واقعیتی پنهان از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a50

تاچ ال سی دی  a50مانند سایر قطعات این موبایل و سایر موبایل های هوشمند در طول عمر خود با ایرادات رایجی روبرو است که در صورت بروز آنها کاربر نیاز به استفاده از خدمات تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی خواهد داشت. اما برای چنین خدماتی یک نکته بسیار مهم و حیاتی پیش روی کاربران قرار دارد که حتما بایستی به آن دقت کافی داشته باشید. بازار ایران پر از نمونه های تقلبی این قطعه بوده و فروشنده های این قطعات نیز آنها را نمونه های جایگزین قابل اعتماد و مناسب قلمداد می نمایند که تفاوت چندانی با نمونه اورجینال ندارد. بسیاری از کاربران نیز به همین دلیل اقدام به استفاده از چنین قطعاتی در موبایل خود کرده و خیلی وسواسی برای این موضوع ندارند.

از طرف دیگر قیمت ال سی دی a50 غیر اورجینال نیز تفاوت فاحشی با نمونه های اورجینال دارد. از این جهت این صرفه جویی در قیمت نیز می تواند مزیدی بر علت شود تا کاربران به سمت استفاده از این چنین قطعاتی بروند. اما آیا این دلایل برای استفاده از قطعات غیر اورجینال و تقلبی کافی است؟ در این مقاله با تعمیرکار شرکت موبایل کمک همراه شدیم تا شما را با جزئیاتی دقیق و فاجعه بار درباره استفاده از این قطعات آشنا نماییم.

مشخصات فنی تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50

برای شروع ابتدا باید با مشخصات صفحه نمایش اصلی سامسونگ A50 آشنا شویم. شناخت مشخصات دقیق این صفحه نمایش می تواند راهکاری مناسب برای درک مطالب این مقاله باشد. صفحه نمایش این موبایل از نوع لمسی خازنی بوده و با فناوری سوپر امولد تهیه و تولید شده است. اندازه این صفحه نمایش 6.4 اینچ بوده و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2340 پیکسلی نیز است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش بزرگ 403 پیکسل در هر اینچ مربع است و سامسونگ برای محافظت از آن در برابر ور ورد آب و گردو غبار و همچنین ممانعت از ضربه و شکستن آن از محافظ مناسبی به نام کورنینگ گوریلا گلس 3 بر روی این ال سی دی استفاده نموده است.

 

 

آیا مجاز به استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 غیر اورجینال هستیم؟

با مطالعه مشخصات بالا کاربران باید در نظر داشته باشند که استفاده از قطعه غیر اورجینال قطعا نمی تواند چنین انتظاراتی را برای آنها فراهم آورد. این میزان کیفیت این ال سی دی را تبدیل به یکی از نمونه های جذاب در گوشی های میا نرده کرده است. اما استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 غیر اورجینال از دو جهت مهم قابل بررسی است. در وهله اول این کیفیت و در قدم دوم قیمت دو عامل اصلی در این بررسی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. البته کاربرانی که تمایل دارند به صورت دقیق با ترفندهای تشخیص تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 اورجینال و تقلبی آشنا شوند نیز می توانند از مقالات مربوطه در سایت mobilekomak.com استفاده نمایند.

 

بررسی استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 غیر اورجینال از نظر کیفیت

از نظر کیفیت خود قطعات تقلبی به درجه های کیفی مختلفی تقسیم می شوند. از نمونه هایی با نام های کپی گرفته تا محصولات شبه اورجینال و از این دست نام گذاری ها برای چنین قطعاتی وجود دارد. البته منظور ما از بررسی کیفیت در این مقاله جمیع این موارد است. استفاده از چنین قطعاتی مسلما هزینه های کمتری برای شما به دنبال دارد. حال شما باید از خود بپرسید که چرا خود کمپانی سامسونگ که در گوشی های میان رده خود به دنبال بهینه سازی قیمت برای در اختیار داشتن بازه بزرگی از کاربران موبایل های هوشمند است، چرا از چنین قطعات مقرون به صرفه ای استفاده نکرده است؟

واقعیت این است که تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 نه فقط یک اسم و شرایط ظاهری است بلکه درون خود از فناوری های فوق مدرنی بهره می برد که می توانند پردازش تصویر فوق العاده ای برای این اسمارت فون فراهم آورند. از این نظر استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 غیر اورجینال علاوه بر اینکه کیفیت ازم را برای موبایل شما به دنبال ندارد، بلکه در آینده می تواند روی عملکرد سایر قطعات مانند دوربین، باتری و … نیز تاثیر نفی داشته باشد و از کیفیت آنها نیز بکاهد.

 

بررسی استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 غیر اورجینال از نظر قیمت

یکی دیگر از جذابیت های استفاده از قطعات غیر اورجینال برای کاربران در زمان تعمیرات گوشی، قیمت کمتر و مقرون به صرفه تری است که این قطعات دارند. واقعیت این است که چنین قطعاتی از نظر قیمتی هم هیچ صرفه جویی برای کاربر به دنبال ندارد. زیرا:

  • بعد از گذشت مدتی کوتاه کیفیت خود را از دست می دهند و کاربر دوباره مجبور به پرداخت قیمت تاچ ال سی دی a50 خواهد بود.
  • به دلیل تاثیر منفی که این قطعه روی عملکرد سایر قطعات موبایل شما دارد، احتمالا شاهد خرابی های دیگری هم در آن خواهید بود که می تواند هزینه های شما را چند برابر کند.

با دقت به همین دو نکته می توان دریافت که قیمت تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 اصلا هم مقرون به صرفه نیست.

 

خیال خود را از بابت کیفیت قطعات موبایل خود راحت کنید

برای اینکه هم خیال خود را از استفاده از تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ  a50 اورجینال و اصلی راحت کنید و هم از نظر هزینه های بهینه سازی لازم را انجام داده باشید، می توانید از خدمات نمایندگی معتبر تعمیرات موبایل استفاده کنید. چنین مراکزی مانند شرکت موبایل کمک با دسترسی مستقیم و بدون واسطه به قطعات موبایل های هوشمند این امکان را برای کاربر فراهم می آورند تا با بهینه ترین قیمت ها و هزینه ها خدمات تعویض این قطعات را برای موبایل خود دریافت کنند. این مهم می تواند مزیتی بزرگ در تعمیرات این گوشی باشد.