه فرآیند چاپ افست، هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

چاپ دیجیتال با خدمات چاپ متغیر قابل تنظیم است
آیا به دنبال راهی برای تقویت تلاش های بازاریابی خود هستید؟ آیا می‌خواهید برند شما در دریای آگهی‌های بی‌نظیر و یکدست برجسته شود؟ سپس به چاپ متغیر نیاز دارید – یک نوع چاپ قابل تنظیم از پاکو پرینت. مطمئناً چشم مشتریان هدف خود را جلب خواهید کرد. بیایید بررسی کنیم که چیست، چگونه می تواند کمک کند، و چرا باید ما را برای چاپ مواد بازاریابی خود انتخاب کنید.

چاپ متغیر چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، چاپ متغیر جایی است که شما هر قطعه از مواد بازاریابی را سفارشی می کنید تا با صورت حساب برای گیرنده مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر برای مشتریان احتمالی کارت پستال ارسال می کنید، با بازاریابی سنتی، یک پیام عمومی روی کارت پستال ها قرار می دهید تا برای همه کسانی که آن را دریافت می کنند اعمال شود. با چاپ متغیر، می‌توانید ویژگی‌ها و پیام‌های هر کارت پستال را تغییر دهید تا حتی اگر 1000 کارت پستال از ما سفارش دهید، هر کدام به طور بالقوه می‌توانند پیام‌ها، تمبرها، آثار هنری و غیره متفاوت داشته باشند.

چگونه انجام می شود؟
مانند سایر انواع چاپ دیجیتال، چاپ متغیر با دستگاه چاپ دیجیتال انجام می شود. اگرچه ممکن است نگران سرعت چاپ متغیر باشید، فناوری مدرن به قدری پیشرفته شده است که شرکت‌های چاپ می‌توانند با تغییراتی در چاپ روی مواد بدون کاهش سرعت عمل کنند. در پتکو پرینت ، ما روی یک دستگاه پرس دیجیتال Xerox 1000i با نام تجاری جدید سرمایه گذاری کرده ایم که از فناوری جوهر خشک استفاده می کند.