ویژگی های کترینگ و تهیه غذا

امروزه روز انتخاب کترینگ و تهیه غذا به عنوان مهمترین فاکتور برای سازمان ها محسوب می شود به همین دلیل در این مطلب می خواهیم ویژگی های کترینگ و تهیه غذا قابل قبول را باهم بررسی کنیم و مزایا و معایب آنها را برای شما شرح دهیم.

شاید سوال اولیه که در ذهن هر خواننده ای شکل گیرد ویژگی های مورد انتظار یک شرکت از تهیه غذا است که می خواهد با آن قرارداد ببندد است در اینجا برخی از نکات مهم که کارفرما از یک شرکت تهیه غذا انتظار دارد را بررسی می کنیم.

ویژگی های مورد انتظار :

  • رسیدن به موقع غذا
  • تحویل غذا به تعداد سفارش یا درخواست ثبت شده
  • گرم بودن غذا
  • پشتیبانی پس از تحویل غذا
  • سیستم سفارش آنلاین غذا

رسیدن به موقع غذا

یکی از مهمترین معضلات شرکت های بزرگ که دارای پرسنل بالای 500 نفر می باشند رسیدن غذا به صورت on time  است. چرا؟! کاملا واضح است تایم ناهار برای شرکت ها معمولا از 12 الی 13 یا در بعضی موارد 12:30 الی 13:30 می باشد و فکر کنید غذا با نیم ساعت تاخیر تحویل شرکت شود همین موضوع باعث می شود هم صدای پرسنل و هم صدای مدیر شرکت در بیاید.

پرسنل اداری معمولا سر یک تایم خاصی دوست دارند وعده ناهار خود را میل کنند و از طرفی تاخیر در این پورسه شاید به زیان شرکت نیز باشد.

تحویل غذا به تعداد سفارش یا درخواست ثبت شده

ارسال بیشتر یا کمتر غذا باعث می شود شرکت نسبت به هر کترینگی اعتماد خود را از دست دهد تصور کنید یک شرکت 1200 غذا برای پرسنل خود سفارش میدهد و اگر چند غذا کمتر ارسال شود چند نفر غذا برای خوردن ندارند و شکایت ها شروع می شود و از طرفی اگر بیشتر ارسال شود غذا حیف و میل می شود پس ارسال دقیق و شمارش از مزیت های کترینگ خوب تلقی می شود.

گرم بودن غذا

یکی از ملاک هایی که در ایران کمی کمرنگ شده است ارائه غذای گرم سازمانی می باشد همه شرکت ها از یکسری هات باکس استفاده می کنند که معمولا عایق گرمایی هستند در عوض کترینگ آتیسا تواسته با ساخت هات باکس های سفارشی برند خود که مجهز به سیستم گرمایی و هوشمند سازی شده می باشد غذای گرم گرم گرم را به شما تحویل دهد.

پشتیبانی پس از تحویل غذا

همانند هر محصولی که پس از خرید از خدمات پس از فروش برخوردار می شود غذای نیز نیازمند پشتیبانی است هر شرکتی پس از صرف غذا ممکن است بازخورد هایی در رابطه با طعم، رنگ، بو و تنوع آن داشته باشد به همین منظور باید سیستم نظر سنجی به صورت آنلاین یا آفلاین(تلفنی) وجود داشته باشد تا راه ارتباط مشتری با تهیه غذا باز باشد.

سیستم سفارش آنلاین غذا

داشتن سیستم سفارش آنلاین غذا از دیگر مزیت های هر کترینپ یا هر تهیه غذا محسوب می شود شاید با دیدن کلمه سفارش آنلاین ذهنتان به سمت اپلیکیشن های مثل اسنپ فود سوق پیدا کند برند آتیسا توانسته سیستم سفارش آنلاینی را برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد کند تا به راحتی هر شخصی خود بتواند از بین غذاهای روز غذای خود را رزرو کند و در نهایت همان غذا برای وعده وی ارسال شود.

 

کترینگ آتیسا برندی نو ظهور، درعرصه تهیه غذا می باشد که با استفاده و بهره گیری از بهترین دستگاه های صنعتی به ارائه غذای سازمانی و غذای رژیمی می پردازد.

بیشتر با وب اپلیکیشن سفارش غذای سازمانی آتیسا آشنا شوید

  • انتخاب غذا توسط هر شخص
  • انتخاب دورچین ، نوشابه و… بسته به نیاز سازمان
  • امکان سفارش غذا میزبان و اضافه
  • پنل مدیریت برای هر شرکت

تفاوت کترینگ آتیسا با دیگر کترینگ ها در چیست ؟

ما شعار نمیدهیم و توانسته ایم با تغییرات اساسی در سیستم سفارش گذاری، تیم لجستیک و همینطور هات باکس های سفارشی مرزهای تحویل غذای به موقع و گرم را جابه جا کنیم علاوه بر تنوع 5 غذا در روز ما غذای رژیمی نیز سرو می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

91009949

لینک وب سایت آتیسا