چگونه در واتساپ دوست دختر داشته باشیم؟

بسیاری از پسرها فکر می کنند چون فرصتی برای برقراری ارتباط با جنس مخالف را ندارند نمی توانند با آن ها رابطه دوستی بچینند ولی این طرز فکر آنچنان صحیح نیست، دوست شدن با دخترها نیاز به مهارت های ارتباطی و کلامی می باشد که بتوان توجه طرف مقابل را جلب کرد. در این قسمت با علیرضا نیکنام همراه باشید تا ببینیم چطور می توانیم در واتساپ دوست دختر پیدا کنیم؟

پیدا کردن دوست دختر در واتساپ

دوست شدن با دخترها در واتساپ به دو صورت شکل می گیرد یکی این که شما شماره طرف را داشته باشید و یکی هم این که شما در گروه هایی عضو باشید و از آن طریق بتوانید به پی وی دختران مراجعه کنید.

چگونه در واتساپ دوست دختر داشته باشیم

برای ایجاد رابطه دوستی در واتساپ باید پیش نیاز هایی فراهم کنید چون در واتساپ مستقیم نمی توان به یکی پیام داد مگر این که شماره او را داشته باشید که این هم غلط است اگر شما مستقیم بروید پی وی دختر، بلاک می شوید.

برای آشنایی با دختر در واتساب دو حالت وجود دارد که باید مراقب باشید و ببینید شما جزو کدام دسته اید:

باید یک آشنایی ریزی با یکدیگر داشته باشید و شماره او را داشته باشید تا بتوانید در پی وی صحبت کنید و بزر دوستی را بریزید.

اگر هم که نمی شناسید و شماره ای از او ندارید باید از گروه ها شروع کنید و بعد از کمی آشنایی به بهانه ای به پی وی بروید و گفت و گو را آغاز کنید.

چگونه در واتساپ دوست پسر پیدا کنیم؟

پیدا کردن دوست پسر در واتساپ هم دقیقا مشابه روشی بود که پیش تر ذکر کردیم و شما باید یا شماره ای از او داشته باشید یا در گروه های واتساپی عضو شوید و از آن طریق اقدام به دوست یابی کنید.

البته پیدا کردن دوست پسر نسبت به دوست دختر راحت است با کمی صحبت و گفت و گو به راحتی می توان مخ پسر را زد و رابطه عاشقانه را کلید زد.

در واتساپ کار خیلی راحت است چون شماره ها مخفی نیستند به همین دلیل چند قدم نسبت به سایر شبکه های اجتماعی جلو تر هستید.

گروه مخ زنی و رل زنی در واتساپ

همانطور که اشاره شد برای این که بتوان در واتساپ با کسی رل زد در ابتدا باید با او صحبت کرد، واتساپ هم مانند تلگرام یا یا اینیستاگرام نیست که با جست و جوی آیدی بتوان پیج یا پیوی طرف را پیدا کرد. یا باید شماره طرف مقابل را داشته باشید یا از طریق گروه ها با یکدیگر آشنا شوید.

چگونه در گروه های واتساپی عضو شویم؟

عضو شدن در گروه های واتساپی به دو صورت لینک و اضافه شدن توسط دوستان انجام می شود.

گروه های واتساپی دارای لینک های ورود هستند که با داشتن آن ها می توانید به راحتی وارد آن گروه شوید. که این لینک ها معمولا توسط مدیر گروه ساخته می شود اما هر کسی که لینک را داشته باشد می تواند پخش کند تا هر کسی که خواست در گروه عضو شود.

روش دوم هم عضو مستقیم است، برای مثال شما در گروهی عضو هستید می توانید بدون لینک توسط دوستتان در آن گروه عوض شوید. شما هم می توانید هر کسی که خواستید را ( به شرط این که شماره او را داشته باشید ) به گروه اضافه کنید.

چگونه در واتساپ دوست دختر پیدا کنیم

از کجا دوست دختر پیدا کنیم

پیدا کردن دوست دختر به دو دسته حضوری و مجازی تقسیم می شود که امروزه بیشتر این فرایند از طریق فضای مجازی صورت می گیرد و مخ زنی یا پیدا کردن دوست به صورت حضوری نسبت به قبل کمتر شده است. اما در ادامه هر دو روش را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

پیدا کردن دوست دختر به صورت حضوری

برای این که بتوانید رابطه دوستی بچینید باید توجه دختر را جلب کنید برای این کار خود را عصبی و مضطرب نشان نشان ندهید زیرا نه تنها شما را به هم نزدیک نمی کند بلکه سبب فاصله می شود.

سعی کنید وقتی با دختری حرف می زنید یا با هم بیرون هستید در لحظه حضور داشته باشید و سر گرم کار های دیگر مثل گوشی بازی کردن نباشید. این رفتار خیلی زننده است فرض کنید با کسی قرار گذاشته اید که به صورت مدوام سرش در گوشی است و به شما توجهی نمی کند.

ارتباط چشمی خیلی مهم است سعی کنید هنگام صحبت به شخص دیگری نگاه نکنید و لبخند بر لب داشته باشید.

ویژگی های مورد نیاز برای جذب جنس مخالف

یک سری ویژگی هایی برای جذب جنس مخالف مهم است که داشته باشید که شامل موارد زیر می شود:

  • اعتماد به نفس
  • خودتان باشید
  • شوخ طبیعی
  • رفتار مناسب
  • منتقل کردن حس خاص بودن
  • تعریف و تمجید
  • پرسش سوال های شخصی
  • پرسیدن نظر و پیشنهاد

 

چگونه در واتساپ دوست دختر داشته باشیم

برای بررسی تخصصی تر می توانید مقاله چگونه دوست دختر داشته باشیم را مطالعه کنید.

پیدا کردن دوست دختر به صورت غیرحضوری

برقراری رابطه و دوست شدن به صورت مجازی نسبتا سخت است ولی غیر ممکن نیست یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی که دوست شدن راحت تر صورت می گیرد اینستاگرام و دایرکت اینستاگرام است.

چگونه در اینستاگرام دوست دختر پیدا کنیم

قبل از این که به دایرکت طرف بروید مواردی وجود دارد که باید آن ها را راعایت کنید، شما فروشگاهی را در نظر بگیرید، اگر ویترین مغازه ای زیبا باشد توجه شما را جلب می کند یا مغازه ای با نمایی ساده؟

مطلب مرتبط بخوانید: قرار اول رو چیکار کنیم؟

هر فرد با دیدن ویترین زیبای فروشگاه وارد آن جا می شود و از آنجا خرید می کند. دایرکت دادن هم به این شرایط است. پیج شما همان ویترین فروشگاه است در قدم اول شما باید پیجی خوب داشته باشید تا بتوایند توجه هر فردی را جلب کنید.

چگونه پیج اینستاگرام جذابی داشته باشیم

رعایت نکاتی که ذکر می کنیم می تواند به تر تمیز بودن پیجتان کمک کند، در دنیای مجازی به خصوص در اینستاگرام هر کسی قبل از آشنایی با شما با پیجتان اشنا می شود و از روی عادت و ناخودآگاه شما را از پیجتان قضاوت می کند.

یوزرنیم یا آیدی اینستاگرام

سعی کنید از آیدی یا کلمات مسخره به هیچ وجه استفاده نکنید برای مثال: alone boy ، mamadtakpar و… از این نوع آیدی ها به هیچ وجه استفاده نکنید، به جای این نوع اسم ها ترجیه از نام و نام خانوادگی استفاده کنید.

عکس پروفایل

عکسی که در پروفایل اینستاگرام قرار می دهید ترجیحا باید عکسی از گردی صورت شما باشد که در عکاسی به اصطلاح پرتره نام دارد. از گذاشتن عکس قدی خودداری کنید چون صورت شما دیده نمی شود.

از گذاشتن عکس های متفرقه در پروفایل مانند عکس تام هاردی، عقاب و …. اکیدا خودداری کنید. با عکس پروفایل عقاب کمتر کسی شما را جدی می گیرد.

چگونه در واتساپ دوست دختر داشته باشیم

بیو اینستاگرام

از نوشتن جملات انگیسی پرهیز کنید، انگلیسی نوشتن نشانه لاکچری بودن نیس ” فارسی بنویس همه متوجه بشن “.

نیاز نیست رل یا سینگل بودنتان را در بیو اعلام کنید.

می توانید در بیو به رشته تحصیلی، شغلتان یا به علایقتان اشاره کنید تا وقتی کسی پیج شما را می بیند بفهمد رشته شما چیست و به چه چیز هایی علاقه دارید.

پست های پیج

این بخش که به نظر شخص بنده مهم ترین مورد در بین موارد شاره شده است. باید عکس هایی از شما با کیفیت بسیار بالا و عالی باشد حتی یک لول هم بالاتر از عالی.

عالی بودن عکس های شما مهم ترین دلیل تفاوت شما با سایر پسران است. سعی کنید هر چند وقت یکبار به آتلیه عکاسی بروید و از خود عکس بگیرید و در پیج قرار دهید.

 

منبع: https://alirezaniknam.com/how-to-have-a-girlfriend-on-whatsapp/