خرید عمده و کیلویی انواع میوه خشک با ضمانت بهترین کیفیت و قیمت

میوه خشک میوه‌ای‌ست که آب آن از طریق روش‌های خشک کردن حذف شده است. در طی این فرآیند خشک شدن حجم میوه کوچک شده و در نهایت محصولی پرکالری و خوشمزه در اختیار شما قرار می‌گیرد. میوه‌های مختلف از قبیل سیب، انجیر، کیوی و … به صورت میوه‌های خشک در بازار عرضه می‌شوند. این محصولات را می‌توانید به صورت میوه خشک فله و یا بسته‌بندی از فروشگاه‌های اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.

میوه خشک برای بدن مفید است یا مضر؟

برخی از متخصصان میوه خشک را محصولی سرشار از فواید می‌دانند. در حالی که برخی دیگر آن را تنها به عنوان یک میان‌وعده‌ی معمولی و نه‌چندان مفید معرفی می‌کنند. به دلیل اهمیت این موضوع در سطرهای بعد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید خود درباره‌ی این نظرات قضاوت کنید.

میوه خشک محصولی‌ست سرشار از ریزخوراک یا همان ریزمغذی‌ها (Micronutrients). فیبر، ویتامین، آنتی‌اکسیدان‌ها و … دیگر ترکیباتی هستند که در میوه‌های خشک نظیر آلو خاکی یافت می‌شوند.

اگر وزنی یکسان از میوه‌ی تازه و میوه‌ی خشک را با هم مقایسه کنیم می‌توان گفت: در وزن یکسان، به طور معمول فیبیر، ویتامین و دیگر مواد معدنی میوه‌های خشک، 5/3 (سه و نیم) برابر میوه تازه است. لذا می‌توان مصرف این محصولات را گزینه‌ای مناسب برای تامین انرژی، ویتامین‌ها و دیگر مواد مورد نیاز بدن دانست.

مصرف میوه خشک و حبه میوه برای افزایش سلامتی

بسیاری از تحقیقات انواع میوه خشک و حبه میوه  را به عنوان منبع غنی‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها معرفی کرده‌اند. نتایج این تحقیقات نشان داده‌ است مصرف انواع میوه‌های خشک شده، باعث افزایش جذب مواد مغذی، کاهش خطر چاقی، بهبود سیستم دفاعی بدن می‌شود. در زیر به مهمترین خواص آلو خاکی خشک خواهیم پرداخت.

خواص میوه آلو خاکی خشک

آلو خاکی میوه‌ای‌ست سرشار از مواد معدنی مختلف؛ که مهم‌ترینشان را می‌توان منگنز، پتاسیم، آهن و … دانست. علاوه بر این‌ها این میوه خشک منبع غنی انواع ویتامین‌ها بوده و مصرف آن فواید زیر را با خود به همراه دارد:

  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • تنظیم گردش خون
  • بهبود کم‌خونی
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش

بررسی مواد موجود در انواع میوه‌های خشک شده و حبه میوه و تاثیر آن‌ها بر درمان در این مقاله امکان‌پذیر نیست. این موارد را تنها برای درک بیشتر شما از مزیت‌های مصرف این محصولات مرور کردیم برای مطالعه بیشتر خواص میوه خشک به سایت موژان به نشانی mojan-co.com  سر بزنید.

میوه خشک فله بخرید اما فله ای نخورید

تعجب نکنید. همان‌طور که شاید حدس زده باشید، منظور ما در اینجا از فله‌ای خوردن میوه‌های خشک، مصرف بی حساب و کتاب آن‌هاست. درست است که ما در بخش‌های قبل فواید زیادی را برای میوه‌های خشک شده برشمردیم. اما فراموش نکنید که مصرف بیش از اندازه‌ی این محصولات می‌تواند سلامت شما را به خطر بندازید. چطور؟

در این‌جا تنها به یک نمونه‌ی کوچک اشاره می‌کنیم. خشک شدن آب میوه باعث می‌شود تا ما بتوانیم حجم بسیار بالایی از ترکیبات میوه را با خوردن مقدار کمی از آن جذب کنیم. میوه‌های خشک حاوی کالری بسیار زیاد و هم‌چنین قند سرشاری هستند. از جمله‌ی این قندها می‌توان به گلوکز و فروکتوز اشاره کرد. در زیر حجم قند موجود در برخی از میوه‌های خشک را آوره‌ایم:

  • کشمش 59 درصد
  • خرما 63 تا 64 درصد
  • آلو خاکی 38 درصد
  • زرد آلو خشک 53 درصد
  • انجیز خشک 48 درصد

بین 22 تا 51 درصد از این قند موجود را فروکتوز تشکیل می‌دهد. بدیهی‌ست که مصرف مقدار زیادی فروکتوز برای بدن مفید نبوده و اضافه وزن، دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی برخی از عواقب آن هستند.

کالری زیاد میوه خشک، تیغی دو لبه

این‌که میوه‌های خشک کالری بسیار زیادی دارند می‌تواند یک تیغ دو لبه در برخورد با سلامتی‌تان باشد. یعنی این میزان کالری هم می‌تواند یک منبع انرژی برای بدنتان باشد. هم می‌تواند شما را به چاقی مبتلا کند. لذا توجه کنید که میوه‌ی خشک یک میان وعده است که مصرف آن را باید تحت کنترل خود داشته باشید.

ما معمولاً از مصرف خوراکی‌ها با حجم بالا لذت می‌بریم. اما توجه کنید که مصرف حجم زیاد میوه خشک، می‌تواند از فرصتی برای افزایش سلامت بدن به خطری جدی تبدیل شود.

این را نیز حتما بخوانید: قیمت میوه خشک کیلویی

خرید تضمینی میوه خشک مهم است

بسیار مهم است که شما با خاطر آسوده به سراغ خرید میوه خشک فله و حبه میوه بروید. شاید بپرسید مگر چیزی برای نگرانی وجود دارد؟ البته!!!

یکی از نکات بسیار مهم در فرآیند خشک کردن میوه، حفظ سلامت آن است. استفاده از روش‌های غیراستاندارد، افزودن شکر و … برخی از مواردی هستند که باید نگران آن باشید. لذا توصیه می‌شود حتماً برای خرید میوه خشک فله به سراغ تولیدکنندگان شناخته شده در این حوزه بروید.

خرید میوه خشک موژان با بهترین قیمت

یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید میوه خشک، صنایع غذایی موژان با نام تجاری زرین میوه موژان است. کارخانه موژان با هدف تولید مواد غذایی سالم و اصیل از سال۸۷ با بهره مندی از مجهز ترین و به روز ترین تکنولوژی و فناوری دنیا فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کیفیت بالای بسته بندی: بسته بندی میوه خشک تاثیر بالایی در ماندگاری و دوام آن دارد. توجه کنید که اغلب تولیدات این شرکت صادراتی بوده و کیفیت آن‌ها در سطح بازارهای بین‌المللی‌ست.
  • امکان خرید اینترنتی
  • قیمت مناسب: با بررسی سطح کیفی محصولات موژان می‌توانید از منصفانه بودن قیمت آن مطمئن شوید.
  • عرضه میوه خشک صادراتی

اگر هنوز در زمینه‌ی خرید و قیمت حبه میوه و میوه خشک سوالی دارید، با شماره 09125136559 در تماس باشید  یا به سایت ما با نشانی  Mojan-co.com سر بزنید.