چهار مدل مانتو شلوار اداری مخصوص خانم‌های شاغل شیک پوش

چکیده : در این محتوا چهار مدل از محبوب‌ترین مدل‌های مانتو شلوار اداری را معرفی کرده و سایر نکات خرید فرم‌های اداری را بررسی می‌کنیم.

خانم‌های شاغل معمولا بار اجتماعی زیادی را بر دوش خود احساس می‌کنند. حضور فعال در محیط کاری و ایفای نقش در کانون گرم خانواده، چالش‌های خاص خودش را دارد. بنابراین تجربه و احساس خانم‌ها در محیط‌های کاری، در میزان کشش آن‌ها برای ادامه حضور همه جانبه بسیار حائز اهمیت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع لباس بر رضایت و موفقیت شغلی تاثیر بسزایی دارد. یک مانتو شلوار اداری شیک ضمن القای اعتماد به نفس، راحتی بیشتری را برای افراد فراهم می‌کند.

در این محتوا قصد داریم ضمن معرفی ۴ مدل محبوب مانتو شلوار اداری ماهپار، نکات مهم انتخاب و خرید آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

مانتو شلوار اداری شیک ماهپار

تاثیر لباس در اعتماد به نفس

یکی از نمودهای تاثیر نوع لباس در اعتماد به نفس زمانی است که ما لباس‌های خاصی را در موقعیت‌های ویژه می‌پوشیم. چرا که آن لباس‌ها احساس خوبی به ما می‌دهند و فکر می‌کنیم برایمان خوش شانسی می‌آورند. اگرچه رابطه‌ی علمی دقیقی بین خوش شانسی و نوع لباس وجود ندارد اما می‌توان گفت که آن احساس خوب ناشی از اعتماد به نفسی است که لباس به ما داده است. در واقع رفتار ما (پوشیدن لباس مناسب) باعث شده که طرز فکر ما (شانس آوردن) و در نهایت احساس ما (داشتن احساس خوب و اعتماد به نفس) تغییر کند.

پس یک لباس فرم مناسب می‌تواند بر طرز فکر و در نهایت احساس رضایت یا عدم رضایت کارمندان تاثیر بگذارد. از همین رو پیشنهاد می‌شود که خانم‌های شاغلی که لباس فرم مخصوصی در محل کارشان ندارند، خودشان نسبت به خرید یک ست اداری مناسب اقدام نمایند.

انتخاب بهترین مدل مانتو شلوار اداری

لباس‌های فرم اداری دارای مؤلفه‌های مشترکی همچون ست بودن، مرغوب بودن پارچه و دوخت مناسب می‌باشند، اما در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند تا با انواع محیط‌های کاری تناسب پیدا کنند. پیش از خرید لباس اداری باید با توجه به سلیقه و الزامات کاری خود تصمیم بگیرید که یک مانتو ساده می‌خواهید یا طرح دار. ماهپار یک فروشنده لباس زنانه برند است که طیف انبوهی از مانتو شلوارهای با کیفیت را به بازار عرضه می‌دارد؛ لباس‌هایی که از هر نظر مناسب یک بانو سخت‌کوش ایرانی هستند.

چهار نمونه از مانتو شلوارهای اداری شیک و خاصی که غالبا مورد پسند بانوان شاغل قرار می‌گیرند به این ترتیب می‌باشند:

مدل دیپلمات

مانتوهای دیپلمات مانتوهای شیک و همه پسندی هستند که به زیبایی هرچه تمام‌تر بر روی بدن قرار می‌گیرند. بیشتر شرکت‌های هواپیمایی فرم کاری دیپلمات را برای کارمندان خود انتخاب می‌کنند. مانتوهای دیپلمات در دو نوع یقه هفت یا یقه انگلیسی دوخته می‌شوند.

مانتو شلوار دیپلمات یقه انگلیسی ماهپار

مدل دیپلمات یقه انگلیسی چهار دکمه

پوشیدن این مدل مانتوهای دیپلمات بسیار راحت است، چرا که صرفا با چند دکمه نسبتا بزرگ باز یا بسته می‌شوند. ضمن این که بسیار شیک و راحت بر روی بدن می‌ایستند. کسانی که به سبک کت و شلوار علاقه‌ زیادی دارند، معمولا مانتوهای دیپلمات چهار دکمه را بیشتر از سایر نمونه‌ها می‌پسندند. این مانتوها با ایجاد یک ظاهر کلاسیک قدرت و غرور یک دیپلمات را به رخ می‌کشند.

مانتو و شلوار مدل گلدوزی ماهپار

مانتوهای اداری گلدوزی شده

برخی افراد به هنر و طرح‌های سنتی علاقه زیادی نشان می‌دهند. مانتوهای گلدوزی شده معمولا توجه این قبیل افراد را به خوبی جلب می‌کنند. این مانتوها در عین سادگی با گلدوزی‌هایشان ظرافت و روحیه‌ی لطیف صاحبان خود را به نمایش می‌گذارند.

مانتو شلوار مدل چهارخانه یقه آرشال چهار دکمه

 مدل یقه آرشال چهار دکمه

یقه نقش مهمی در زیبایی یک لباس مخصوصا لباس‌های زنانه دارد و انتخاب میان یقه‌های مختلف بیشتر منوط به سلیقه و استایل شخصی افراد است. برخی از خانم‌های شیک پوش دنبال ست‌هایی هستند که یقه‌های زیبا و نسبتا بزرگ‌تری دارند. برای چنین سلیقه‌هایی مانتو یقه آرشال بهترین گزینه هست.

مانتوهای مدل چهار فصل

برخی از افراد ترجیح می‌دهند که مانتو اداری مورد نظرشان در هر فصلی قابل استفاده باشد و با تعویض فصول گزینه‌های انتخابی‌شان کم نشود، که البته فکری کاملا اقتصادی و هوشمندانه است. لذا چنین افرادی می‌توانند مانتوهایی که با پارچه چهار فصل دوخته شده‌اند را انتخاب نمایند.

تمام مدل‌های ذکر شده در بالا را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ماهپار خریداری و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت نمایید.

جلوگیری از چشم و هم چشمی با مانتو اداری

قاعدتا یک فرد شاغل این امکان را ندارد که هر روز زمان زیادی را صرف ست کردن لباس‌های مختلف با یکدیگر کند و یا این دغدغه را داشته باشد که لباسش در محیط کار زشت و نامناسب به نظر نرسد. بنابراین منطقی‌ترین راه حل برای غلبه بر این چالش کاری، خرید چند ست مانتو شلواری اداری مناسب و با کیفیت است. اگر شما هم از چشم و هم چشمی‌های محیط‌های اداری خسته شده‌اید و به سلامت روانتان بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهید، بر روی کمک ماهپار حساب باز کنید.

مانتو و شلوار مدل یقه انگلیسی چهار دکمه ماهپار

نکات مهم خرید مانتو شلوار اداری

برخی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید مانتو شلوار اداری باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

قد

مانتو اداری نباید آن‌قدر بلند باشد که مانع حرکت آزادانه فرد شود و دست و پاگیر باشد. البته مانتوهای اداری به لحاظ قد متنوع‌اند و برخی از آن‌ها کوتاه‌تر از سایر نمونه‌ها هستند. لذا افراد این امکان را دارند که متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. اگر از مدل یقه یا گلدوزی یک مانتو بلند خوشتان آمده اما با قد آن مشکل دارید، می‌توانید به راحتی کمی از قد آن را کوتاه نمایید.

کسانی که قدشان کوتاه است بهتر است مانتوهای کوتاه را انتخاب کنند تا پاهایشان کشیده‌تر و بلندتر به نظر برسد.

سایز

معمولا کارمندان حداقل یک سوم روز خود را درگیر کار و رفت و آمد هستند. بنابراین باید مانتویی را خریداری نمایید که کاملا سایزتان است؛ مخصوصا اگر شغل پر تکاپویی دارید. در واقع لباس فرم خود را همچون لباس جنگ بدانید. اگر بهترین کیفیت را داشته باشد اما قدرت عمل را از شما بگیرد به هیچ دردی نمی‌خورد. پس هنگام خرید اینترنتی به سایز درج شده در توضیحات توجه نمایید.

در صورتی که اصطلاحا بین سایز هستید، نمونه‌های بزرگ‌تر را انتخاب نمایید و با کمک خیاط و پرداخت مبلغ کمی لباس‌ها را اندازه کنید.

جنس

جنس مانتو شلوار اداری باید به حد قابل قبولی مرغوب باشد. متأسفانه پارچه‌های مورد استفاده در برخی از لباس‌ها به حدی بی کیفیت‌ هستند که پس از چند بار پوشیدن ظاهری کهنه و نازیبا به خود می‌گیرند. معمولا پارچه‌های رسمی مرغوب دارای درصد بالایی نخ هستند. نخ انعطاف و راحتی بیشتری به پارچه می‌بخشد. ضمن این که کمتر کسی پیدا می‌شود که به این نوع الیاف حساسیت داشته باشد.

بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری با توجه به فصل و آب و هوای محیط کاری افراد متفاوت است:

کتان: پارچه کتان در فصول بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه‌ها گیاهی هستند و به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهند، اما به راحتی چروک می‌شوند که این موضوع می‌تواند به نوعی ایراد محسوب شود. پارچه‌های کتان به سه دسته سبک، مجعدی و ضخیم دسته بندی می‌شوند که نمونه‌های مجعدی محبوبیت بیشتری در میان کارکنان و بانوان شاغل دارند.

فاستونی: پارچه‌های فاستونی را می‌توان بهترین جنس پارچه برای انواع مانتو شلوار اداری دانست. این پارچه‌ها از پنبه، ویسکوز، پشم و پلی استر ساخته می‌شوند و از نظر درصد پشم و قیمت تنوع بسیار زیادی دارند. لذا در فصول سرد سال نیز قابل استفاده هستند.

کرپ: پارچه کرپ در صنعت دوخت و دوز همیشه حضور داشته و تا کنون از مد نیفتاده است. با توجه به این که کیفیت پارچه‌های کرپ بسیار بالا می‌باشد، برای انواع مانتو شلوار اداری قابل استفاده هستند.

ترگال: ترگال به لحاظ رنگ بندی تنوع بسیار زیادی دارد. معمولا تناژهای تیره ترگال برای دوخت فرم‌های اداری استفاده می‌باشند.

دیپلمات: پارچه‌های دیپلمات الیاف نخی و پشمی دارند، از همین رو بیشتر در روزهای سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مانتو فروشگاه اینترنتی ماهپار

رنگ مانتو شلوار اداری

معمولا لباس‌های تیره وقار خاصی را برای افراد به ارمغان می‌آورند، اما این بدان معنا نیست که شما حتما باید رنگ‌های تیره را انتخاب نمایید. انواع مانتو رسمی را می‌توان در رنگ بندی‌های وزین و مناسب در فروشگاه ماهپار پیدا کرد.

اهمیت جیب در مانتوهای اداری

معمولا پرسنل یک شرکت یا اداره بلافاصله پس از رسیدن به پست کاری خود کیف و متعلقات اضافی را در مکانی مشخص و مناسب قرار می‌دهند. این در حالی است که برخی از الزامات همچون کلیدها یا گوشی‌های همراه دائما باید در دسترس افراد باشند. لذا وجود جیب بر روی مانتوهای اداری می‌تواند منجر به آسایش بیشتر افراد گردد، مگر این که جیب مطابق با سلیقه شما نباشد. جیب‌های مناسب برای فرم‌های اداری عبارتند از:

  • در درز پهلو
  • در درز جلو
  • مدل شکافی
  • لبه برگردان
  • یک طرفه و دو طرفه
  • مستطیل یا مربع شکل روی مانتو
  • منحنی شکل
  • چین‌دار
  • جیب پاکتی

توجه داشته باشید که برخی از مانتوها فاقد جیب می‌باشند اما طرح آن را دارند. لذا کسانی که به وجود یا عدم وجود جیب بر روی مانتو اهمیت می‌دهند بایستی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

خرید اینترنتی مانتو شلوار اداری ماهپار

خرید اینترنتی مانتو شلوار اداری

به اندازه‌ی موقعیت‌های کاری، لباس فرم رسمی یا اداری وجود دارد! بدیهی است که خرید حضوری از فروشگاه‌های یک شهر، راه مناسبی برای مقایسه انواع لباس‌ها با یکدیگر و انتخاب با کیفیت‌ترین نمونه نیست. این در حالی است که فروشگاه‌های اینترنتی طیف گسترده‌ای از انواع لباس‌های اداری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. دسترسی به انواع مانتو شلوار اداری برند به ویژه برای کسانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند کمی سخت است که این مشکل هم با ثبت آنلاین سفارش به راحتی حل می‌شود.

ماهپار یک فروشگاه اینترنتی باسابقه در حوزه پوشاک و اکسسوری‌های زنانه است که رسالت خود را خدمت رسانی به قشر پر زحمت زنان شاغل می‌داند.

مزیت خرید اینترنتی از ماهپار

مشتریان ماهپار ضمن خرید لباس زنانه برند می‌توانند از نظرات سایر خریداران و ارزیابی آن‌ها مطلع شوند و با مقایسه بازخوردها، بهترین لباس را تهیه نمایید. سایر مزایا و خدمات این فروشگاه عبارتند از:

  • دقیق بودن سایز بندی لباس‌ها
  • پشتیبانی همه روزه
  • تحویل سریع و به موقع
  • تضمین اصالت کالا (فروش مانتو شلوار اصل)

ماهپار تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا افراد با خیالی کاملا آسوده و در آرامش کامل لباس یا اکسسوری مورد نیاز خود را در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.

مانتو شلوار اداری لاکچری و شیک ماهپار

مانتو شلوار اداری لاکچری و شیک

الزاما شیک بودن به معنای خاص بودن نیست. گاهی یک برش اضافی یا یک درز کمتر می‌تواند استقرار لباس بر بدن را بی نظیر کند. طراحی حرفه‌ای در کنار دوخت ظریف مهم‌ترین وجه تمایز انواع لباس برند با سایر لباس‌های بازاری است.

خرید مانتو اداری بدون شلوار

اگر صرفا به دنبال خرید یک مانتو رسمی هستید بایستی شلوار مناسب آن را نیز پیدا نمایید. ست‌ها این مزیت را دارند که سر تا پای شما را یک دست و هماهنگ می‌کنند؛ چیزی که جز اهداف لباس‌های اداری محسوب می‌شود.

مانتو شلوار اداری ماهپار یک هدیه مناسب برای بانوان شاغل

مانتو شلوار اداری یک هدیه مناسب برای بانوان شاغل

همه افراد به ویژه بانوان دوست دارند که تنوع لباس داشته باشند و هر از گاهی با عوض کردن استایل کاری یا روزانه خود از حالت یکنواختی خارج شوند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور این امر کمی سخت‌تر از گذشته شده است. لذا بهتر است زمانی که می‌خواهیم به کسی هدیه دهیم، کمی کاربردی‌تر عمل کنیم. یک لباس اداری با کیفیت می‌تواند یک هدیه فوق العاده برای بانوان شیک پوش و مستقل باشد.

عواقب انتخاب استایل کاری نامناسب

انتخاب یک لباس نامناسب برای محیط کار، صرفا با برچسب خوردن به عنوان یک فرد بد تیپ ختم به خیر نمی‌شود. زمانی که لباس شما حرفه‌ای و شیک نباشد، به این معناست که خود را از سایر کارکنان جدا می‌کنید و این امر منجر به انزوای شغلی می‌شود. ضمن این که رئیس یا ارباب رجوع نیز شما را فرد قابل اعتمادی نخواهد دید.

هرچقدر که موقعیت شغلی افراد بالاتر رود، اهمیت برازندگی لباسشان نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت.

جدیدترین مدل مانتو فروشگاه اینترنتی ماهپار

احترام ماهپار به افراد با هر فرم بدنی

متأسفانه خانم‌هایی که سایز بزرگ هستند در خرید لباس‌های اداری دچار مشکل می‌شوند. خیلی از فروشگاه‌های حضوری سایزهای کم فروش را ندارند. برخی از فروشنده‌های دیگر نیز تنها یک یا دو مدل مانتو زنانه سایز بزرگ را موجود می‌نمایند. این در حالی است که مانتو شلوارهای اداری در ماهپار تمام فرم‌های بدن را پشتیبانی می‌کنند. البته افرادی که سایزشان بالای ۴۸ می‌باشد باید هنگام انتخاب مانتو به فرم بدن خود توجه نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند هر نوع مانتو شلوار، پالتو، بارانی، لباس مجلسی باکیفیت و سایر لباس‌های زنانه را از سایت ماهپار با قیمتی مناسب خریداری کنند.