قیمت و خرید ظرفشویی ال جی 512 | تخفیف ویژه

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی LG512

  • ظرفیت ۱۴ نفر
  • ساخت کره
  • رنگ های موجود سیلور و سفید
  • مصرف انرژی ++A
  • مصرف آب ۹لیتر
  • دارای ۸ برنامه شستشو
  • بدنه فولاد ضد زنگ
  • صدا ۴۶ دسی بل
  • موتور دایرکت درایو

این مدل از ماشین ظرفشویی از جدیدترین محصولات کمپانی بزرگ LG  است. امکانات و قابلیت‌های ماشین ظرفشویی LG512  کاملا به روز و با فناوری پیشرفته باندهای دیگر کاملا در رقابت است. با خرید این مدل ماشین ظرفشویی بهترین و عالی‌ترین سطح تمیزی ظروف را برای خود انتخاب کرده‌اید. این مدل ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره است و دارای ۹ برنامه شستشو است که هر یک از این برنامه‌ها طبق سلیقه و خواسته شما قابل مدیریت است. یعنی اینکه پس از چیدن ظروف و انتخاب برنامه شستشوی مرد نظر خود،  این امکان را دارید که در تنظیمات برنامه شستشو رفته و تغییراتی را به دلخواه خود در برنامه ایجاد نمایید تا شستشوی ظروف طبق سلیقه و نظر شما صورت گیرد.

برنامه های شستشو

به غیر از برنامه اصلی شستشو که در این ماشین ظرفشویی برنامه ریزی شده است، ۸ تابع دیگر در این مدل ماشین ظرفشویی جاگذاری شده تا در صورت نیاز در حین شستشوی ظروف از آنها نیز استفاده شود.

ظاهر و نمای بیرونی ماشین ظرفشویی

نما و ظاهرماشین ظرفشویی LG512  بسیار جذاب و مدرن است و با گذاشتن آن داخل آشپزخانه به زیبایی آن اضافه می‌شود و می‌تواند نمای شیک و خاصی را برای آشپزخانه شما فراهم کند.

این مدل ماشین ظرفشویی ۲ طبقه طراحی شده و طبقات آن قابل تنظیم است به گونه‌ای که این امکان را به شما می دهد که شما تصمیم بگیرید که ظروف بزرگ یا کوچک در کدام طبقه شستشو شود.

فناوری جدید Smart thing   که در این مدل ماشین ظرفشویی نصب شده شما را به داشتن آشپزخانه‌ای مدرن و هوشمند مجهز می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید تنظیمات ماشین ظرفشویی خود را با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود کنترل کنید. این ماشین ظرفشویی دارای کمپرسور  اینورتر دایرکت درایو است که موجب کارایی فوق‌العاده آن شده و به طور عمر آن می‌افزاید.

با خرید ظرفشویی ال جی 512 به راحتی عالی‌ترین و بهترین کارایی را که از یک ماشین ظرفشویی حرفه‌ای و مدرن انتظار می‌رود را در اختیار خود دارید. بعلاوه برای خرید این ماشین ظرفشویی عالی می‌توانید از طریق سایت ممتاز کالا اقدام کنید.

طراحی فوق‌العاده ماشین ظرفشویی LG 512

کارایی این مدل ماشین ظرفشویی به دلیل امکانات مدرن آن حتی فراتر از سطح انتظار شماست. نمای بیرونی آن مدرن و براق است و جلوه‌ای زیبا را با خود به همراه دارد و طوری طراحی شده که در حین زیبایی  امکانات شستشو را به آسانی در اختیار شما قرار می‌دهد. در قسمت بالایی درب، برنامه و توابع شستشو قرار گرفته است.

۹ عدد برنامه شستشو طراحی شده در این مدل ماشین ظرفشویی به شما امکان شستن هر گونه ظروف از قبیل ظروف حساس، ظروف کثیف، شستشوی اقتصادی ظروف، دانلود چرخه ظروف، پیش شستشو، شستشوی سریع و…را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگامی که زمان کنی برای شستشوی ظروف دارید با استفاده از قابلیت Turbo   در کمترین زمان ممکن شستشوی ظروف شما انجام خواهد شد.

حتی اگر اطلاعات کافی در مورد برنامه‌های شستشوی ظروف موجود در منو ماشین ظرفشویی را ندارید به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما می‌توانید از قابلیت Auto   استفاده کنید که برای شستشوی هر گونه ظرفی مناسب و استاندارد است.

فناوری Quad wash

با وجود برنامه‌های دقیق و کامل شستشو در کنار دیگر توابع موجود در منو شستشو امکان تمیز کنندگی بالا و سریع در این ماشین ظرفشویی به میزان بسیار زیادی قابل مشاهده است.

اما گویی این امتیازها برای این کمپانی بزرگ در طراحی ماشین ظرفشویی مدل 512 کافی نبوده و قابلیت های بیشتر و جدید دیگری نیز به این محصول اضافه کرده تا به امروز در کارایی عالی و بی حد و مرز این محصول ایرادی وارد نشود. از طریق جا های اسپری فشار قوی آب و پوشش دهی بسیار عالی بر روی تمامی ظروف موجود در ماشین که از طریق فناوری Quad wash  در این ماشین طراحی و برنامه ریزی شده است و در منوی شستشو در دسترس مصرف کننده قرار دارد.

داروهایی که به ۴ دسته تقسیم بندی شده‌اند و بر روی ظروف دائما در حال چرخش به صورت ۳۶۰ درجه هستند تا به طور ۱۰۰٪  تضمین شود فشار آب به تمامی نقاط ظروف موجود در ماشین خواهد رسید و شستشوی ظروف به طور کامل و دقیق در حد عالی انجام شده است.

دقت کنید که بعد از هر ۳۰ دفعه استفاده از ماشین ظرفشویی نیاز است که محفظه داخلی ماشین را شستشو کنید و شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات برنامه بر روی گوشی هوشمند خود این نکته را برای خود یاد آور شوید.

با استفاده از قابلیت Machine Clean    می‌توانید ماشین ظرفشویی خود را به راحتی و به طور کامل و استاندارد شستشو و ضد عفونی نمائید.

قیمت ظرفشویی LG   مدل 512 هم اکنون در بازار ۱۶۸۸۹۰۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که در ابتدای خرید منوی ظرفشویی شما به زبان روسی باشد. برای ترجمه و تغییر زبان بر روی گزینه منو کلیک کنید و تنظیمات مربوط به زبان را انجام دهید. به همین سادگی می‌توانید از داشتن یک ماشین ظرفشویی مناسب لذت ببرید.

برای خرید این محصول می توانید با شماره 09186663735 تماس بگیرید و با کارشناسان ممتاز کالا در ارتباط باشید، ما در مجموعه ممتاز کالا تضمین کیفیت و قیمت را به شما می دهیم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

برای مشاهده محصولات و کالا های مورد نیاز خود می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام momtazkala استعلام قیمت بگیرید و تصاویر محصولات را از نزدیک ببینید.