چطور از سایت های خارجی خرید کنم؟

چند سالی است که با وجود تحریم ها در ایران و سختی خرید از سایت های خارجی بسیاری از مردم علاقه مند به خرید از سایت های خارجی هستند. به دلیل وجود این تمایل نیز، بسیاری از افراد به فکر ایجاد راه حلی هایی برای خرید آسان از سایت های خارجی هستند. از مهمترین علل خرید مردم از سایت های خارجی دسترسی به انواع لوازم اورجینال و تقلبی با مارک ها وبرندهای مختلف است. برخی از سایت های خارجی مانند آمازون به دلیل وجود تحریم های کشور آمریکا بر مردم ایران، امکان ارسال کالا به ایران را ندارند. در ادامه این مطلب به برخی از سایت های خارجی و نحوه دسترسی و خرید از آن ها می پردازیم.

خرید از آمازون

معروفترین سایت فروشگاهی جهان که کیفیت بالای محصولاتی که عرضه می کند و تضمین کیفیت آنها و همچنین ارسال سریع آن به تمام جهان باعث شهرتش در تمام جهان شده است، آمازون است. آمازون سایت فروشگاهی ایالت متحده است و به همین دلیل نیز به هیچ عنوان به ایران فروش ندارد. اما با وجود عرضه کالاهای تک برخی از برندها، بسیاری از مردم به روش های مختلف اقدام به خرید از این سایت می کنند. سایت آمازون در میان ایرانیان و تمام مردم جهان محبوبیت فراوانی دارد و همین باعث شده است شرکت های بسیاری از طریق روش های مختلفی و به عنوان واسطه اقدام به اخذ سفارش از مردم کرده و برای آن ها کالاهای مورد نظرشان را از آمازون خریداری و وارد ایران می کنند.

سایت علی اکسپرس

در این سایت که مستقیما در چین قرار دارد و بیشتر محصولات آن متعلق به تولیدکنندگان شرکت علی بابا است. شما با خرید از این سایت مستقیما به کالاهای چینی که به ارزانی در تمام جهان معروفند دسترسی داشته باشید. سفارش از سایت علی اکسپرس نیز بین 30 تا 40 روز زمان می برد تا به دست شما برسد و برای دریافت سریع محصول می توانید پول بیشتری پرداخت کنید.

سایت eBay

یکی دیگر از سایت های معتبر جهانی ای بای است که دارای شعب مختلفی در سراسر جهان است. از مهمترین ویژگی های این سایت عرضه انواع محصولات با تمامی برندها است. این سایت اهمیتی به کیفیت محصولات نمی دهد و تمام محصولات را با کیفیت های مختلف ارائه می کند و انتخاب خرید جنس اصل یا تقلبی را به عهده مشتری می گذارد. بسیاری از مردم به خرید از این سایت امکان هم خرید و هم فروش در آن است. در حقیقت eBay یک سایت حراج است که شما می توانید در آن خرید و فروش کنید.

سایت ویش Wish

سایت ویش نیز یکی از سایت های مناسب خرید محصولات ارزان است و اکثر فروشنده های آن در کشور چین قرار دارند. خرید از سایت های چینی یک مشکل بزرگ دارند و آن هم این موضوع است که خرید های شما از این سایت بیش از یک ماه زمان می برد تا به دست شما برسد. چرا که چینی ها برای ارسال کالا از پست مخصوص کشور چین استفاده می کنند که کاملا رایگان است. اما در صورتی که خودتان مایل باشید می توانید با پرداخت پول بیشتری خریدهایتان را سریعتر تحویل بگیرید.

مزایای خرید از سایت های خارجی

یکی از مهمترین مزایای خرید از سایت های خارجی نوع محصولات آن ها است. سایت های خارجی معمولا از برندهای معروف سراسر جهان محصولات مختلفی را عرضه می کنند. این موضوع باعث می شود که انتخاب آزادانه تری برای خرید داشته باشید. همچنین شما می توانید در این سایت ها با توجه به نظر مردم در سراسر جهان از کیفیت محصولات مطمئن شوید.

نحوه پرداخت در خرید از سایت های خارجی

خرید از سایتهای خارجی مستلزم پرداخت هزینه محصولات خریداری شده است. برای پرداخت مبلغ مورد نظر می توان از برخی درگاه های معتبر جهانی مانند Paypal  و یا از طریق ویزا کارت است. البته روش های دیگری مانند خرید از شرکت ها واسطه و پرداخت پول ایران به آن ها نیز می توان اقدام کرد.

چگونه سایت های معتبر را برای خرید بشناسیم؟

امروزه برخی از سایت ها به طور مثال سایت های فروشگاهی چینی که کشور ایران را تحریم نکرده اند، می توان به طور مستقیم خرید کرد. اما در این میان برای خرید از سایت های خارجی مانند آمازون لازم است که برای خرید و پرداخت پول از افراد یا شرکت های واسطه ای کمک گرفت. البته شما باید بتوانید به این شرکت ها اعتماد پیدا کنید. شما می توانید برای آشنایی با سایت های خارجی و شرکت های واسطه خرید از سایت های خارجی به سایت نیازیتو niazito.com مراجعه کنید. سایت نیازیتو اقدام به معرفی مشاغل عرضه کننده انواع محصولات و خدمات را به شما معرفی می کند.

جمع بندی 

خرید از سایت خارجی از علاقه مندی های مردم سراسر جهان است. در ایران از برخی سایت ها می توان به طور مستقیم و از برخی دیگر لازم است که از طریق شرکت ها واسطه ای خرید خود را انجام دهیم. شما می توانید از طریق سایت های خارجی به راحتی با شرکت های واسطه خرید از سایت های خارجی آشنا شوید. این سایت ها به شما در پرداخت و تحویل محصول خریداری شده از سایت های مختلف مخصوصا سایت هایی که در آمریکا قرار دارند، می کند. سایت نیازیتو یک مرجع کامل برای معرفی انواع خدمات و نیازمندی های ما است.