نکات مهم در خرید صندل زنانه

یکی از بهترین نکات در مورد هوای گرم این است که بتوانید کفش ها و چکمه های پنجه بسته خود را کنار بگذارید و اجازه دهید پاهایتان در صندل های زیبا و شیک نفس بکشند. با این حال، مانند بسیاری از مدل های دیگر کفش، انتخاب یک جفت صندل مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای انتخاب بهترین صندل با ارزان ترین قیمت ها میتوانید به تولیدی صندل زنانه کفش پانو به این سوالات توجه کنید:

۱. برای چه چیزی به آنها نیاز دارید؟

آیا آنها برای گذراندن وقت در ساحل هستند؟ آیا آنها جایگزین کمد لباس اداری برای نیم بوت های زمستانی شما هستند؟ صندل‌ها را می‌توان مانند کفش‌های تخت یا پاشنه بلند در مناسبت‌های مختلف پوشید و با لباس‌های متعدد ست کرد، بنابراین هنگام جستجوی صندل از تولیدی دمپایی پانو، ابتدا توجه داشته باشید که برای چه چیزی به آن‌ها نیاز دارید. به این ترتیب، هنگامی که به سوالات بعدی می روید، می توانید انتخاب های خود را به سرعت و به طور موثر محدود کنید.

۲. ارتفاع پاشنه ها چقدر است؟

اکنون که می دانید برای چه چیزی به آنها نیاز دارید، ارتفاع پاشنه را در نظر بگیرید. کفش‌های پاشنه بلند اغلب می‌تواند به این معنی باشد که صندل‌ها کمی رسمی‌تر هستند، برای پوشیدن در یک دفتر معمولی‌تر یا بیرون رفتن در شب‌های گرم بهار و تابستان عالی هستند. از سوی دیگر، صندل‌های تخت کفش مناسبی برای نیازهای معمولی‌تر شما در هوای گرم مانند دویدن، رفتن به خرید و هر چیز دیگری است که دارید. در حالی که کفش‌های پاشنه‌دار و روی هم برای رویدادهای غیررسمی و روزانه مناسب هستند، اگر به دنبال صندل‌هایی برای پوشیدن لباس‌های رسمی هستید، یک جفت پاشنه باریک‌تر را امتحان کنید.

۳. آیا انگشتان پا بسته هستند؟

صندل های پنجه بسته ترکیبی از صندل های تخت و صندل هستند. قسمت پنجه بسته می تواند کفش را مناسب تر به نظر برساند، در حالی که کناره های باز مناسب فصل هستند. صندل های پنجه بسته را با دامن مدادی ست کنید یا آن ها را با یک شلوار باریک کوتاه و یک بلیزر در دفتر به نمایش بگذارید. این کفش‌ها همچنین می‌توانند به راحتی به محیط‌های معمولی مانند نوشیدنی‌های بعد از کار با همکاران یا کباب‌های شنبه با دوستان تبدیل شوند.

۴.آیا آنها راحت هستند؟

اگر می‌خواهید این صندل‌ها را بیش از یک یا دو ساعت بپوشید، مهم است که پشتیبان و ایمن باشند تا پای شما در تمام طول روز راحت باشد. به دنبال مدل‌هایی با پشتیبانی از قوس، تسمه‌های قابل تنظیمی باشید که پاهای شما را کاملاً ایمن نگه می‌دارد و کفی به اندازه‌ای بزرگ که انگشتان پا یا پاشنه‌های شما از انتهای آن آویزان نباشد. به‌جای مدل‌های دمپایی یا لغزنده، یک جفت با بند پشت یا مچ پا را انتخاب کنید که کفش‌ها را بدون هیچ تلاشی روی پاهایتان نگه دارد.

۵.آیا آنها را دوست دارید؟

کفش ها راهی عالی برای سرگرم شدن با استایل شما هستند، اما صندل ها می توانند به ویژه هیجان انگیز باشند. پس از همه، هزاران سبک برای انتخاب وجود دارد! به دنبال صندل‌هایی با جزئیات و رنگ‌های سرگرم‌کننده، بند‌های جالب و هر چیز دیگری باشید که دوست دارید در بیرون از خانه بپوشید. از انتخاب تزیینات جالب مانند مدال ها و الگوهای جالب نترسید. و اگر به دنبال همگام شدن با بزرگ‌ترین ترندهای بهار هستید، به سراغ یک جفت صندل گلادیاتوری بند بروید که می‌توانید آن را با طرح‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های جذاب فصل ست کنید.

پس برای انجام آن پدیکور که آرزویش را داشتید آماده شوید و با آن وارد هوای گرم شوید:

داغ ترین صندل های فصل.

چرم

چرم ماندگاری طولانی دارد و همیشه شیک است، بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری برای صندل هستید، سبک های چرم را انتخاب کنید. نه تنها طول عمر را به دست می آورید، بلکه راحت نیز هستند و هر چه بیشتر آنها را بپوشید به پاهای شما قالب می زنند.

تخت تخت

در حالی که این مدل کفش مظهر راحتی است، شما باید راه هایی را برای خوش طعم کردن صندل های تخت خود در نظر بگیرید. نحوه پوشیدن آنها مهم نیست، مهم این است که آنها را با چه چیزی می پوشید.

آنها مکمل مناسبی برای شلوار جین شلوار و پسرانه هستند که با یک تاپ گشاد ست می شوند. برای ظاهر غیر رسمی‌تر، آن‌ها را با شلوار ورزشی یا شلوار ورزشی بپوشید. پاهای خود را با شلوارک جین دراز کنید یا با یک سارافون شیرین به زنانگی اضافه کنید.

برای اطمینان از استحکام و راحتی، کفی ضخیم ساخته شده از چوب پنبه یا فوم را در چشمان خود نگه دارید. گزینه‌هایی با سگک، تسمه‌های افقی، تسمه‌های بسته‌بندی، تسمه‌های متقاطع پیدا خواهید کرد – اینها پاهای شما را در جای خود نگه می‌دارند و به پای شما اجازه می‌دهند تا برای راحتی نهایی به درستی به کف پا قالب‌گیری کنند.

بند بند

وقتی صحبت از بند شد، صندل های بند دار می توانند همان پیتزا در مجموعه تابستانی شما و لهجه ای باشند که پاهای شما را برجسته می کند. صلیب‌ها حرکت ایجاد می‌کنند و رهگذران را وادار می‌کنند نگاهی دوباره بیندازند. آنها را با کتانی ست کنید که آنها را به رخ بکشد، مانند شلوارهای مچ پا یا لباس های بلند تا روی زانو.

گلادیاتور

اگر به دنبال همگام شدن با بزرگترین ترندها هستید، به سراغ یک جفت صندل گلادیاتوری بروید که می‌توانید با طرح‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های جذاب فصل ست کنید.

تکیه گاه کفش نه تنها راحتی را برای شما فراهم می کند، بلکه ظاهری همه کاره به آن اضافه می کند که می توان آن را به بالا یا پایین پوشاند. برای داشتن ظاهری غیررسمی، شلوار جین مورد علاقه خود را با کاف ببندید و روی آن گلادیاتورهایی که دقیقاً به مچ پای شما برخورد می کنند، بکشید. یا گلادیاتورهای تا زانو خود را با یک سارافون روان بپوشید. برای داشتن ظاهری دراماتیک در شب، آن ها را با شلوارک و یک بلوز مناسب ست کنید تا لباس مناسبی برای شب ملاقات داشته باشید.

با این ظاهر جواهرات را نیز ساده نگه دارید – اجازه دهید گلادیاتورها در کفش عمده علی ویترین شما صحبت کنند.

فشن فلیپ فلاپ

این کفش پر زرق و برق شماست – کفشی که کل لباس شما را به هم گره می زند تا حال و هوای آفتابی به شما بدهد. یک صندل مجلسی شیک با منجوق های تزیینی یا طرح های برش خورده را می توان با شلوارک جین در طول روز و یک روپوش شیک در شب پوشید.

اگر یک صندل مد پوشیده اید، می خواهید تمرکز اصلی آنسامبل روی کفش باشد. به راحتی به لوازم جانبی بروید – ساده در بالا، پررنگ در پایین.

ورزشی

با دمپایی ضروری و قدیمی شروع کنید که هم راحت و هم جالب است. این مدل کفش باید خنثی باشد و اگر نمی‌دانید آن روز چه کفشی بپوشید، به شما چیزی می‌دهد که دوباره از آن استفاده کنید. آنها را در ساحل، پارک، هنگام پیاده‌روی با سگ یا حتی پوشیدن لباس‌های ورزشی بپوشید.

بلوک کردن پاشنه پا

بلاک بدون فدا کردن مد به شما ثبات بیشتری می دهد. این‌ها برای خانم‌هایی که عاشق پوشیدن پاشنه بلند هستند، اما می‌خواهند از درد پا که معمولاً با کفش‌های بلند می‌آید دوری کنند، ایده‌آل هستند.