مشخصات و ویژگی های باتری 55 آمپر | خرید باتری 55 آمپر

باتری 55 آمپر یکی از باتری هایی است که به صورت استاندارد در انواع خودرو های سواری مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی باتری 55 آمپر و کاربرد های آن با ما همراه باشید.

باتری های ۵۵ آمپر دارای ولتاژ ۱۲ ولت بوده و دارای نشانگر های سلامت هستند. در نظر داشته باشید این نوع باتری ها در انواع اسیدی و اتمی تولید می شود که عمری بین ۲ الی ۳ سال دارد. یکی از مزیت باتری های ۵۵ آمپر ایرانی، ساخت آن با استاندارد های روز جهان بوده و با گارانتی تعویض بلند مدت برای کاربران طراحی می شود. باتری ۵۵ آمپر قادر بوده که در هوای بسیار سرد و بسیار گرم فعالیت کرده و مشکلی در استارت خودرو وجود ندارد و توانایی استارت زنی بدون نقصی دارد.

 

تاثیر گرما بر روی خودرو

در فصل تابستان با توجه به افزایش گرمای هوا باعث کاهش عملکرد استاندارد خودرو می شود. سعی کنید خود را در نقاطی که در سایه قرار دارد، پارک نمایید و از پارک خودرو در زیر نور آفتاب خودداری نمایید. هوای سرد نیز برای باتری مناسب نیست و اگر در سرما و یخبندان بسیار شدید خودرو را استارت می زنید ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شوید. پس پارک خودرو در پارکینگ های مسقف می تواند عملکرد باتری خودرو را بهبود بخشد.

اگر قصد نصب رایگان باتری در محل مورد نظر خود را دارید، می توانید فقط با یک تماس با فروشگاه تک استارت، باتری مدنظر خود را درخواست کرده و در سریع ترین زمان ممکن به کاربران ارسال می ‌شود. بعد از مشخص کردن نوع خودرو یا نوع باتری مدنظر خود، به شرکت ارائه کننده خدمات باتری اطلاع دهید تا باتری مدنظر و متناسب خودروی شما ارسال شود.

اهمیت باتری در خودرو

باتری خودرو به عنوان قلب ماشین شناخته می‌ شود و کیفیت باتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باتری برای انتقال جریان برق به قطعات الکترونیکی خودرو طراحی شده است که وجود مشکل در سیستم برقی خودرو، باعث کارکرد نامنظم یا عدم استارت خودرو می شود. در نظر داشته باشید نصب صحیح و استاندارد باتری نیز اهمیت بالایی داشته و باید به صورت محکم بسته شود. لق بودن باتری عملکرد آن را با اختلالات فراوانی همراه می نماید.

 

خودرو های مناسب برای باتری 55 آمپر

انواع باتری ۵۵ آمپر برای خودرو هایی مانند ساینا، تیبا، پراید، کوییک، رانا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵، دوو، پروتون و سایر خودرو های داخلی و وارداتی مناسب است. می توانید با توجه به استاندارد شرکت های خودرو سازی، باتری ۵۵ آمپر را نصب نمایید.

بهترین عملکرد باتری های 55 آمپر در کدام خودرو ها است؟

باتری های ۵۵ آمپر بیشتر برای خودروهای شهری و کم مصرف بهترین گزینه بوده و در صورتی که از چراغ های استاندارد و سیستم صوتی خودرو استفاده می کنید، می توانید از باتری های ۵۵ آمپر نصب و استفاده نمایید. این باتری ها دارای ابعاد با طول ۲۴ سانتی متر، عرض ۱۷ سانتی متر و ارتفاع ۲۰ سانتی متری هستند که در انواع خودروها قابل نصب و استفاده است. در صورت تمایل می توانید از برند های معتبر شرکت های ایرانی مانند برند نانو صبا، برند صبا اسمارت، برند واریان، برند میلان و برند میراژ، باتری مد نظر خود را خریداری و نصب نمایید.

موارد مهم در خرید باتری 55 آمپر

هر باتری دارای ظرفیت خاصی بوده و دینام و سایر تجهیزات الکتریکی خودرو بر اساس ساخته می ‌شود. بر اساس نوع نیاز ماشین باتری مناسب را خریداری نمایید. در کنار این مورد توجه به هزینه ها و قیمت باتری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت باتری و برند های سازنده باتری نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و در آخر از گارانتی خدمات پس از فروش باتری نیز کسب اطلاع کرده و باتری مناسب برای خودروی خود را خریداری نمایید.

جمع بندی

در این بحث به بررسی باتری ۵۵ آمپر پرداختیم و سعی کردیم از نقطه نظر های مختلف باتری را شرح دهیم. یکی از مجموعه های معتبر جهت خرید باتری، فروشگاه تک استارت بوده که باتری های خود را با قیمت های مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش عالی ارائه می نماید. جهت خرید به سایت این مجموعه مراجعه کرده یا با شماره تماس های شرکت در ارتباط باشید.