چگونه با مواد کراتین مو تتوبومرنگ موهای زیبا و بلند داشته باشیم؟

چکیده : شما باید موهای خود را به طور منظم بشویید. این به شما کمک می کند تا از شر گرد و غبار اضافی یا سایر ذرات موجود در پوست سر و موهای خود خلاص شوید. با این حال، شستن بیش از حد مو نیز می تواند یک خطر برای مو باشد.برای بهترین نتیجه باید موهای خود را ۲ تا ۳ بار در هفته بشویید.

 

چگونه با مواد کراتین مو تتوبومرنگ موهای زیبا و بلند داشته باشیم؟

همه آرزوی داشتن موهای زیبا و بلند، درخشان، ابریشمی و قوی را دارند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟ موهای قوی و سالم بهترین ها را در شما به ارمغان می آورد. موهای مجعد، موهای صاف یا هر مدل موی دیگری، وقتی به درستی با مواد کراتین مو از آنها مراقبت می کنید، همیشه احساس بهتری دارد. از این رو ما بهترین راه حل ها را برای مشکلات موهای شما به شما ارائه می دهد.

در اینجا چند نکته برای داشتن موهای زیبا و بلند آورده شده است:

موهای خود را بشویید:

شما باید موهای خود را به طور منظم بشویید. این به شما کمک می کند تا از شر گرد و غبار اضافی یا سایر ذرات موجود در پوست سر و موهای خود خلاص شوید. با این حال، شستن بیش از حد مو نیز می تواند یک خطر برای مو باشد.برای بهترین نتیجه باید موهای خود را ۲ تا ۳ بار در هفته بشویید.

موهای خود را حالت دهید:

حالت دهنده به موهای شما رطوبت و آبرسانی لازم را می دهد. این کمک می کند تا موهای شما سالم به نظر برسد. در نتیجه، حالت دهنده منظم می تواند موهای وز، زبر و خشک را از بین ببرد.

رژیم غذایی سالم:

موهای شما برای رشد مناسب نیاز به تغذیه مناسب دارند. یک رژیم غذایی سالم به قوی تر شدن موهای شما کمک می کند. بنابراین، شما باید سبزیجات، میوه ها و مقدار مناسبی از عناصر غنی از پروتئین برای موهای خود داشته باشید.  شما همینطور میتوانید از پروتئین مو استفاده نمایید.

نوشیدن مقدار زیادی آب:

هیدراته نگه داشتن خود یک راه عالی برای اطمینان از سلامت موهایتان است. بنابراین هر روز حداقل 3 لیتر آب بنوشید تا موهای خود را سالم و قوی نگه دارید.

روغن موهای شما را تغذیه می کند:

چرب کردن موها به بازگرداندن درخشش و رطوبت موهایتان کمک می کند. همچنین به بهبود گردش خون در پوست سر شما کمک می کند. مهمتر از همه، چرب کردن منظم موهایتان می تواند به رشد بهتر و ترمیم انتهای شکاف شده کمک کند.

برای موهای خیس خود از یک شانه دندانه دار استفاده کنید:

برای باز کردن موهای خیس می توان از شانه دندانه پهن استفاده کرد. زیرا موهای خیس هنگام برس زدن به راحتی می شکنند. بنابراین، شانه دندانه پهن بهترین راه برای مراقبت از موهایتان در حالت خیس است.

موهای خود را مرتباً کوتاه کنید:

مهم نیست چقدر تلاش می کنید، انتهای دوشاخه همیشه یک نگرانی است. نوک مو ناشی از گرما، دود، آلودگی و غیره در معرض آسیب است. بنابراین، کوتاه کردن موها هر 6 تا 8 هفته یکبار می تواند به شما کمک کند تا از شر موخوره خلاص شوید.

حواستان باشد از چه محصولاتی استفاده کنید:

مواد شیمیایی موجود در شامپوها و سایر محصولات می تواند به موهای شما آسیب برساند. بنابراین، مطمئن شوید که از شامپو بدون سولفات استفاده می کنید که مواد شیمیایی کمتری داشته باشد. این می تواند به موهای شما کمک کند که سالم و درخشان به نظر برسند. فروشگاه تتوبومرنگ ، همیشه استفاده از بهترین محصولات بوتاکس مو را توصیه می کند.

دوش آب گرم نگیرید:

دوش آب گرم می تواند به موهای شما آسیب برساند. این به این دلیل است که دوش آب گرم روغن های طبیعی را از پوست سر شما می گیرد. به نوبه خود موهای شما را خشک و زبر می کند. بنابراین، برای مراقبت بهینه از مو، دوش آب سرد بگیرید.

درمان کراتینه را جدی بگیرید:

کراتین مو با بازگرداندن پروتئین از دست رفته در موهای شما، موهای شما را بازسازی می کند.

موهای شما در این فرآیند شسته می شوند. پس از این، آرایشگر این درمان را روی موهای خیس و در جایی که حدود نیم ساعت می‌ماند، برس می‌کشد. بسیاری از آرایشگران موها را با سشوار خشک می کنند و این درمان را روی موهای خشک اعمال می کنند. سپس موها را در قسمت‌های کوچک اتو می‌کنند تا در درمان مهر و موم شوند. این فرآیند چند ساعت طول می کشد.

 

محصولات کراتین مو چه فوایدی برای داشتن موهای زیبا و بلند دارد؟

این درمان باعث می شود موهای شما به راحتی مدیریت شود و همچنین آنها را درخشان تر می کند. موهای شما براق به نظر می رسد. قسمت های مجعد و وز موهای شما را کاهش می دهد. موهای شما را صاف می کند. در نتیجه موهای شما را می توان به راحتی حالت داد. مهمتر از همه، این کار از موهای شما در برابر اثرات مضر خورشید، آلودگی و بسیاری موارد دیگر محافظت می کند.

در تتو بومرنگ، ما معتقدیم که مراقبت از مو بسیار مهم است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همیشه بهترین راه حل ها را برای مشکلات موهای شما ارائه دهیم. ما همینطور به شما تجهیزات تتو و دستگاه تتو با بهترین کیفیت ارائه میکنیم.