بهترین دستگاه لیزر فول بادی

این روزها یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای اضافی و زائد و خلاص شدن از آن ها برای همیشه استفاده کردن از روش لیزر فول بادی دکتر زرگنج است.

لیزر فول بادی اگر توسط متخصص با تجربه انجام نشود می تواند در موارد حاد حتی منجر به تورم لابیا شود.

هنگامی که برای اولین از روش لیزر درمانی برای رفع موهای زائد استفاده شد، هیچ کس فکر نمی کرد این روش این قدر کاربردی باشد و در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کند؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و علم در این حیطه، اکنون در وضعیتی قرار داریم که می توانید به راحتی و بدون درد با دستگاه های مختلفی موهای زائد خود را از بین ببرید.

همچنین این روش هیچ گونه عوارض جانبی نیز برای پوست یا بدن فرد نیز ندارد. در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی می پردازیم و در ادامه یکی از بهترین مرکزهای از بین بردن موهای زائد در شهر تهران را برای تان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

در ادامه به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟

کدام مرکز برای لیزر موهای زائد بهتر است؟

نتیجه گیری:

معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی

دستگاه لیزر مو آی پی ال یا IPL

دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال یکی از دستگاه های خوب درزمینهٔ لیزر موهای اضافی و زائد بدن است. طریقه کار این دستگاه با سیستم نوری است و افرادی که رده های یک و دو سه قرار دارند مناسب ترین کاندیدا برای استفاده کردن از این دستگاه هستند. منظورمان از رده های 1 و 2 و 3 همان افراد با پوست روش، سفید و بور است. از این دستگاه می توان برای قسمت های مختلفی از بدن استفاده کرد؛ اما قدرت این دستگاه کمی از دیگر دستگاه های لیزر پایین تر است. در حقیقت این دستگاه با لیزر موهای زائد را از بین نمی برد و با فلش لامپ های زنون اقدام به این کار می کند. از مزیت این دستگاه می توان به شفاف و روشن کردن پوست صورت و بدن فرد اشاره کرد. از یکی از بهترین مرکزهای لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد می توانیم به زر کلینیک اشاره کنیم.

 دستگاه لیزر مو الکساندرایت الکس

دستگاه لیزر الکساندرایت الکس جزو معروف ترین و بهترین دستگاه های موجود برای لیزر موهای بدن است که دارای ویژگی تنظیم موج و انرژی برای پوست و موهای مختلف با جنس های مختلف است. بعضی از کارشناسان لیزر الکساندرایت الکس را پرقدرت ترین و اثرگذارترین دستگاه لیزر موی زائد می دانند. همچنین این دستگاه برای جلوگیری از سوزش ناشی از حرارت و گرمای لیزر، سیستم خنک کننده به خصوصی را دارد. این دستگاه عمق نفوذ بسیار بالایی را دارد که همین فاکتور باعث شده است این دستگاه به تأثیرگذارترین و سریع ترین دستگاه های لیزر موجود تبدیل شود. با لیزر کردن با استفاده از این دستگاه، به جلسات درمانی کم تری احتیاج دارید.

مزیت های دیگر این دستگاه از این قرار هستند:

  1. درمان کردن لکه های پیری
  2. درمان کردن رگ های عنکبوتی روی پاها و بدن
  3. درمان کردن لک های مادرزادی عروقی
  4. پاک کردن تاتو

دستگاه لیزر مو دایود

لیزرهای دایود برای از بین بردن موهای زائد به روش پالسی و با طول موج 800 یا 810 نانومتر هستند. به خاطر داشتن محدود وسیع در تنظیمات، طول موج پالس بالا و انرژی کاربردهای این دستگاه زیاد است. این دستگاه بیشتر مناسب پوست های تیره و متوسط است. اگر تکنسین یا فرد استفاده کننده دانش و تجربه لازم در باره این دستگاه را نداشته باشد ممکن است باعث شود پوست فرد بسوزد. این دستگاه برای استفاده کردن برای پوست ایرانی ها مناسب است.
از دیگر مزایا این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن عمق نفوذ بیشتر نسبت به دستگاه الکساندرایت
  2. پایین بودن خطر به خاطر پالس یکنواخت
  3. خنک سازی به صورت سطحی
  4. قابلیت استفاده در پوست های تیره
  5. از بین بردن تاتو

دستگاه لیزر مو Nd-YAG

لیزرهای ان دی یاگ برای استفاده کردن در یک لامپ برق یا لیزرهای دیودی به صورت اپتیک پمپ شده است که یکی از شایع ترین انواع لیزر هستند و کاربردها و استفاده های زیادی را دارد. لیزرهای ان دی یاگ معمولاً یک طول موج به طول 1064 نانومتر در مادون قرمز نور منتشر می کنند.

دستگاه های لیزر مو  ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM

این دو دستگاه یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موی زائد در دنیا هستند که باعث ایجاد انقلابی در این صنعت شدند. همچنین این دستگاه ها از لحاظ تکنولوژی ساخت، کیفیت و مزیت از دیگر رقیبان خود بالاتر هستند. این دستگاه ها برای لیزر فوتونا که برای از بین بردن لکه های پوستی استفاده می شود نیز کاربرد دارند. بزرگترین مزیت این دستگاه این است که هم در افراد با موی بلوند و پوست روشن استفاده می شود و هم در افراد با پوست تیره و برنزه نیز استفاده می شود. این دستگاه با تنظیم کردن فرکانس مناسب بر اساس رنگ پوست و موی شما می تواند به آسانی موهای زائد شما را حذف کند.

این دستگاه سه نوع طول موج مختلف دارد و با بهترین روش ممکن به ساختار پوست شما تا عمیق ترین سطح آن نفوذ می کند تا موهای زائد شما را از بین ببرد.
دیگر مزیت های این دستگاه ها از این قرار هستند:

  1. احتیاجی به استفاده کردن از بی حسی های موضعی ندارید.
  2. داشتن 45 درصد زمان درمان کمتر نسبت به دیگر دستگاه های لیزر
  3. استفاده کردن از سه طول موج مختلف به صورت رهمزمان برای بالاترین تأثیرگذاری
  4. نداشتن عارضه های جانبی مثل احساس درد، سوزش و سوختگی

دستگاه لیزر مو اسکلپیون مدیواستار

دستگاه لیزر مو مدیو استار اسکلپیون یک دستگاه لیزر موهای زائد آلمانی است؛ که دارای تکنولوژی بالایی است و به علت نوع طراحی و توانایی که دارد می تواند در حذف موهای زائد همه افراد با رنگ پوست و موی متفاوت استفاده شود.

مزیت دیگر این دستگاه این است که قادر به حذف موهای بور و کرکی نیز است؛ و افراد با موی روشن و بور و کرکی نیز می توانند با این دستگاه به خصوص موهای زائد خود را از بین ببرند. همچنین این دستگاه موهای ضخیم، مشکی و بلند را نیز به راحتی لیزر می کند. طریقه کار با این دستگاه بسیار راحت است و اپراتور و تکنسین به راحتی می تواند با این دستگاه کار کند.

این دستگاه از نسل لیزرهای دایود است که از سه تکنولوژی مختلف لیزر استفاده می کند که دارای گسترده وسیعی در روش های درمانی دارند. این لیزر در هر بار ایجاد پالس بر روی ناحیه زیادی از پوست تأثیر می گذارد و باعث می شود سرعت کار پزشکان نیز در استفاده از این دستگاه بالا برود و همین طور به خاطر این تأثیرگذاری بر مناطق زیاد پوست سریع تر موهای فرد را لیزر می کند و جلسات درمانی کوتاه تری را دارد.

دستگاه لیزر موی کندلا

دستگاه لیزر موی جنتل مکس که ساخت کمپانی کندلا است. به همین خاطر به اسم الکساندرایت کندلا نیز معروف است. یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های در دنیا است. همچنین بسیار گران قیمت است و کمتر در ایران این دستگاه پیدا می شود این دستگاه مناسب حذف موهای زائد برای افراد با موهای بور، کرکی و پوست روشن است. اگر شما نیز قصد دارید از شر موهای زائد خود خلاص شوید پیشنهاد می کنیم برای این کار به زر کلینیک در تهران مراجعه کنید. این کلینیک با داشتن کادر باتجربه و حرفه ای و رعایت اصول بالای استاندارد و پیشرفته ترین دستگاه ها اقدام به حذف موهای زائد افراد می کنند. شما نیز به راحتی می توانید در زر کلینیک موهای زائد و اضافی خود را حذف کنید.

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟

·       هزینه مناسب

·       کم کردن سرعت رشد دوباره موها

·       کم کردن ضخامت مو

·       داشتن روش راحت انجام کار

کدام مرکز برای لیزر موهای زائد بهتر است؟

همیشه زمانی که صحبت از هزینه های لیزر کردن و کیفیت انجام کار می شود. افراد دچار دودلی می شوند که کدام لیزر را انتخاب کنند و یا در کدام مرکز لیزر انجام دهند. متأسفانه به علت محبوب بودن این روش بین افراد مدل های فیک و چینی در بازار زیاده شده است که قیمت های بسیار پایینی برای لیزر پیشنهاد می دهند که یا تأثیر کمی دارند یا اصلاً تأثیر ندارند. تشخیص این که کدام یک از آن ها اصل یا کپی است کار سختی است؛ اما بگذارید یک قانونی را برای تان بگوییم آن هم این است که اگر شما بیش تر از دو جلسه برای حذف موهای زائد خود به یک مرکز رفتید اما تفاوتی ندیدید و اثری نداشت بهتر است دیگر به آن مرکز مراجعه نکنید. اگر شما نیز نگران این هستید که چطور از بین این همه مرکز لیزر به کدام یک اعتماد کنید اجازه بدهید کار شما راحت بکنیم و یکی از قابل اطمینان ترین، بهترین و پیشرفته ترین مراکز لیزر که دارای کادر درمانی باتجربه و بامهارتی هستند را به شما معرفی کنیم. زر کلینیک مرکز از بین بردن موهای زائد و دیگر خدمات زیبایی و بهداشتی و درمانی است که با خیال راحت می توانید به آن جا مراجعه کرده و موهای خود را لیزر کنید و علاوه بر آن شاهد بهترین نتیجه در روند لیزر درمانی خود باشید. در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی پرداختیم.

 نتیجه گیری:

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی پرداختیم. اگر بخواهیم به طورخلاصه برای تان بگوییم باید بگوییم که هر دستگاه مناسب پوست و موی مخصوص خود است اما به خاطر پیشرفت علم و تکنولوژی برخی دستگاه ها مثل  ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM توانایی حذف موهای زائد هر نوع پوست و مویی هستند یعنی دیگر رنگ و نوع پوست مطرح نیست و هرکس با هر رنگ پوست و مو می تواند از این دستگاه استفاده کند. اگر موهای شما بور است بهترین دستگاه برای شما دستگاه جنتل مکس پرو یا همان معروف به دستگاه الکساندرایت کندلا است. اگر پوست روشن اما موهایی سیاه دارید بهترین دستگاه برای شما دستگاه دایود و اکساندرایت است. اگر پوست شما تیره است بهترین دستگاه برای شما ان دی یاگ است؛ و نکته دیگری که باید بگوییم این است که افراد با پوست تیره نباید تحت هیچ شرایطی از لیزر آی پی ال استفاده کنند. در آخر باید بگوییم یکی از مراکز خوب و پیشرفته ای که می توانید در آن جا موهای زائد خود را از بین ببرید زر کلینیک در تهران است.