چهار مدل مانتو شلوار اداری مخصوص خانم های شاغل شیک پوش

چکیده : همان‌طور که می‌دانید پوشیدن لباس فرم در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک بسیار مرسوم بوده و این کار مزایای زیادی هم برای شرکت‌ها و ادارات و هم برای کارکنان دارد. در سازمان‌ها و شرکت‌ها افراد زیادی از سازمان‌های دیگر رفت و آمد می‌کنند و پوشیدن لباس زنانه برند برای هر شرکتی به‌عنوان لباس فرم نشانه اصالت آن شرکت است. در این مقاله چهار مدل مانتو زنانه به‌عنوان لباس برند مخصوص خانم‌های شاغل را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید پوشیدن لباس فرم در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک بسیار مرسوم بوده و این کار مزایای زیادی هم برای شرکت‌ها و ادارات و هم برای کارکنان دارد. در سازمان‌ها و شرکت‌ها افراد زیادی از سازمان‌های دیگر رفت و آمد می‌کنند و پوشیدن لباس زنانه برند برای هر شرکتی به‌عنوان لباس فرم نشانه اصالت آن شرکت است. در فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار علاوه بر انواع لباس مجلسی باکیفیت انواعی از مانتو شلوار اصل ارائه می‌شود که استفاده از آن‌ها باعث شکیل‌تر شدن ظاهر کارمندان شرکت‌ها و ادارات می‌گردد. انواع مختلفی از مانتو شلوار اداری برند ماهپار در این فروشگاه اینترنتی هم به‌صورت عمده و هم به‌صورت تکی عرضه می‌شود. در این مقاله چهار مدل مانتو به‌عنوان لباس برند مخصوص خانم‌های شاغل را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

مانتو شلوار مدل دیپلمات یقه انگلیسی ماهپار

مانتو شلوار مدل دیپلمات یقه انگلیسی

یکی از انواع پارچه‌هایی که برای لباس‌های فرم استفاده می‌شود پارچه دیپلمات است. این نوع پارچه از دیرباز مورد استفاده بسیاری از افراد در کت، شلوار یا مانتو زنانه برای حضور در مکان‌های رسمی بوده است و همچنان ترند محسوب می‌شود. محبوبیت این نوع پارچه به این دلیل است که خطوط عمودی ظریفی روی خود دارد. این خطوط عمودی به دلیل ظرافتشان باعث خسته‌ شدن چشم و تکراری‌ شدن پارچه نمی‌شوند. پارچه دیپلمات علاوه بر ایجاد ظاهر رسمی و شیک برای لباس، باعث می‌شود اندام فرد کشیده و خوش‌فرم نشان داده شود.
در مدل مانتو شلوار دیپلمات جنس پارچه چهار فصل بوده و از مدل یقه انگلیسی استفاده شده است؛ یکی از انواع مدل یقه که همیشه محبوب و پرطرفدار بوده است. برای خانم‌های جوانی که می‌خواهند علاوه بر داشتن ظاهر رسمی جذابیت بیشتری هم روی لباس خود داشته باشند این مدل یقه گزینه بسیار مناسبی است. روی لبه یقه تا پایین مانتو هم دوخت زیبایی خودنمایی می‌کند که ظاهر مانتو را جذاب‌تر نموده است.
در این مدل مانتو از چهار دکمه گرد و ساده استفاده شده و در دو طرف مانتو جیب‌های نقابدار به‌عنوان مکمل یقه انگلیسی دوخته شده است. به دلیل حالت آهاری پارچه، یقه آن حالت خود را حفظ خواهد کرد. با پوشیدن این مدل به دلیل استفاده از برش‌های حرفه‌ای در آن ظاهر کشیده و زیبایی خواهید داشت.
شلوار این مانتو راسته بوده و به گونه‌ای دوخته شده که قابلیت کوتاه‌ شدن برای افراد با هر قدی را دارد. جنس آن نیز نخی است و همان‌طور که می‌دانید به دلیل استفاده مانتو شلوار اداری در ساعات طولانی جنس آن باید نخی باشد تا هوا در داخل و بیرون آن جریان پیدا کرده و از انباشته شدن تعریق و بخار بدن روی پوست جلوگیری کند.
این مانتو شلوار در سایز‌های ۳۶ تا ۵۲ و در رنگ‌های زغالی و سرمه‌ای در فروشگاه ماهپار تولید و عرضه می‌گردد.

مانتو و شلوار مدل یقه هفت چهارخانه ریز ماهپار

مانتو و شلوار مدل یقه هفت چهارخانه ریز

برای آوردن کمی تنوع در کنار زیبایی می‌توانید از نوع پارچه چهارخانه ریز برای مانتو شلوار اداری خود استفاده نمایید. این نوع مانتو به دلیل طرح‌های چهارخانه‌ریزی که دارد سادگی خود را حفظ نموده و در عین حال از حالت خشک و بسیار رسمی خارج شده است و کمی شاد بودن و تنوع را نیز به محیط القا می‌کند.
یقه هفت این مدل ظاهر شیک و ساده‌ای به آن بخشیده و برای زیر مقنعه یا استفاده افرادی که با یقه انگلیسی راحت نیستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. دو برشی که از قسمت یقه تا پایین مانتو در دو طرف مانتو وجود دارد، باعث شده است که این مدل تن‌خوری زیبا و شیک داشته باشد و پارچه مانتو در اطراف کمر دچار چین‌خوردگی و بدفرمی نشود.
دو جیب مخفی در دو طرف مانتو نیز برای استفاده در مواقع ضروری تعبیه شده است. ۵ دکمه گرد در جلوی مانتو وجود دارد که به راحتی باز و بسته می‌شوند. این مانتو ظاهر اندامی و کشیده‌ای دارد و پوشیدن آن در محیط اداری هم راحت بوده و هم ظاهر شیک و جذابی به شما خواهد بخشید.

مانتو و شلوار این مدل هر دو از جنس پیردوپل ترک دوخته شده است که استحکام بالایی دارد. این پارچه از انواع پارچه نخی است که باعث رد و بدل‌ شدن هوا در درون و بیرون مانتو شلوار شده و از حبس‌ شدن هوا و بخار آب در داخل لباس و روی پوست جلوگیری می‌کند. چروک‌ نشدن پارچه در طول ساعات کار یکی از ویژگی‌های مهم پارچه مانتو شلوار است که در جنس پارچه این مدل از مانتو شلوار اداری برند ماهپار مشهود است. این نوع پارچه در طولانی‌ مدت و با استفاده و شست‌وشوی زیاد دچار پوسیدگی و کهنگی نمی‌شود و ظاهر نوی خود را همواره بعد از گذشت مدت‌ها حفظ می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت در درازمدت از این مدل استفاده نمایید.
شلوار راسته‌ این ست اداری که در قسمت پاچه کمی تنگ شده است ظاهری امروزی داشته و متناسب با مانتوی این مدل دوخته شده است. این شلوار قابلیت کوتاه‌ شدن را بدون این‌که اشکالی در زیبایی ظاهر آن ایجاد شود دارد.
رنگ‌های موجود مانتو شلوار اداری مدل یقه هفت چهارخانه ریز در فروشگاه ماهپار زغالی، سرمه‌ای و کرم است که در سایز‌های ۳۶ تا ۵۰ عرضه می‌شود.

مانتو و شلوار مدل گلدوزی ماهپار

مانتو و شلوار مدل گلدوزی

یکی از مدل‌های پرطرفدار و باکیفیتی که در فروشگاه اینترنتی ماهپار به فروش می‌رسد مانتو شلوار مدل گلدوزی است. این مدل به دلیل داشتن طرح‌های لوزی گلدوزی‌ شده در کنار دکمه‌ها به‌عنوان مدلی خاص از مانتو شلوار‌های اداری ماهپار شناخته شده و ظاهر متفاوتی دارد. مانتوی این مدل علاوه بر داشتن ظاهر جذاب و متفاوت مقداری هم حالت سنتی دارد. استفاده از آن در تمامی شرکت‌ها و ادارات به‌عنوان لباس فرم زنان گزینه بسیار مناسبی است؛ علاوه بر آن می‌تواند در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که امور مرتبط با کالا‌های سنتی را انجام می‌دهند نیز به‌عنوان لباس فرم یکدست برای خانم‌های شاغل استفاده شود.
پارچه این مدل مانتو شلوار از نوع بزیاق ترک است. این نوع پارچه از انواع پارچه‌های نخی بوده و به هیچ عنوان آبرفت ندارد؛ همچنین پارچه بزیاق بسیار محکم و بادوام بوده در طول روز با وجود استفاده طولانی‌ مدت چروک نمی‌شود. دوام بالای این پارچه باعث می‌شود که لباس در اثر استفاده زیاد به مرور زمان دچار کهنگی و پارگی نمی‌شود؛ همچنین در مقابل شست‌وشوی زیاد دچار پوسیدگی و بوری نمی‌گردد.
استفاده از جادکمه مدل بندینک در کنار گلدوزی‌های شکیل، طرح زیبایی را به ظاهر این مدل از مانتو شلوار اداری بخشیده است. در رنگ‌بندی گلدوزی‌ها از رنگ‌های خنثی و ملایم استفاده شده است و همین موضوع باعث شده است که با وجود طرح‌دار بودن آن ظاهرش توی ذوق بیننده نزند و رسمی و شیک‌ بودن خود را حفظ نماید.
در مورد یقه هفت این مدل باید بگویم که طراح انتخاب بسیار مناسبی در نوع آن داشته است؛ چرا که یقه هفت ساده مکمل بسیار خوبی برای گلدوزی‌های روی لباس محسوب می‌شود و از شلوغی و شلختگی طرح مانتو جلوگیری می‌نماید. جیب‌های مخفی در دو طرف مانتو در قسمت جلو وجود دارند. این جیب‌ها کاربردی هستند و می‌توانند برای گذاشتن گوشی، خودکار، برگه یادداشت، دستمال و… استفاده شوند؛ از طرفی مخفی‌ بودن این جیب‌ها نیز کاملا به درستی انتخاب شده است و ظاهر شیک و رسمی مانتو را حفظ می‌نماید.
دو برش طولی از قسمت وسط حلقه آستین جلوی مانتو شروع شده و تا پایین مانتو کشیده شده است. کاربرد این برش‌ها این است که مانتو به‌صورت اندامی قالب تن فردی که قرار است آن را بپوشد در بیاید و از چروک‌ شدن پارچه در اطراف کمر و زیر سینه و… پیشگیری می‌کند. به عبارت دیگر برش‌ها ظاهری صاف و تن‌خور بسیار شیکی به مانتو می‌دهند.
این مانتو در سایز‌های ۳۶ تا ۵۰ در فروشگاه اینترنتی ماهپار موجود است. رنگ‌هایی که در این مدل مانتو شلوار اداری موجود است شامل رنگ‌های زغالی، سرمه‌ای و طوسی است. قد مانتو تا زیر زانو است و برای افرادی که خواهان مانتوی بلند هستند گزینه مناسبی است. تعداد دکمه‌های روی مانتو ۴ عدد است و به دلیل بلندی مانتو یک دکمه مخفی هم در پایین مانتو وجود دارد که باعث می‌شود پایین مانتو بیش از حد باز نشود. جنس شلوار این مدل مانتو شلوار نیز نخ بوده و بسیار سبک و خوش‌دوخت است.

مانتو و شلوار مدل شنلدار ساده ماهپار

مانتو و شلوار مدل شنلدار ساده

در فروشگاه اینترنتی ماهپار انواعی از مدل مانتو‌ها دارای رنگ‌‌بندی‌های خاصی هستند. اگر به دنبال رنگ‌های خاص به غیر از رنگ‌های مرسوم مانند مشکی، سرمه‌ای یا طوسی هستید، یکی از مدل‌هایی که به شما توصیه می‌شود مدل شنلدار ساده است. این مانتو شلوار برای افرادی مناسب است که می‌خواهند رنگ متفاوتی را در حین سادگی و شیکی مانتو در محیط کار خود استفاده نمایند. شرکت‌ها و اداراتی که روش متفاوتی را نسبت به بقیه ارگان‌ها در انتخاب لباس فرم کارمندانشان در پیش می‌گیرند بهتر است مدل‌هایی مانند مانتو شلوار شنلدار ساده یا مدل‌های دیگری که از پارچه‌هایی با رنگ‌های خاص در دوخت آن‌ها استفاده شده است انتخاب نمایند. مانتو و شلوار مدل شنلدار ساده ماهپار در رنگ‌های آبی کاربنی، زرشكی، سبز تيره، سرمه‌ای و مشکی‌ موجود است.

در این مدل از انواع مانتو شلوار‌های اداری یک شنل کوچک در قسمت‌شانه‌ها روی مانتو دوخته شده است که به‌‌صورت اریب به سمت آستین‌ها امتداد دارد. در کنار این شنل یقه هفت ساده‌ای روی مانتو کار شده است که باعث نمایان‌ شدن هرچه بیشتر شنل آن شده است و سادگی یقه باعث می‌شود که شنل مانتو چشم‌گیرتر و جذاب‌تر باشد.

پارچه مانتوی این مدل از نوع کرپ ترک است که به هیچ عنوان چروک نمی‌شود، آبرفت ندارد و دارای استحکام بالایی است. مانتو دارای برش‌های طولی از امتداد شنل تا پایین مانتو است که این برش‌ها همان‌طور که در بالا ذکر شد باعث می‌شود مانتو تن‌خور شیک و تمیزی داشته باشد و جمع‌شدگی در اطراف کمر و قسمت‌های فرورفته بدن نداشته باشد.

در دو طرف مانتو جیب‌های مخفی و ساده‌ای دوخته شده است. در کل طراحی این مدل مانتو به گونه‌ای است که شنل نمایان‌تر شود و همچنین شیک‌ بودن آن سر جایش باقی باشد. حفظ همزمان این دو موضوع با جیب‌های مخفی و یقه ساده کاملا ممکن شده است. قد مانتو تا زیر زانو بوده و برای افرادی که به دنبال مانتوی بلند در محیط کار هستند مناسب است.

جنس شلوار این مدل مانتو نیز نخ بوده و برای استفاده در محیط کار که مدت زمان طولانی باید بر تن باشد مناسب است؛ زیرا هم سبک است و هم باعث تعریق بیش از حد نمی‌شود.

این مدل مانتو در سایز‌های ۳۶ تا ۵۰ در مزون ماهپار تولید و عرضه می‌گردد. یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل این است که در عین زیبایی قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای افرادی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای مانتو شلوار اداری پرداخت نمایند.

ماهپار بهترین فروشگاه آنلاین لباس

جمع‌بندی

برخی از خانم‌های شاغل در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی برای استفاده روزمره خود نیاز به پوشیدن مانتو شلوار اداری دارند. این لباس فرم گاهی توسط خود ادارات و گاهی نیز توسط خود افراد انتخاب می‌شوند. در فروشگاه اینترنتی ماهپار این امکان وجود دارد که صاحبان کسب‌وکارها و مدیران شرکت‌ها برای کارکنان و کارمندانشان لباس فرم را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند. اگر به هر دلیل فردی نیاز به انتخاب شخصی مانتو شلوار دارد از طریق فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌تواند به خرید تکی مانتو شلوار اداری اقدام نماید.

ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی چهار مدل از مانتو شلوار‌های اداری به انتخاب هرچه بهتر شما در تهیه لباس فرم کمک نماییم. مدل‌های معرفی‌ شده در این مقاله از مدل‌های پرفروش انتخاب شده‌‌اند و تمام تلاشمان این بود که شما را با طرح‌های متفاوت‌تری نسبت به مدل‌های موجود در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب‌های آزادانه‌ای برای استایل رسمی و اداری خودتان داشته باشید. این مدل‌ها شامل مانتو شلوار مدل دیپلمات یقه انگلیسی، مانتو و شلوار مدل یقه هفت چهارخانه ریز، مانتو و شلوار مدل گلدوزی و مانتو و شلوار مدل شنلدار ساده است. هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارد که همگی مناسب خانم‌های شیک‌پوش و خوش‌استایل است و هرکسی می‌تواند مطابق با سلایق خود مدل مورد نظرش را انتخاب نماید. هنگام انتخاب مدل باید علاوه بر سلیقه، کاربرد مانتو‌ها را هم در محیط‌های مختلف که می‌تواند متفاوت باشد، در نظر بگیرید.

در و‌سایت ماهپار می‌توانید علاوه بر مانتو شلوار اداری، پالتو و بارانی زنانه، لباس مجلسی باکیفیت و محصولات دیگر را نیز خریداری کنید.

در صورتی که نظر و یا پیشنهاد خاصی درباره این مطلب و مدل‌های معرفی‌ شده دارید، لطفا از طریق بخش نظرات، دیدگاه‌های ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.