بیوگرافی غزال نظر + عکس غزال نظر

بیوگرافی غزال نظر + عکس های غزال نظر

غزال نظر متولد اردیبهشت 1366 در تهران است. از کودکی  تئاتر را دوست داشت و در نمایشنامه بازی می کرد. اما رشته تحصیلی او هنر نیست. در اصل غزال فارغ التحصیل رشته حقوق بوده که به غیر از بازیگری به وکالت هم مشغول است. غزال از 14 سالگی شروع به بازی در تئاتر کرد. او در تئاترهای زیادی حضور یافت و حتی با بازیگرانی چون علی نصیری و شهاب حسینی هم بازی کرده است. نخستین تلاش برای بازی در فیلم تنگا بود. او با بازیگرانی چون شهاب حسینی، جعفر دهقان، نیما رئیسی و سروش صحت همبازی بود. علاوه بر این نخستین سریال تلویزیونی که غزال نظر بازی کرد سریال ملکاوان بود که در سال 1398 تولید شد و بازیگران مشهوری چون داریوش فرهنگ، کمند امیرسلیمانی و نازنین فراهانی نیز در این سریال بازی کردند. همکاری با بازیگران مشهور و حضور در این فیلم ها سبب شهرت بیشتر غزال نظر در بین مردم شد و تجربیات او هم بیشتر شد.

یکی از فیلم‌های تلویزیونی که در دهه 1400 پخش شد احضار با کارگردانی علیرضا افخمی با بازی بازیگرانی مثل دینا هاشمی، نسرین نکیسا و رضا توکلی بود. غزال نظر هم در این فیلم حضور دارد و این فیلم یکی از آخرین آثار غزل است. فیلم دیگری که غزل نظر در آن با شهاب حسینی همبازی است، فیلم نامقیمان ناکجا محصول سال 1396 با کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی است. این فیلم در مورد قهرمانی است که برای مسافرت وارد مهمان خانه می شود و داستان هایی از این مهمانخانه برای او رقم می خورد. اگرچه حضور غزال در مجموعه های تلویزیونی چندان زیاد نیست ولی با این وجود با ایفای نقش در سینما باعث شهرت او شده است. یکی از فیلم هایی که در شهرت این بازیگر تاثیر زیادی گذاشت فیلم لابرینت بود. جالب است بدانید که او در این فیلم در کنار شهاب حسینی هم به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج غزال نظر

از ازدواج این بازیگر اطلاعاتی موجود نیست ولی به نظر می رسد این بازیگر مجرد می باشد.

نیکول کیدمن یکی از بازیگران امریکایی بوده که شبیه به غزال نظر است. حتی نوع پوشش غزال مشابه پوشش و استایل نیکول کیدمن است. این می تواند منجر به پیشنهادات مدل تبلیغاتی برای او شود.

مصاحبه با غزال نظر

تجربه خوب بازیگری او در زمان شهاب حسینی علاوه بر بازی او کارگردانی فیلم را بر عهده گرفت و در فیلم تنگنا حضور موثری داشت. بازی با شهاب حسینی سبب شد تا سوالات جدیدی از این حرفه یاد بگیرم. از سویی در اعتراف نکات و تکنیک های جدیدی را در هر قسمت از فیلم برداری می آموختم. در تئاتر داشتن ایده و نظریه برای کارگردان بسیار اهمیت دارد. من هم این فرصت را داشتم که با نمایش اعتراف با بازی علی نصیریان آشنایی پیدا کنم.

برای این کار آقای حسینی ابعاد و ویژگی های نقش بازیگر را بیان کردند تا بازیگر از آن آگاه شود. در اصل چراغ را روشن کرده تا بازیگر مسیر درست را برای ایفای نقش انتخاب نماید. در طول این پروژه ها از این کار لذت می بردم. یکی از مهم ترین قسمت های تمرین این نمایش، تحلیل نقش بود. در اصل در این تمرین کارگردان به دقت به نظرات بازیگران درباره نقش خود گوش داد و با بیان انتظارات خود نقش کلی ما بازیگران را مشخص کرد. او هرگز بازیگر را به چارچوب خاصی مقید نمی کند.

فیلم های سینمایی غزال نظر

تله فیلم تنگنا بی ‌پولی
آينه شيطان تا ده بشمار
مقیمان ناکجا  هزارتو
 شین  يک آرايش ساده
قطع فوری

 

فیلم های تلویزیونی غزال نظر

سریال ملکاوان  سریال احضار

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا