بیوگرافی محمد صادقی + عکس

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی متولد 21 فروردین 1372 در تهران است. او مازندرانی است.  در 7 سالگی پدرش از دنیا رفت . برای او بسیار ناراحت کننده بود. او از آن زمان به مادرش که پرستار یک بیمارستان بود وابسته شده بود. از بچگی بازیگوش بود و به همین خاطر به تکواندو علاقه داشت و از 10 سالگی به این رشته وارد شد ولی با گذشت زمان علاقه خود را به این ورزش کم شد.

ورود به دنیای هنر

محمد صادقی از زمان نوجوانی به هنر علاقه داشت. ولی فکر نمی کرد روزی بازیگر شود و به همین خاطر در انتخاب رشته مدیریت را انتخاب نمود. ولی سپس سعی کرد بازیگر شود و در تئاترهایی مثل شاه لیر، مفیستو، آمادئوس و غیره به ایفای نقش پرداخت. در سریال مانکن که یکی از نخستین تجربه های کارگردان حسین سهیلی بود نقش آبتین را داشت. او در این مجموعه برادر اخگر بود که یکی از شخصیت های مورد توجه بعضی از مخاطبان این سریال می باشد. بدین ترتیب محمد پس از بازی در تئاتر با بازی در این مجموعه به دنیای تصویر وارد شد.

سریال افرا

سریال افرا یکی از مجموعه های بهرنگ توفیقی می باشد که بازیگرانی چون مهدی سلطانی، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و خیلی از بازیگران باتجربه دیگر در آن بازی می کنند. در یک صبح مه آلود، یک روز پاییزی، کودکی زیر شاخه های باشکوه افرا به دنیا می آید. نتیجه پیوند شوم اخلاق و خیر. چشمان پیرافرا تنها شاهد این راز در عمق جنگل می باشند. شاهدی که یاد گرفت به زندگی عاشقانه یک خویشاوند تنها نگاه کند. هیچ کس نبودن اولین و آخرین قانون کتاب عشق می باشد این سریال امسال پخش شد و محمد صادقی اولین تجربه بازی در تلویزیون را با بازی در این سریال به دست آورد. او در این سریال نقش پیمان را بازی کرد. محمد صادقی درباره این نقش می گوید که نقش پیمان با آبتین در مانکن بسیار متفاوت بود و حتی شخصیت من و درک این موضوع برایم چالش بزرگی بود. دوست دارم نقشم در این مجموعه برای مخاطبی که آن را تماشا می کند باورپذیر باشد.  علاقه به بازی در نقش های زیادی دارم تا مخاطب با شنیدن اسم من فقط یکی از شخصیت هایی را که بازی کردم به یاد نیاورد. آنقدر بازی در نقش های مختلف را دوست دارم که مخاطبانم مرا با نقش خاصی به یاد نمی آورند.

ازدواج محمد صادقی

این بازیگر ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

علاقه های محمد صادقی

محمد صادقی از 10 سالگی وارد تکواندو شد و این ورزش را با جدیت آغاز کرد تا جایی که حتی به اردوی تیم ملی نوجوانان هم دعوت گردید. او در باشگاه سایپا هم بازی می کند ولی پس از مدتی به دلیل نامشخصی از ادامه این کار خودداری نمود. محمد به کوهنوردی هم علاقه دارد و اوقات فراغت خود را با کوهنوردی انجام می دهد. روحیه ای آرام و ساکت دارد و نسبتاً ساکت بوده و دارای روحیه شلوغ و پرجنب و جوش نیست پس از بازی در فیلم افرا و مانکن او می گوید از نقش های تکراری متنفر است و این چیزی است که به او اولویت بیشتری می دهد تا اینکه فکر کند به چه نقشی علاقه دارد.

 

گرداوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا