شرایط پرواز به امارات و سفر هوایی به دبی چگونه است؟

قبل از هر چیز برای سفر به امارات باید با برخی نکات و شرایط لازم برای ورود به این کشور آشنا شوید. به عنوان مثال آیا برای سفر هوایی به امارات به ویزا نیاز است؟ چه زمانی برای خرید پرواز دبی به تهران مناسب است؟ خدمات رفاهی امارات ایرلاینز و کلاس‌های پروازی آن شامل چه مواردی می‌شوند؟ برای پاسخ این پرسش‌ها ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

آشنایی با شرکت هواپیمایی امارات

قبل از هرچیز قصد داریم با امارات ایرلاینز، بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه آشنا شویم. این شرکت یکی از موفق ترین ایرلاین های دنیاست که نقش پر رنگی را در جابجایی مسافران به اقصی نقاط جهان، ایفا می کند. این ایرلاین، یکی از زیر مجموعه های شرکت عظیم «The Emirates Group» متعلق به دولت محلی دبی است و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر قرار دارد. امارات ایرلاینز در حال حاضر 239 هواپیمای فعال و 197 هواپیما در دست سفارش دارد. جالب است بدانید این شرکت تنها در سال 2013، حدود 200 هواپیما خریداری کرده است. عمر تقریبی این ناوگان حجیم 5.6 سال است که نشان از سرمایه گذاری هنگفت صاحبان این شرکت هواپیمایی، در این زمینه دارد.

مسیرهای پروازی امارات ایرلاین

هواپیمایی امارات از مرکز خود در دبی، به 141 مقصد از 75 کشور، در 6 قاره جهان پرواز می کند. حضور پررنگ این هواپیمایی در جنوب و جنوب شرق آسیا سبب شده است تا این مناطق بیش از هر ایرلاین دیگری در خاورمیانه، از طریق دبی و ایرلاین امارات، با مقاصد بین المللی دیگر در سراسر دنیا در ارتباط باشند. از مسیرهای پرتدد داخلی و خارجی این شرکت می توانیم به دبی، ابوظبی، الجزایر، استرالیا، اتریش، کانادا، چین، آلمان، هندوستان، عراق، مالزی، عمان، عربستان سعودی، ترکیه و ایالت متحده آمریکا اشاره کنیم.

کلاس‌های پروازی بلیط هواپیمای امارات

کلاس های پروازی هواپیمایی امارات، در واقع همان سه کلاس پروازی معمول یعنی فرست کلاس، بیزینس و اکونومی هستند، با این تفاوت که در فرست کلاس این هواپیمایی، سه نوع کابین، به شکل یک سوئیت کامل تعبیه شده است. این سوئیت مجهز به در، تختی به نام Skycruiser و صندلی مخصوص خواب است. کابین نوع اول گرانتر و دارای امکانات بسیاری همچون یخچال جدا، تلویزیون ۲۳ اینچ و …است؛ ایرباسهای ای۳۸۰-۸۰۰، ای۳۴۰-۵۰۰ و بوئینگهای ۷۷۷، مجهز به این نوع کابین هستند.

خوب است بدانید پرطرفدارترین کابین های این شرکت که ضمن راحتی از قیمتی متعادل نیز برخوردارند، کابین های بیزینس کلاس امارات هستند. صندلی های کلاس تجاری، مجهز به ماساژور، پارتیشن خصوصی، چراغ های مطالعه، شارژر و پورت  usb، تلویزیون ۱۷ اینچی و … است. ارزانترین نوع صندلی ها نیز متعلق به کلاس اقتصادی است که امکاناتی چون پورت usb و تلویزیون ICE در آنها تعبیه شده است. همانطور ک گفتیم این شرکت هواپیمایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و در حال حاضر، به بیش از 142 مقصد از 78 کشور جهان پرواز دارد، از این رو مشتریان می توانند بلیط هواپیما امارات ایر را در اغلب مسیرهای پروازی موجود خریداری و پروازی راحت و ایمن را تجربه نمایند.

در سفر هوایی به دبی میزان بار مجاز چقدر است؟

این موضوع به شرکت هواپیمایی انتخابی شما بستگی دارد. اگر ایرلاین خود را شرکت هواپیمایی امارات انتخاب کنید، وزن بار مجاز در کلاس های مختلف آن با یکدیگر متفاوت خواهد بود. میزان بار مجاز برای هر نفر در کلاس اقتصادی 30 کیلوگرم، در بیزینس 40 کیلوگرم و در فرست کلاس 50 کیلوگرم می باشد ضمن اینکه هر کیف یا چمدانی که ابعاد کلی آن از ۳۰۰ سانتیمتر تجاوز کند، بدون استثنا می بایست به بخش حمل بار منتقل شود. شایان ذکر است، جهت نیاز به خدمات بیشتر در خصوص حمل چمدان خود، می توانید به ترمینال 3 فرودگاه دبی مراجعه نمایید.

بهترین زمان خرید پرواز دبی

با توجه به جغرافیای دبی، پیش بینی آب و هوای گرم و خشک برای این شهر در تمام طول سال، چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. با این حال، دما در زمستان ها کمی معتدلتر است از این رو گفته می شود ماه های آبان تا اسفند، بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما دبی، تور دبی و سفر به امارات است. نکته دیگر اینکه هر ساله در ماه ژآیا سفر به امارات ویزا میخواهد؟انویه، دبی میزبان فستیوالی یک ماهه است که در آن می توان تخفیفاتی باورنکردنی را در مراکز خرید تجربه کرد؛ این فستیوال اغلب با نمایشگاه های هنری و اجرای رقصهای محلی همراه است که گذشت از خرید بلیط هواپیما دبی در این ماه را امکان ناپذیر می کند!

امکانات و خدمات رفاهی در هواپیما

بعد از ویرجین آتلانتیک، امارات ایر، دومین ایرلاین دنیاست که سیستم سرگرمی شخصی را که پس از مدتی با سیستم تلویزیونی ICE جایگزین شد، در تمامی کابین های خود تعبیه کرده است. سیستمICE ، بیش از ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ کانال تلویزیونی، سیستم خبری ۳۰۰۰i، اپدیت اتوماتیک اخبار، مشاهده دوربین خارج هواپیما، سرویس اینترنت پرسرعت، سرویس تلویزیون زنده، ایمیل سرور، بازیهای ویدئویی، فیلم و انیمیشن، کانالهای صوتی و … را شامل می شود و به قدری کارآمد است که امارات را در سال ۲۰۱۳، برنده جایزه بهترین سرگرمی داخل هواپیما و بهترین ایرلاین خاورمیانه کرده است. گفتنی است ایرلاین امارات در موارد خاص، خدمات ویژه ای همچون هتل، پروازهای ویژه، پروازهای ترکیبی، تورهای جهانگری و ماشین کرایه ای در مقصد را ارائه می کند که این خدمات ویژه، گاه برای ایرانیانی که از تهران به مناطق دوردست سفر می کنند نیز در نظر گرفته می شود.

حال که با شرایط سفر هوایی به امارات آشنا شدیم، خوب است بدانید برای ورود به این کشور می‌بایست ویزا تهیه کنید. برای دریافت ویزای امارات و دبی می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید و تمامی روندهای لازم را به آن‌ها بسپارید. البته برای خرید پرواز دبی، رزرو هتل یا تهیه تور دبی (https://bit.ly/3dDdnGs ) نیز قاصدک 24 همراه شما خواهد بود. همچنین این سامانه آنلاین لیست قیمت بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس را در مسیر انتخابی شما نمایش می‌دهد و انتخاب را برایتان راحتتر می‌کند. افزون بر این موارد اگر قصد خرید بیمه مسافرتی در سفرهای خارجی را نیز دارید می‌توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید و با پوشش‌های متنوع آن آشنا شوید. برای اطلاع از قیمت تور هوایی دبی، تورهای جام جهانی قطر، تور امارات و ابوظبی، تور عمان و… با پشتیبانی 24 ساعته قاصدک 24 (021-75269) تماس بگیرید.