دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت با گوشی

این روز ها برنامه های مجازی با زندگی روزمره ما عجین شده اند و افراد زیادی از این برنامه ها استفاده می کنند و شما کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به نحوی از این برنامه ها استفاده نکند ، در این بین اینستاگرام یک چهره مشهور از برنامه ها می باشد که توانسته این به علت ویژگی های خاص خود و کاربرد هایش در میان مردم محبوبیت زیادی را بدست آورد ، به طوری که افراد از آن روزانه برای مشاهده محتوای تولیدی سایر افراد و یا به اشتراک گذاشتن محتواهای خود استفاده می کنند .

گاهی اوقات پیش می آید که افراد بنا بر دلایل مختلفی نیاز دارند برنامه اینستاگرام خود را پاک کنند و این پاک کردن دو حالت دارد یا به صورت موقت و یا به صورت دائمی ، افرادی که تمایل دارند اینستاگرام خود را به صورت دائم دیلیت اکانت کنند و یا به صورت موقت اینستاگرام را غیر فعال کنند بهتر است بدانند چندین روش چ یا مراحل وجود دارد که باید آنها را یادگرفته و پیاده کنند .

پس اگر شما نیز جزو دسته ای از افراد هستید که می خواهید اینستاگرام خود را دیلیت اکانت کنید و یا حتی قصد آموزش نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت با گوشی را دارید در ادامه با ما همراه باشید .

دیلیت اکانت اینستاگرام

همان طور که در ابتدا دانستید افراد در زمینه دیلیت کردن حساب اینستاگرام دو دسته هستند افرادی که می خواهند برای همیشه اینستاگرام خود را پاک کنند و افرادی که تمایل دارند به صورت موقت از این برنامه خارج شوند .

در روش حذف موقت اینستاگرام ، شما به راحتی می تواند این برنامه را از روی گوشی خود پاک کرده و از این برنامه به صورت موقت خارج شوید و سپس در هر زمانی که خواستید مجدد برگردید و وارد اکانت خود شوید در این حالت اکانت شما هیچ گونه تغییر نخواهد کرد و با همان اطلاعات قبلی که داشتید کار خود را ادامه می دهد ؛ اما اگر بخواهید به صورت دائم اینستاگرام خود را پاک کنید بهتر است بدانید با این کار اکانت شما برای همیشه پاک میشود و هیچ وقت نمی توانید آن را برگردانید بعد از اینکه اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائم پاک کردید اینستاگرام به مدت 1 ماه به شما فرصت می دهد و اگر تمایل داشتید می توانید در طول این یک ماه بازگردید و اکانت خود را به دست بگیرید اما اگر باز نگشتید اینستاگرام اکانت شما را برای همیشه پاک خواهد کرد .

حذف موقت اکانت اینستاگرام

اگر قصد حذف موقت اکانت اینستاگرام خود را دارید و می خواهید تنها برای مدت و بازه خاصی در اینستاگرام نباشید بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید و قبل از انجام این سری از مراحل چند نکته را بدانید .
_ اول اینکه در صورت دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خود اطلاعات شما و اکانت شما فقط به صورت موقت غیرفعال می‌شود و برای همیشه پاک نمیشود و هر زمان که خواستید می توانید بازگردید .
_ در صورت انجام دیلیت موقت اینستاگرام اطلاعات شما همچون فالوور ها ، پیام های دایرکت ، اطلاعات و تصاویر ذخیره شده و… به هیچ عنوان پاک نمی‌شوند و به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید
_ برای دیلیت موقت اکانت اینستاگرام نمی توانید از طریق خود برنامه اقدام کنید بلکه از طریق مرورگر وب و لینک گذاشته شده وارد وب سایت شده و این مراحل را انجام می دهید .

_ بعد از اینکه از طریق لینک قرار گرفته شده وارد وب سایت شدید این را باید نام‌کاربری خود همراه رمز عبور را وارد کنید.

_ در صفحه باز شده با دو گزینه روبه رو هستید که شامل این موارد هستند :

Why are you disabling your account :‌ چرا شما قصد از کار انداختن اکانت خود را دارید ؟

_ To continue ,please re_enter your password :برای غیر فعال سازی لطفا کلیک کنید .

در ادامه لطفا بر آیکون آبی رنگ Temporarily disable account (غیرفعال کردن موقت حساب) فشار دهید تا صفحه شما به صورت موقت دی اکتیو شود .

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

قبل از اینکه مراحل و نحوه انجام اینکار را ببینید و یاد بگیرید ابتدا به چندین نکته نوشته شده کاملا توجه کنید .

_ با انجام اینکار اکانت شما برای همیشه حذف میشود و دیگر نمی توانید اطلاعات آن را بازیابی کرده و دوباره به این اکانت وارد شوید .

_ با انجام دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم تمامی اطلاعات شما همانند ، پیام های موجود در دایرکت ، پشت های قرار گرفته شده در پیج ، محتواهای ذخیره شده و… تمامی آنها برای همیشه پاک میشوند .

می توانید از طریق لینک قرار گرفته شده حذف دائم را انجام دهید :

_ از طریق لینک درج شده وارد وب سایت شوید .
_ در صفحه باز شده با دو گزینه روبرو هستید که شامل موارد زیر هستند :

Why are you disabling your account :‌چرا شما قصد از کار انداختن اکانت خود را دارید ؟

_ To continue ,please re_enter your password :برای غیر فعال سازی لطفا کلیک کنید .

بعد از پر کردن موارد بالا بر روی گزینه delete my account (پاک کردن اکانت من )کلیک کنید تا فرایند پاک کردن اکانت شما برای همیشه انجام شود .
در نهایت برنامه برای شما گزینه ok را نشان خواهد داد که برای تایید صدرصد پاک شدن اکانت می باشد .
بعد از اینکه تمامی موارد بالا را تکمیل کردید جمله your account has been removed ,we are sorry to see you go (اکانت شما پاک شده است ما متأسفیم برای دیدن رفتن شما )

بدین ترتیب حذف همیشگی اکانت شما انجام میشود .

می توانید برای حذف دائم مراحل زیر را طی کنید ، اما نکته مهم این است که از این طریق می توانید اکانت خود را به صورت موقت هم غیر فعال کنید و این کار از طریق خود برنامه اینستاگرام می باشد .

برای انجام این کار دیگر نیازی برای ورود به وب سایت های مختلف نیست پس مراحل زیر را کامل انجام دهید .

_ ابتدا وارد اینستاگرام و صفحه خود شوید .

_‌ آیکون سه خط بالا را لمس کنید .

_ در پنجره نشان داده شده گزینه تنظیمات را انتخاب (setting and privacy )کنید .

_ در صفحه باز شده گزینه account center (مرکز حساب ) را انتخاب کنید .

_ در این بخش گزینه personal details(جزئیات شخصی) را انتخاب کنید .

_ در این قسمت گزینه کنترل و مالکیت حساب(account ownership and control) را برگزینید .
_ در این قسمت گزینه ای مبنی بر غیرفعال سازی یا حذف اکانت (deactivation or deletion )وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید و فرایند دیلیت اکانت اینستاگرم را از این بهش به راحتی انجام دهید .

نتیجه گیری

ممکن است گاهی اوقات افراد نیازمند پاک کردن و دیلیت کردن اکانت اینستاگرام خود شوند در این صورت جای نگرانی نیست و به راحتی با طی کردن مراحل بالا می توانید هم به صورت موقت و هم به صورت دائم اینستاگرام خود را پاک کنید و سپس در صورت نیاز به بازگردانی اکانتی که به صورت موقت دی اکتیو شده آن را برگردانده و دوباره از آن استفاده کنید .

منبع : www.meta-follower.com

پایان رپورتاژ اگهی