جدیدترین مدل طراحی های داخلی برای خانه های نو عروس

زیبایی دادن به خانه‌ی تازه عروس و داماد‌ها از مسائل مهمی است که جزو دغدغه‌ی اصلی آن‌ها به حساب می‌آید. مثلا استفاده از مصالح مختلفی مانند کاغذ دیواری، کاغذ دیواری نورانی، شیشه نشکن، چوب، سنگ و دیگر موارد که در طراحی یک خانه به کار می‌رود، به سلیقه‌ی عروس و داماد در کنار مشاوره‌ی عالی تیم شرکت کدکن مبین سازه صورت می‌گیرد؛ حتی تغییرات مربوط به سقف خانه نیز نیازمند خرابی بسیار و اعمال هزینه برای طراحی دوباره دارد. این مشکلی بر سر ابتدای مسیر آغاز زندگی یک زوج می‌گذارد.

شروعی کم هزینه با کدکن مبین سازه!

یکی از راه‌های کم‌تر کردن هزینه‌ها، استفاده از دیوار و مدل سقف کاذب است که از هزینه‌ی کمی برخوردار بوده و حمل و نصب آن توسط تیم نصاب سقف کاذب کدکن مبین سازه آسان است. خوشبختانه امروزه در طراحی داخلی از مدل سقف کاذب در تنوع و طرح‌های مختلف برای زیبایی بخشی می‌توان استفاده کرد و نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت نیست؛ سقف کاذب کدکن مبین سازه نظر بسیاری از زوج‌ها را به خود جلب کرده است و جزو بهترین گزینه‌های روی میز برای شروع یک طراحی کم هزینه استفاده از انواع مدل سقف کاذب توسط تیم شرکت کدکن مبین سازه می‌باشد.

چه مدل سقف کاذب برای خانه‌های کوچک مناسب است؟

از آن جایی که تازه عروس و دامادها در بهترین حالت انشالله زندگی خود را در آپارتمان یا خانه‌های کوچک شروع می‌کنند ممکن است احساس بدی نسبت به محیط زندگی خود داشته باشند و در آن راحت نباشند؛ وظیفه‌ی شرکت کدکن مبین سازه این است تا زندگی این زوج‌های عزیز در فضای کوچک را با ایجاد کمی خلاقیت و حس مدرنیته به کمک انواع مدل سقف کاذب، به فضایی با سبک شیک در دکوراسیون منزل بدل کند.

دقت داشته باشید که هر فضایی اگر به درستی طراحی نشود ممکن است باعث به هم ریخته نشان دادن محیط شود. این تیم شرکت کدکن مبین سازه است که با انواع مدل سقف کاذب و نصب سقف کاذب به کمک شما می‌آید. درست است که فضای کوچک می‌تواند سریعا بهم ریخته و گرفته نشان داده شود اما با استفاده از روش های متعدد موثر و البته ساده، مثل وجود سقف کاذب کدکن مبین سازه می‌توان به ظاهری شیک در خانه رسید. در ادامه به معرفی مدل سقف کاذب به صورت تخصصی توسط تیم شرکت کدکن مبین سازه می‌پردازیم.

سقف کاذب کدکن مبین سازه با تیم اجرایی قوی اش این‌جا است تا به شما کمک کند؛ از نظر یک طراح، مدل سقف کاذب مناسب برای فضا‌های کوچک، استفاده از مدل سقف کاذب‌هایی است که قابلیت بهره مند شدن از وسایل نورپردازی دارند؛ چرا که با ایجاد فضای دکوراتیو و پر نور توسط سقف کاذب کدکن مبین سازه، فضا‌های کوچک در منازل بزرگ‌تر به نظر خواهند رسید. استفاده از این مدل سقف کاذب شرکت کدکن مبین سازه ، شرکت سبک مدرن و شرکت ساختمانچی از برند های قدرتمند در حوزه سقف کاذب هستند

از این مدل سقف کاذب‌ها در فضای حمام و سرویس بهداشتی به دلیل مقرون به صرفه بودن، عایق صدا و گرما بودن و جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت نیز استفاده می‌شود. ممکن است برای شما سوال باشد که نوع سقف کاذب کدکن مبین سازه برای مدل سقف کاذب درون حمام چه تفاوتی با مدل سقف کاذب در دیگر بخش‌های خانه دارد؟؛ در پاسخ باید بگوییم جنس سقف کاذب مورد استفاده PVC است که علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، قابلیت تعویض، شک گیری در هر اندازه‌ای که بخواهید، سبک بودن، عمر طولانی، ایجاد دسترسی به تاسیسات برق در پشت سقف و محافظت در برابر ورود حشرات به داخل محیط نیز سبب محبوبیت این مدل شده اند.

اجرای سقف کاذب با هزینه اقتصادی

سقف کاذب کدکن مبین سازه شامل انواع مدل‌ سقف کاذب است که با هزینه‌های کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه توسط شرکت کدکن مبین سازه قابل خریداری اند. شما می‌توانید با شماره‌های درج شده بر روی سایت تماس گرفته و از مشاوران نسبت به خرید سقف کاذب کدکن مبین سازه مشاوره دریافت کنید!. از مزیت‌های سقف کاذب می‌توان به:

  • دادن آزادی کار به گچ کار برای اجرای طرح بر روی سقف با سقف کاذب رابیتس
  • قرار دادن محیط در حالت ایزوله برای عبور صدا بین طبقات با استفاده از سقف کاذب آکوستیک
  • نصب آسان، سریع و کم هزینه با سقف کاذب PVC
  • راحتی دسترسی به سیم کشی‌های قرار گرفته در پشت سقف کاذب آلومینیومی
  • انواع مدل سقف کاذب در تنوع بالا با سقف کاذب پیش ساخته‌ی گچی
  • ایمنی بالا با سقف کاذب گریلیوم
  • افزایش زیبایی محیط با انجام طراحی خاص از سقف کاذب آسمان نما و تصویر دار با وجود نور پردازی در پشت آن

و بسیاری موارد دیگر درباره‌ی سقف کاذب کدکن مبین سازه اشاره کرد.

طرح کناف سقف آشپزخانه

بهره گیری از کناف به عنوان یکی از چند مدل سقف کاذب در آشپزخانه جزو طرح‌های پر طرفدار و درخواست شده از سقف کاذب کدکن مبین سازه است. طرح کناف در مدل سقف کاذب کدکن مبین سازه آنقدر مورد استفاده است که به راحتی در اکثر آشپزخانه‌‎های ایرانی قابل مشاهده است. کناف سقف با دادن زیبایی فرار به دکوراسیون منزل شما روحی دوباره می‌بخشد و از آن جایی که انتخاب مدل سقف کاذب با طرح کناف جزو ارکان مهم یک خانه است، پیشنهاد می‌کنیم تا از تیم سقف کاذب کدکن مبین سازه نیز کمک بگیرید.

برای سقف کاذب پذیرایی از چه جنسی استفاده می‌شود.

در کل چندین مدل سقف کاذب داریم که توسط شرکت کدکن مبین سازه معرفی می‌شود. سقف کاذب کدکن مبین سازه برای تمامی مدل‌ها مجهز بوده و آماده خدمات رسانی به شما می‌باشد. سقف کاذب مناسب استفاده در حال و پذیرایی شامل سقف کاذب رابیتس از ورق رابیتس تهیه شده و با هر طرح و رنگی با میلگرد جوش می‌خورد. در انتها گچ کار تمامی طراحی خود را به صورت دلخواه و خواسته شده توسط تیم طراح داخلی نصب کننده‌ی سقف کاذب کدکن مبین سازه، انجام می‌‎دهد.