لباس مجلسی که مناسب اندام شماست!

مسلماً انتخاب لباس مجلسی برای بانوان کار ساده‌اي نیست! خرید لباس مجلسی بستگی بـه موارد زیادی دارد از جمله این موارد میتوان بـه موضوع اصلی یعنی فرم بدن توجه کرد. بـه این نکته توجه کنید و اهمیت ویژه‌اي بدهید تا بهترین و زیباترین لباس را انتخاب کنید.

همیشه پیدا کردن یک لباس مجلسی پوشیده شیک کار سختی بوده است. اصلا دروغ چرا پیدا کردن لباس مناسب برای خود، همواره کار سختی است و همیشه برای انجام هر چه بهتر آن نیاز به مشاوره با شخص دیگری در هنگام خرید نیز حس می شود! دلیل این سختی را باید در فراوانی رنگ ها، شباهت سبک ها و استایل های مختلف دانست.

دامن‌ های بالا زانو بپوشید

یکی از ترفند‌هاي بلند قد نشان دادن شـما استفاده از این نکته اسـت. مخصوصاً اگر بتوانید از دامن‌هاي مدل A شکل استفاده کنید. پوشیدن دامن‌ها یا پیراهن‌هاي بالای زانو باعث این می شود کـه نگاهها بـه سمت پا‌هاي شـما معطوف شود و شـما بلند قد‌تر دیده شوید. از پوشیدن دامن‌هایي کـه قد آن تا ساق پا و یا تا مچ هستند، خود داری کنید، زیرا این امر باعث کوتاه قد دیده شدن شـما می شود.

لباس یقه هفت مناسب شماست

هوشمندانه‌ترین انتخاب برای شـما لباس‌هاي مجلسی با یقه هفت «v» اسـت. این ترفند باعث میشود بـه اصطلاح باریک‌تر دیده شوید. زیرا این مدل یقه در لباس مجلسی باعث می شود کـه نگاه ها بـه سمت گردن و بالا تنه شـما برود و سایر قسمت‌هاي بدن دیده نشود. بهتر اسـت لباس شـما خطوط عمودی نیز داشته باشند تا بیشتر بلند قد شوید!

انتخاب رنگی مناسب برای پیراهن مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پیراهن های مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با رنگ مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در دوخت برخی از پیراهن های مجلسی نیز از ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

لباس مجلسی با رنگ روشن

لباس های مجلسی رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشند همچنین خانم ها با رنگ پوست تیره بهتر است از این رنگ لباس در پوشش خود استفاده نمایند. لباس های مجلسی رنگ تیره نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب هستند و بهتر است خانم هایی که دارای فرم اندامی چاق و درشت هستند برای اینکه استایلی متناسب تر داشته باشند در پوشش خود از لباس مجلسی رنگ تیره استفاده نمایند همچنین این رنگ لباس ها برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخابی ایده آل به شمار می روند.

یک لباس مجلسی رسمی، کاملاً بلند است. این لباس ها ممکن است در قسمت پشت کمر کمی باز باشند. امروزه برای مراسم های رسمی پیراهن هایی با دامن هایی که در قسمت جلو کوتاه و پشت بلندی دارند (دنباله دار) هم محبوبیت دارند. گاهی اوقات هم پیراهن هایی با دامن میدی برای این مهمانی ها مناسب هستند.

اگر بلندی لباس مجلسی شما برای قد شما مناسب نیست، پایین آن را کمی کوتاه کنید تا برای قد شما مناسب شود. خانم هایی که قدی بلندتر از حد معمول دیگر خانم ها دارند، باید لباس مجلسی رسمی شان را بلندتر از اندازه معمول پیراهن های نرمال سفارش بدهند. دقت کنید، زمانی که لباس مجلسی بلند خود را برای کوتاه کردن نزد خیاط می برید، حتماً کفشی که می خواهید با آن لباس بپوشید را هم ببرید، تا اندازه گیری بلندی آن دقیق تر انجام شود.

اگر دارای شانه‌هاي پهن هستید می توانید لباس مجلسی تک شانه را امتحان کنید.بـه گزارش مجله مد پارس ناز خودتان نیز بعد از تن کردن این لباس متوجه تغییر آن در کوچک‌تر نشان دادن شانه هایتان خواهید شد. از لباس‌هاي مجلسی کـه آستین پف کرده دارند بـه هیچ وجه استفاده نکنید. اگر در قسمت کمر چاق هستید بـه هیچ وجه از کمربند یا تلفیق دو رنگ دراین قسمت استفاده نکنید.

زیرا این موارد چشم‌ها رابه سمت کمر شـما سوق میدهد و کمرتان را چاق‌تر نشان می دهد. از لباس مجلسی با رنگ‌هاي تیره کم بگیرید تا لاغر‌تر دیده شوید. سعی کنید لباس مجلسی تک رنگ انتخاب کنید. زیرا تغییر رنگ باعث ایجاد سایه روشن شده و شـما را گاهاً چاق‌تر نشان می دهد. پارچه‌هایي با طرح برجسته و یا با طرح و نقش شلوغ شـما را چاق نشان میدهد.

فرم بدن خود را بشناسید

یکی از مهمترین معیارهایی که باید قبل از خرید مدل لباس تعیین شود ، فرم بدن شماست. شما باید بدانید که در کدام فرم بدن قرار دارید تا بر این اساس انتخاب درستی انجام دهید. به عنوان مثال ، بهتر است با هم چند نکته مفید را که قبل از خرید مدل لباس مجلسی باید در نظر داشته باشیم، مرور کنیم.

فرم صورت خود را بدانید

اگر خیاط هستید ، احتمالاً به شما توصیه می شود هنگام انتخاب مدل دوخت پیراهن علاوه بر فرم صورت ، به فرم صورت نیز توجه کنید. فرم صورت همچنین در ظاهر شما در مدل لباس مجلسی مورد نظرتان تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، بهتر است خانم هایی که فرم صورت مثلثی دارند ، به دنبال مدل های گردن گرد یا جذاب باشند.

رنگ پوست و مو خود را فراموش نکنید

اگر قصد دارید برای یک مهمانی یا مهمانی که به آن دعوت شده اید موهای خود را رنگ کنید ، به عنوان مثال اگر رنگ پوست شما گندم است ، بهتر است به لباس های مهمانی با رنگ روشن فکر کنید.

تناسب صحیح را انتخاب کنید

یکی از مواردی که باعث می شود انتخاب های ما از “جذاب” به “زشت” برسد ، انتخاب اشتباه برای مراسم یا مهمانی است.

با توجه به مطالبی که در این مقاله به آن ها اشاره شد لباس های مجلسی خود را انتخاب نمایید تا پوششی مناسب را داشته باشید و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

برای دیدن مدل های بیشتر این سایت را به شما پیشنهاد می کنیم:

https://www.fatimamode.ir/evening-dress