دستگاه کره گیر | عرضه انواع دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی بکردانه

دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی بکردانه. گروه تولیدی بکردانه در نظر دارد با تولید انواع ماشین آلات تخصصی، نظیر دستگاه‌های کره گیری و ارسال این دستگاه‌های پیشرفته به سراسر ایران در صنعت مواد غذایی تحول قابل توجهی ایجاد کند. این تولیدی توانسته است با کسب گواهی‌های معتبر و افتخارات منحصر به فرد به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به عرضه انواع دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی بکردانه بپردازد. اگر برای ورود به بازار پردرآمد تولید محصولات ارگانیگ مانند انواع‌ روغن‌ها و کره‌های گیاهی سالم به دنبال تهیه دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم متخصص بکردانه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های متخصصان این صنعت بهره‌مند شوید.

انواع دستگاه کره گیر بکردانه

در سال‌های اخیر تقاضا برای روغن‌ها و کره‌های گیاهی سالم که در آن ها از روغن پالم و مواد افزودنی استفاده نشده باشد، به شدت افزایش پیدا کرده است و فروشگاه‌های روغن و کره گیری که در معرض دید مشتری به تولید محصولات خود می‌پردازند، به دلیل اطمینان از سلامت مواد غذایی، بسیار افزایش پیدا کرده‌اند و مشتری‌های دائمی خود را به دست آورده‌اند. تیم صنعتی بکردانه با شناسایی نیاز مصرف کننده به تولید کره گیرهای بسیار متنوعی می‌پردازد. کره گیر دستی، کره گیر برقی، کره گیر بالا زن و کره گیر پایین زن، از تولیدات درجه یک بکردانه محسوب می‌شوند.

پرفروش‌ترین دستگاه‌های کره گیر بکردانه

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، در سال‌های اخیر فروشگاه‌های تخصصی زیادی برای تهیه و تولید مواد غذایی ارگانیک و مغذی به تهیه دستگاه‌های کره گیر می‌پردازند. بکردانه به عنوان یکی از برترین سازندگان انواع دستگاه‌های کره گیر، ارده گیری، روغن گیری و دستگاه آسیاب، قصد دارد برترین ماشین آلات صنعتی خود را در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال کند. از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کره گیر بکردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه کره ساز فروشگاهی لاکچری (توربو) بکردانـه: از ویژگی‌های این دستگاه کره ساز مخصوص فروشگاه می‌توان به ظرفیت تولید ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت، برق مصرفی 2.2 کیلو وات، عملکرد کم صدا، مجهز به فن خنک کننده، مجهز به موتور اینورتر، قیف و قطعات تمام استیل اشاره کرد. این دستگاه کره ساز فروشگاهی برای تولید کره‌هایی نظیر کره بادام زمینی، کره فندقِ کره پسته، کره گردو، کره بادام و دیگر دانه‌های روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه فوق پیشرفته، به دلیل برخورداری از ظاهر شیک و زیبا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای فروشگاه‌ شما باشد.
  • دستگاه کره ساز هایپرمارکت لاکچری (توربو) بکردانه: این دستگاه حرفه ای از ویژگی هایی چون وزن ایده‌ آل ۴۲ کیلوگرم، عملکرد بسیار کم صدا، توان آسیاب اصلی ۳ اسب توربو، مجهز به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره، مجهز به اینورتر، فن خنک کننده و ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم برخوردار است. شما می‌توانید توسط اهرمی که در این دستگاه کره گیر تعبیه شده است میزان نرمی کره را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که قطعات این دستگاه کره گیر جدا می شوند و شما می توانید در کمترین زمان ممکن قطعات را جدا کنید و بشویید.
  • دستگاه کرہ ساز هایپرمارکت (توربو) بکردانـه: از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برق مصرفی 2.2 کیلو وات در ساعت، ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم در ساعت، کارکرد کم صدا، توان آسیاب اصلی ۳ اسب توروبو و مجهز به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره اشاره کرد. این دستگاه مدرن همانند دیگر ماشین آلات بکردانه قابل تنظیم و شستشو است. طراحی زیبا، رنگ چشم نواز و عملکرد کم صدای این دستگاه فوق پیشرفته باعث شده است که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های بکردانه شناخته شود.
  • دستگاه کره ساز فروشگاهی بکردانه BP30: این دستگاه پیشرفته یکی از آخرین ماشین آلات بکردانه است. از قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه کره ساز فروشگاهی BP320 می‌توان به برخورداری از تیغه‌های تمام استیل با طول عمر بسیار بالا و کاهش ۷۰ درصدی برق مصرفی اشاره کرد. این دستگاه کره ساز براساس استانداردهای اروپا ساخته شده است و به دلیل سهولت کارایی می‌تواند در خانه و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر تصمیم گرفته‌اید به کسب و کارتان رونق دهید و به صنعت پردرآمد تولید مواد غذایی ارگانیک روی آورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم متخصص بکردانه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره دقیق آن ها بهره‌مند شوید. بکردانه وب سایت معتبری دارد که شما می توانید در آن انواع دستگاه روغن گیری و کره ساز را مشاهده کنید و با مطالعه ویژگی ها و مشخصات، دستگاه مد نظر خود را بخرید.