کدام صرافی آنلاین برای خرید ارز دیجیتال بهتر است؟

اگر چند سال پیش قصد خرید ارز دیجیتال را داشتید، پیدا کردن یک صرافی برای شما کار مشکلی بود. در ابتدای پیدایش رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال، صرافی ها عموما به خرید و فروش دلار و دیگر ارزهای فیات مشغول بودند. با رونق گرفتن بازار ارز دیجیتال و ظهور کوین های جدید، صرافی های جدیدی تاسیس شدند. این صرافی ها به سرمایه گذاران امکان معامله اختصاصی رمز ارزها را دادند. اگر در یک صرافی ارز فیات دلار و یورو معامله می شوند، در صرافی ارز دیجیتال هم به همان صورت، بیت کوین و اتریوم مورد معامله قرار می گیرند. پس خرید ارز دیجیتال از یک صرافی رمز ارز، پیچیدگی خاصی ندارد و تقریبا مشابه خرید دلار از صرافی ارز فیات است.

خرید ارز دیجیتال چه اهمیتی دارد؟

اهمیت خرید ارز دیجیتال

با توجه به شهرت بسیار زیاد بیت کوین، افراد زیادی فکر می کنند که تنها ارز دیجیتال ساخته شده بیت کوین است. این تصور کاملا غلط است و به طور متوسط، روزانه 10 ارز دیجیتال مختلف به وجود می آید. هم اکنون بیشتر از 12 هزار نوع ارز دیجیتال مختلف در بازار وجود دارند که می توان آن ها را از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال خریداری کرد. برای خرید این ارزها و سرمایه گذاری روی آن ها، دلایل مهمی وجود دارد. قبل از خرید ارز دیجیتال باید اهمیت این کار را بدانید. هنگامی که با ویژگی های آن آشنا شوید، می توانید تصمیم بهتری در قبال خرید ارز دیجیتال بگیرید. بنابراین، پیش از خرید ارز دیجیتال، اهمیت انجام این کار را به شما توضیح می دهیم و سپس به معرفی یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید رمز ارزها می پردازیم.

ارزهای دیجیتال به دلیل محدودیت عرضه، غیرمتمرکز و شخصی سازی شده بودن، انجام بدون واسطه پرداخت ها و معاملات با هزینه کمتر و سرعت و امنیت بالاتر، مقاوم بودن در برابر تورم و کارایی های منحصر بفردی که دارند، ارزش بسیار بالایی پیدا می کنند. هرچقدر که این فاکتورها در یک ارز دیجیتال بیشتر رعایت شوند، قیمت ارز دیجیتال می تواند رشد بیشتری پیدا کند. همه این ها دلایلی برای خرید ارز دیجیتال هستند که اهمیت آن ها را به ما نشان می دهند.

کدام ارزهای دیجیتال بهتر هستند؟

مسلما نمی توان همه ارزهای دیجیتال را خریداری کرد و باید بین آن ها انتخاب کرد. می توانید چند ارز دیجیتال را انتخاب کنید و آن ها را از یک صرافی آنلاین بخرید. بیت کوین، اتریوم و کاردانو تا کنون موفق ترین ارزهای دیجیتال بوده اند. میزان بسیار بالای تقاضا برای این ارزها به خوبی مبین این موضوع است. البته ارزهای دیگری هم هستند که می توانند این حجم از تقاضا را بپذیرند و رشد قیمت خوبی را تجربه کنند. پیدا کردن این ارزها برای افراد تازه وارد کار سختی می باشد و ممکن است که در تشخیص آن ها دچار اشتباه شود. برای این که بتوانید تصمیم مطمئن تری در انتخاب و خرید ارز دیجیتال بگیرید، می توانید از یک لیست متشکل از 40 ارز دیجیتال محبوب و آینده دار استفاده کنید. این لیست در صفحه اصلی سایت صرافی بیت ایمن قابل مشاهده است. در قسمت پایانی مقاله، نحوه خرید این ارزها را هم به شما توضیح می دهیم.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

در بخش قبلی گفتیم که صرافی آنلاین بیت ایمن، گلچینی از ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه گذاری را جمع کرده است. علاقمندان به خرید ارز دیجیتال می توانند با مراجعه به سایت این صرافی، رمز ارزهای موجود در آن را خریداری کنند. برای انجام این کار، انجام ثبت نام و احراز هویت امری الزامی است. می توانید با ورود به قسمت راهنمای استفاده در نوار بالای سایت بیت ایمن، نحوه انجام ثبت نام و خرید ارز دیجیتال را به صورت تصویری مشاهده کنید. با انجام این مراحل و پس از چند دقیقه، می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید، بفروشید و به هر کیف پولی که می خواهید (سخت افزاری یا نرم افزاری) انتقال دهید. اگر تا پانزدهم مهر ماه این کار را انجام دهید، صرافی بیت ایمن به رسم خوش آمد گویی، بدون قرعه کشی 100000 توکن شیبا به شما می دهد. با دعوت دوستان خود به این صرافی می توانید 100000 شیبای دیگر دریافت کنید. جالب تر این که فرد دعوت شده هم به همین میزان هدیه خواهد گرفت!

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین بیت ایمن مزایای دیگری هم دارد. کارمزد پایین معاملات، امکان کسب سود دائمی از دعوت دوستان، امکان واریز و برداشت ارزی و ریالی، امکان تسویه آنی و ثبت سفارش به دو روش عادی و فوری، استفاده از پشتیبانی 24 ساعته با ورود به پنل پشتیبانی، انجام معاملات با سرعت و امنیت بسیار بالا، دریافت کیف پول شخصی مخصوص خودتان و… از دیگر مزایای فعالیت در صرافی بیت ایمن می باشند. پس تمام چیزی که برای آغاز کار خود در بازار ارز دیجیتال و تجربه یک سرمایه گذاری پر سود نیاز دارید، در این صرافی به صورت رایگان برایتان فراهم شده است. هر چه زودتر ثبت نام کنید تا بتوانید از جوایز پر شمار صرافی بیت ایمن بهرمند شوید!