بهترین مارک کابل شارژ موبایل

اگر از موبایل استفاده می‌کنید حتما به یک کابل شارژ هم نیاز دارید. کابل شارژر یکی از از لوازم جانبی ضروری‌ست. البته کیفیت آن هم بسیار مهم است. یک کابل شارژ بی‌کیفیت می‌تواند به باتری موبایل شما آسیب بزند. باعث داغ شدن و حتی باد کردن باتری شود. این مشکلات در طی زمان باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند. به علاوه می‌توانند برای خود و اطرافیانتان هم خطرناک باشند. در نتیجه بهتر است همان اول سراغ یک کابل خوب برویم. فاکتورهای زیادی وجود دارد که زمان خرید کابل باید در نظر بگیرید. کابل‌های مختلفی با کیفیت‌ها و جنس‌های مختلف در بازار وجود دارد. یک راه ساده‌تر هم هست. سراغ برندهای معتبر بروید. به کابل‌های فیک نمی‌توانید اعتماد کنید. تشخیص کیفیت کابل هم سخت است. اما زمانی که یک برند معتبر کابل را تولید کرده باشد حتما کیفیت قابل قبولی دارد. با فروشگاه لوازم جانبی استایل آپ همراه باشید.

انکر (Anker)

در مورد لوازم جانبی گوشی هوشمند انکر برندی‌ست که می‌توانید به آن اطمینان کنید. کابل‌های شارژ هم از این قاعده مستثنی نیستند. این کمپانی کابل‌های شارژ مختلفی ارائه می‌کند. کابل‌هایی که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کنند. همین‌طور تراشه‌هایی برای کنترل جریان دارند تا از آسیب دیدن موبایل جلوگیری کنند. روی بسیاری ازکابل های انکر با الیاف یکپارچه تقویت شده. بنابراین طول عمر زیادی دارند. باتوجه به نیازتان می‌توانید کابلی بخرید که کوتاه یا بلند باشد. در کنار همه‌ی این‌ها کابل‌های انکر قیمت مناسبی هم دارند.

بلکین (Belkin)

این برند از سال 1983 در صنعت محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. پس اصلا عجیب نیست که محصولات خوبی تولید کند. کابل‌های آن‌ها با اسم تجاری MIXIT به بازار عرضه می‌شوند. طراحی ساده‌ای دارند. با اکثر پلاگین‌ها مثل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و کنترلرهای بازی‌های ویدیویی سازگار هستند. بلکین یک کابل شارژ مطمئن است. به‌طور نسبی قیمت پایین‌تری از انکر دارد.

یسوکس (JSAUX)

یک کابل قدرتمند و بادوام می‌خواهید؟ یسوکس می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این کابل از فست شارژ پشتیبانی می‌کند. با استفاده از کابل‌های یسوکس مدت زمان شارژ موبایلتان کمتر می‌شود. به‌علاوه سرعت انتقال داده‌ها هم کاملا راضی‌کننده است. کابل‌های یسوکس می‌توانند اطلاعات را تا سرعت 480 مگابیت بر ثانیه منتقل کنند. از نظر سخت‌افزاری هم طراحی محکمی دارند. سرتاسر کابل با یک لایه نایلون محکم پوشانده شده. این باعث طول عمر کابل می‌شود. به‌علاوه از گره خوردن‌های مداوم سیم هم جلوگیری می‌کند. راحت می‌توانید کابل را در جیب یا کیفتان بگذارید. نگران شکستن و خم شدنش هم نباشید. البته اگر دنبال کابل با طول کم می‌گردید، شاید گزینه‌ی مناسبی برای شما نباشند.

نت‌دات (NetDot)

نظرتان در مورد کابل‌های مغناطیسی چیست؟ اگر ایده‌ی کابل‌های مغناطیسی برایتان جالب است و به نظرتان کابل‌های مغناطیسی انکر گران‌اند؛ نت‌دات را امتحان کنید. این کابل‌ها یک ال‌ای‌دی سبزرنگ هم دارند. به‌وسیله‌‌ی آن از اتصال مطمئن می‌شوید. پلاگین مغناطیسی این کابل‌ها طوری طراحی شده که در دستگاه بماند. این ایده می‌تواند در بعضی جاها مثل تبلت‌ بچه‌ها کاربردی باشد. البته اگر از تبلت‌ یا موبایل‌های ارزان‌تر استفاده می‌کنید، امکان خراب شدن درگاه وجود دارد. بعد از مدتی کابل شارژ در آن‌ها لق می‌زند. برای جلوگیری از این مشکل هم می‌توانید از همین کابل‌های مغناطیسی استفاده کنید. چون سوکت داخل درگاه می‌ماند، دیگر با مشکل لق شدنش مواجه نمی‌شوید. اگر آیفون یا آیپد دارید، نت‌دات کانکتور لایتنینگ هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

چیکن فیوز (Fuse Chicken)

کابل‌هایی چند‌منظوره و کاربردی اما کمی گران هستند. برای بعضی مدل‌ها از پوشش فولادی استفاده می‌شود. درجه مقاومت آن در حد صنعتی‌ست. یعنی به این راحتی‌ها نمی‌توانید بشکنیدش. حیوان خانگی بازیگوش دارید؟ احتمالا چند روز یک‌بار کابل شارژتان را جویده شده پیدا می‌کنید. آن‌ها از پس جویدن این کابل‌هایی که روکش فولادی دارد برنمی‌آیند. البته این کابل‌ها هم ایراد خودشان را دارند. به‌خاطر همین روکش وزن آن‌ها از حالت معمول بیشتر است. پس شاید کابل ایده‌آلی برای حمل و نقل نباشد. به‌علاوه این کابل‌ها قابلیت خم شدن دارند. می‌توانید آن‌ها را در شکل یا زاویه‌ی خاصی خم کنید. در همان حالت باقی می‌مانند. اگر نمی‌خواهید کابل گران قیمتتان را از کار بیاندازید با دقت و آرامش این کار را انجام دهید. این کابل‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر همچنان می‌خواهید آن‌ها را حمل کنید، سراغ نسخه‌های مسافرتی بروید که کوتاه‌تر و سبک‌تراند.

پراکسی‌کست (Proxicast)

یکی از مشکلات کابل‌های شارژ با قاب گوشی است. گاهی طراحی قاب با سوکت کابل سازگار نیست. بنابراین گاهی اصلا موفق به شارژ کردن موبایل با قاب نمی‌شوید و مجبور می‌شوید قاب را جدا کنید. گاهی هم با قطع و وصل مداومش کلافه‌تان می‌کند. حالا این کابل، سوکتی بلندتر از حد معمول دارد. اگر شما با این مشکل مواجهید و قاب موبایلتان را خیلی دوست دارید، می‌توانید کابل شارژ را عوض کنید. این کابل برای درگاه‌هایی که دسترسی به آن‌ها کمی سخت‌تر است طراحی شده. ابعاد مناسبی هم دارد. برای ساعت‌های هوشمند و هر دستگاه دیگری که مشکل درگاه شارژ دارد هم مناسب است. سطح خارجی‌اش با ماده‌ی عایقی پوشانده شده که دوام کابل را بیشتر می‌کند. البته پراکسی کست از فست شارژ هم پشتیبانی می‌کند.

برای خرید کابل شارژ کلیک کنید.

خرید کابل شارژر از استایل آپ

عمر کابل‌های شارژ زیاد نیست. احتمالا در مدت زمانی که از یک گوشی استفاده می کنید به چند کابل شارژ نیاز پیدا کنید. به‌علاوه این روز‌ها گوشی‌های پرچم‌دار جدید بدون شارژر و کابل شارژ ارائه می‌شوند. پس خرید کابل شارژ جز ضروریات همیشگی‌ست. برای اطمینان از کیفیت کابل شارژ آسان‌ترین راه اعتماد به برندهای معتبر است. می‌توانید کابل شارژ خود را از بین برندهای بالا تهیه کنید تا خیالتان بابت کیفیت و کارایی راحت باشد.