ده عطر ترش زنانه با خط بوی بالا

ده عطر ترش زنانه با خط بوی بالا

عطر ترش زنانه هم مانند سایر عطرهای گرم، خنک، تند، شیرین و… طرفداران بسیار زیادی دارد. بانوان بسیاری مایلند یک عطر به خصوص برای خود داشته باشند و همواره از همان برند و رایحه خاص استفاده کنند، از میان طبع‌های مختلف عطر و ادکلن، عطر ترش زنانه یکی از خاص‌ترین‌ها به شمار می‌رود. عطر ترش زنانه مانع ایجاد کسلی و بی‌حوصلگی افراد خواهد شد، به همین جهت عطری خاص و جذاب به شمار می‌رود. اگر قصد خرید عطر دارید، این بار به سراغ عطر ترش زنانه بروید و برای مدتی از یک عطر ترش خاص استفاده کنید، عطرهای ترش زنانه جذابیت کافی را برای علاقمند کردن شما دارد.

معرفی ده عطر ترش زنانه خوشبو

  1. عطر ادکلن رونا لالینگ (لالیک) وایتاین عطر ترشی و خنکی خاصش را از رایحه مرکبات گرفته و عطر بی‌نظیری برای حضور در مجامع رسمی به شمار می‌رود. عطر ادکلن رونا لالینگ (لالیک) وایت از قیمت مناسبی برخوردار است و به نسبت پخش بو و ماندگاری که دارد عالی به نظر می‌رسد.
  2. عطر و ادکلن زنانه دیور کوروز کالکشن: ترکیب ادویه و میوه برای ساخت رایحه دیور کوروز کالکشن کافی بوده و آن را تبدیل به یک عطر جذاب و خواستنی کرده است. تندی و ترشی این عطر ترش زنانه موجب می‌شود که احساس طروات و شادابی داشته باشید.
  3. عطر ادکلن آدس د ونوستاس: قاعدتاً وجود کمی رایحه‌ی تند در کنار ترشی و خنکی می‌تواند بر جذابیت یک عطر خاص بیافزاید. عطر ادکلن آدس د ونوستاس برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب می‌باشد و انتخاب بسیاری بانوان خوش سلیقه به شمار می‌رود.
  4. عطر ادکلن تام فورد رادیو امبر: در سال 2013 عطر ادکلن تام فورد رادیو امبر با رایحه‌ای ترش و تند و خنک وارد بازار شد و تاکنون هم از عطرهای مورد پسند بانوان ایرانی محسوب می‌شود.
  5. عطر ادکلن دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس: در سال 2017 برند ایتالیایی دولچه اند گابانا عطر ترش زنانه لایت بلو ایو اینتنس را روانه بازار کرد تا با رایحه‌ی خوش گل‌ها و میوه‌ها از بانوان دلبری کند.
  6. عطر ادکلن شیسیدو زن: از دیگر عطر ترش زنانه پر طرفدار که از سال 2007 تاکنون مورد استفاده بسیاری از بانوان قرار می‌گیرد شیسیدون زن است که توسط یک برند ژاپنی طراحی و تولید شد.
  7. عطر ادکلن روشاس آکوا وومن: اگر به دنبال یک عطر ترش زنانه، اما ملایم هستید بدون تعلل روشاس آکوا وومن را انتخاب کنید. ملایم بودن این عطر ترش زنانه انتخاب جذابی برای حضور در تمامی مجامع خواهد بود.
  8. عطر ادکلن زنانه بولگاری: این برند ایتالیایی با ترکیب ترشی و شیرینی این عطر خاص زنانه را پدید آورد که بیش از اندازه طرفدار به خود جلب کرد و از سال 2014 تاکنون از پر فروش‌ترین عطرهای ترش زنانه به شمار می‌رود.
  9. عطر ادکلن ورساچه eros pour fameاز لاکچری‌ترین عطر ادکلن‌های ترش و شیرین زنانه است که بسیاری از خاص‌پسندان به عنوان عطر دائمی خود آن را انتخاب می‌کنند.
  10. عطر ادکلن کارولینا هررا: اگر به دنبال یک عطر ترش زنانه لاکچری با طراحی بی‌نظیر برای هدیه دادن هستید، کارولینا هررا بهترین انتخاب و گزینه خواهد بود، زیرا طراحی شیشه آن در کنار رایحه بی‌‌نظیرش افراد بسیاری را جذب می‌کند.

مسلماً تعداد عطر ترش زنانه به ده مورد فوق محدود نیست، اما نکته‌ی مهم آن است این عطرها را باکیفیت اصلی خریداری کنید تا از کیفیت آن رضایت کامل داشته باشید…