معرفی دستگاه‌های لیزر بدون ژل

یکی از راه‌های متداول برای از بین‌ بردن دائمی موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر است. این وسیله بدون درد و عوارض جانبی می‌تواند موهای زائد بدن را به‌ طور دائمی از بین ببرد. با توجه به این‌ که دستگاه‌های لیزر در انواع مختلفی ساخته می‌شوند، عملکرد آن‌ها باهم متفاوت است. جدیدترین نسل دستگاه‌های لیزر قادر هستند بدون استفاده از ژل، بدن را خنک کنند و بدون درد و سوختگی، موهای زائد را از بین ببرند.

دستگاه لیزر بدون ژل، از سوختگی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. این دستگاه‌ها نیازی به ژل برای خنک‌کردن سطح پوست ندارند، به همین دلیل سرعت استفاده از آن‌ها نیز بیشتر است. یکی از دستگاه هایی که به صورت تمام وقت می توان با آن کار کرد دستگاه لیزر الکس گرویتی است. و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا به‌طور کامل، دستگاه لیزر بدون ژل را معرفی کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با این دستگاه‌ها به‌طور کامل آشنا شوید.

معایب استفاده از ژل هنگام لیز کردن

استفاده از ژل مخصوص لیزر یکی از راه‌های خنک‌کردن سطح پوست و جلوگیری از درد هنگام لیزرکردن است. با وجود این، استفاده از ژل معایب زیادی به‌همراه دارد، به همین دلیل امروزه استفاده از دستگاه‌های لیزر بدون ژل بسیار محبوب شده‌است. یکی از دستگاه های ممتاز در بازار دستگاه لیزر نابلکس است و ویژگی های منحصر به فرد این لیزر باعث شده است کلینیک های زیادی مجهز شوند.

ژل‌های مخصوص لیزر برای پوست بدن عوارضی به‌همراه ندارند. معایب استفاده از ژل مربوط به ناکارآمدی آن در حین لیزرکردن است. به‌طوری‌که گاهی اوقات با وجود استفاده از ژل مخصوص، بازهم افراد در حین لیزرکردن دچار درد و سوختگی می‌شوند. کاربرد اصلی استفاده از این ژل‌ها، کاهش دمای سطح پوست است. اگر این ژل به‌خوبی سطح پوست را پوشش ندهد، باعث ایجاد سوختگی و التهاب پوست می‌شود.

ازجمله معایب استفاده از ژل مخصوص لیزر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • همان‌طور که به آن اشاره کردیم، ژل‌های مخصوص دمای بدن را کاهش می‌دهند. باوجوداین این ژل‌ها نمی‌توانند دمای بدن را به حدی کاهش دهند که درد و عوارض ناشی از لیزر به‌طور کامل از بین برود، به همین دلیل با وجود استفاده از این ژل‌ها، تورم و مشکلات ناشی از لیزرکردن مانند جوش، التهاب و… همچنان وجود خواهد داشت.
  • استفاده از ژل مخصوص زمان لیزر کردن را افزایش می‌دهد.
  • از دیگر معایب استفاده از ژل مخصوص، منحرف‌کردن اشعهٔ لیزر است. این ژل‌ها هیچ‌گونه رنگی ندارند و کاملاً شفاف هستند. با وجود این، باز هم اشعهٔ لیزر را منحرف می‌کنند و باعث می‌شوند که فولیکول‌های مو در معرض لیزر قرار نگیرند. این امر باعث می‌شود که زمان از بین‌ رفتن دائمی ریشهٔ موها افزایش پیدا کند.
  • همچنین این ژل‌ها نمی‌توانند تمامی نواحی بدن را به‌طور کامل پوشش دهند، به همین دلیل برخی از نقاط بدن در حین لیزرکردن دچار سوختگی و درد شدید می‌شود.

استفاده از دستگاه لیزر بدون ژل چه مزیت‌هایی دارد؟

با توجه به معایبی که استفاده از ژل مخصوص لیزرکردن دارد، دستگاه‌های لیزر بدون ژل محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. برای استفاده از این لیزرها، نیاز به استفاده از ژل مخصوص نیست. همین امر باعث شده‌است که این دستگاه‌ها مزایای بیشتری نسبت‌به دستگاه‌های دیگر داشته باشند. لیزر بدون ژل مجهز به کولینگ بسیار قوی است که به‌راحتی دمای بدن را کاهش می‌دهد، به همین دلیل دیگر نیازی به استفاده از مواد بی‌حس‌کننده در هنگام لیزرکردن نیست.

از جمله مزایای لیزر الکساندرایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قدرت دستگاه کولینگ این لیزرها بسیار قوی است و می‌تواند دمای بدن را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد، به همین دلیل افراد در حین لیزرکردن موهای زائد بدن خود، هیچ‌گونه دردی را احساس نمی‌کنند.
  • خنک‌کردن پوست به‌وسیلهٔ کولینگ باعث می‌شود که عوارض ناشی از لیزرکردن از بین برود، به همین دلیل دیگر نیازی به استفاده از ژل‌های خنک‌کننده برای ازبین‌بردن عوارض بعد از لیزر نیست. افرادی که پوست حساسی دارند، بهتر است از این دستگاه برای ازبین‌بردن موهای زائد خود استفاده کنند.
  • اشعهٔ این دستگاه لیزر به‌طور مستقیم فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد، به همین دلیل تأثیرگذاری لیزر بدون ژل بیشتر است.
  • سرعت لیزرکردن با این دستگاه بسیار بالاست و تعداد جلسات آن کمتر است.
  • تأثیرگذاری این دستگاه بر تمامی نواحی بدن یکسان است و از آن می‌توان برای لیزرکردن نواحی حساس هم استفاده کرد.
  • لیزر بدون ژل هیچ‌گونه درد و سوختگی‌ای ایجاد نمی‌کند.

خرید دستگاه لیزر بدون ژل

با توجه به مزایای خوبی که این دستگاه‌ها دارند، استفاده از آن‌ها در مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی بسیار زیاد است. دستگاه‌های لیزر بدون ژل در مدل‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند، به همین دلیل قیمت و کارایی آن‌ها باهم متفاوت است، اما همهٔ آن‌ها تمام ویژگی‌های گفته‌شده را دارند. برای خرید دستگاه لیزر بدون ژل، می‌توانید به سایت حامین طب مراجعه کنید. شما در این سایت می‌توانید علاوه‌بر خرید دستگاه لیزر، از خدمات پس از فروش آن‌ها مانند تعمیر و سرویس انواع دستگاه لیزر استفاده کنید.

ازجمله پرطرفدارترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دستگاه لیزر نابلکس؛
  • دستگاه لیزر گرویتی؛
  • دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا.

این سه دستگاه جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر هستند. با خرید یکی از این دستگاه‌های لیزر، می‌توانید رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. اکثر افرادی که از این دستگاه‌ها استفاده‌ کرده‌اند، از عملکرد آن‌ها رضایت کامل داشته‌اند. این دستگاه‌ها بدون درد و سوختگی می‌توانند موهای زائد را به‌طور کامل از بین ببرند. همچنین تأثیرگذاری آن‌ها بسیار زیاد است و در 4 الی 5 جلسه، تمامی موهای زائد را از بین می‌برند.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که استفاده از لیزر بدون ژل، بهترین روش برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن است. استفاده از ژل مخصوص لیزر معایب زیادی به‌همراه دارد، به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها بسیار زیاد شده‌است. این دستگاه‌ها نیازی به استفاده از ژل مخصوص ندارند و مجهز به کولینگ‌های قدرتمند هستند. دستگاه کولینگ دمای سطح پوست را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد، به همین دلیل درد و عوارض ناشی از لیزر را از بین می‌برد. سرعت انجام لیزر با این دستگاه‌ها بسیار بالاست و تأثیرگذاری آن‌ها نیز بیشتر است.

برای خرید و تعمیر انواع دستگاه لیزر، می‌توانید به سایت حامین طب مراجعه کنید.