دستگاه ارده گیری | خرید و قیمت دستگاه ارده گیری بکردانه

دستگاه ارده گیری برای ارده گیری و کره گیری دانه های روغنی، کنجد و بادام زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته برای این کار از دستگاه ارده گیری سنتی با سنگ آسیاب استفاده می کردند، اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی همه دستگاه ها برقی شده اند و به زور بدنی نیاز آنچنانی ندارند. شما می توانید انواع دستگاه ارده گیری را با خیال راحت از سایت بکردانه خریداری نمایید. بکردانه با یک دهه فعالیت حرفه ای در زمینه زمینه طراحی و ساخت دستگاه ارده گیری و دستگاه های روغن کشی پرس سرد، توانسته با کمک مهندسان و متخصصان مجرب و بهره گیری از تیم طراحی و استفاده از قطعات با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش سریع و مطمئن، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

شما در بکردانه می توانید این دستگاه ها را که هم از نظر طراحی ظاهری و زیبایی و هم از نظر کیفیت و کارایی بهترین هستند را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید، زیرا این دستگاه ها توسط خود مجموعه بکردانه تولید شده و شما با قیمت درب کارخانه تحویل می گیرید؛ به همین دلیل است که نسبت به بازار، قیمت پایین تری دارد.

دستگاه ارده گیری

از جمله ویژگی منحصر به فرد دستگاه ارده گیری بکردانه که آن را از سایر نمونه های وارداتی متمایز می کند، تعداد دور کم و درجه حرارت پائین است تا ارده و کره ای با کیفیت عالی، حرارت پائین ،نرم و یک دست وکاملا اورگانیک و سالم به شما تحویل دهد.

دستگاه ارده گیری بکردانه ساخت یک گروه صنعتی خلاق و تحصیل کرده ایرانی است که به صورت دو منظوره و برای تهیه ارده و کره از انواع دانه های گیاهی و روغنی طراحی و ساخته شده است. دستگاه ارده گیری، دستگاهی رومیزی است که می توان از آن برای مصارف خانگی و فروشگاهی و نیمه صنعتی بهره برد. قطعات دستگاه ارده گیری معمولا از استیل تهیه شده است تا در حین دوام و ماندگاری دستگاه، مسایل بهداشتی نیز رعایت شود. زیرا  شست و شوی دستگاه ارده گیر به سبب استیل بودن آسان تر خواهد شد. چرا که آلیاژ استیل خاصیت لغزنده بودن دارد و تمیز کردنش آسان است.

مکانیزم کار در دستگاه ارده گیر و کره گیر، بر مبنای چرخش سطح به سطح و پرسرعت دو سنگ دایره ای مصنوعی و عاج دار گذاشته شده است. با این روش هم سرعت تولید ارده بالا می رود و هم کیفیت ارده تولید شده مطلوب و رضایت بخش خواهد بود. ساختار چرخش سنگ ها در دستگاه های ارده گیری با کیفیت مانند دستگاه ارده گیری بکردانه این گونه است که سنگ بالایی ثابت می ماند و سنگ پایینی با سرعت می چرخد. به کمک چنین ساختاری برای تولید کره و ارده در دستگاه ارده گیر و کره گیر، کاربر می تواند فاصله سنگ ها را از هم تنظیم کند و به این ترتیب مقدار زبری و نرمی ارده را به دلخواه تغییر دهد. تمامی این مکانیزم به کمک طعم طبیعی و خوشمزه ارده و کره می آید و ارده و کره گرفته شده بسیار خوش طعم و همچنین کاملا طبیعی از آب در می آید.

خرید و قیمت دستگاه ارده گیری بکردانه

دستگاه های ارده گیری و کره گیری موجود در سایت بکردانه می تواند از دانه های روغنی مختلفی مانند پسته، بادام، کنجد، زیتون، بادام زمینی و گردو نیز ارده یا کره بگیرد. عملکرد ارزشمند دستگاه های ارده گیری بکردانه زمانی بیشتر می شود که بدانیم استفاده از این دستگاه به آموزش و مهارت چندان نیازمند نیست. سازندگان منبع تغذیه دستگاه کره گیری و ارده گیری بکردانه را برق شهری اعلام کرده اند و بر کم مصرف بودن آن نیز تاکید دارند. این امر خود می تواند از جمله مزایای دستگاه ارده گیری بکردانه باشد. لرزش اندک و کم صدا بودن را نیز باید به نکات گفتنی درباره دستگاه ارده گیری بکردانه افزود.

این ها مواردی هستند که بر روی قیمت دستگاه ارده گیری خانگی تاثیرگذارند. داشتن یا نداشتن این ویژگی ها بر روی قیمت هر دستگاه موثر است. علاوه بر این نوسانات قیمت ارز جهانی و دیگر مسائل اقتصادی، بر روی قیمت دستگاه ارده گیری اثر می گذارد. شما می توانید برای سفارش و خرید دستگاه ارده گیر و کره گیری بکردانه با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما قیمت دستگاه ارده گیری و کره گیری تولید شده توسط مجموعه بکردانه و همچنین نحوه خرید را به سمع و بصر شما می رسانند.