بیوگرافی درسا بختیاری + عکس های درسا بختیاری

بیوگرافی درسا بختیاری + عکس های درسا بختیاری

درسا بختیاری در شهریور 1375 به دنیا آمد. درسا لیسانس کارگردانی خود را به پایان رساند. درسا علاقه زیادی به بازیگری دارد و کار هنری خود را از کلاس های بازیگری آقای هومن سیدی بازیگر و کارگردان جوان ایرانی شروع نمود.خانم بختیاری از زمان دبیرستان به این کلاس ها رفت و تا امروز ادامه دارد.

درسا بختیار به غیر از این آموزش های بازیگری در عرصه تئاتر، فعالیت حرفه ای خود را نیز شروع کرد و با تجربه فراوان همزمان در چندین فیلم و تئاتر بازی کرد. او علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز کار می کند. از فیلم ها و سریال هایی که وی در آنها بازی کرده است می توان به مجموعه عمق میدان، زیر پای مادر، مجموعه تلویزیونی احضار و فیلم ضربه فنی اشاره نمود.

سریال عمق میدان

درسا پیش از حضور در مجموعه زیر پای مادر در سریالی به اسم عمق میدان با کارگردانی رضا بهشتی نقش آیدا را بازی می کرد. این مجموعه داستان چند دانشجوی هنر را روایت می کند که می خواهند از وقایع انقلاب عکس بگیرند. کارگردان این سریال آقای رضا بهشتی و تهیه کنندگی آن آقای محمد مصری است. پویا امینی، امین ایمانی، درسا بختیاری و مجید جعفری هم در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سریال زیر پای مادر

درسا بختیار پس از آشنایی با یکی از دوستانش با کارگردان معروف ایرانی آقای بهرنگ توفیقی، پس از قبولی در تست بازیگری موفق به ایفای نقش در سریال زیر پای مادر شد. این مجموعه در ماه رمضان سال 1396 پخش گردید و هنرمندان مشهوری مثل کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظری و بهزاد فراهانی هم در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند. درسا نقش ستاره این سریال را بازی کرده و نخستین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون بدست آورد.

ازدواج درسا بختیاری

این بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا