راهنمای کامل خرید انگشتر نقره زنانه و مردانه

آیا به دنبال خرید انگشتر نقره هستید؟ آیا میخواهید از بهترین فروشگاه های کشور، انگشتر نقره بخرید؟ آیا به دنبال بهترین قیمت انگشتر نقره زنانه و مردانه هستید؟ آیا به دنبال مدل جدید انگشتر زنانه و مردانه می گردید؟ توصیه می کنیم که حتما تا انتها این مطلب را دنبال بفرمایید. ما در این مطلب به پرسش های شما درباره انگشتر نقره پاسخ خواهیم داد و سعی می کنیم که بهترین پاسخ ها را برای شما بنویسیم.

نقره یکی از فلزات گرانبها است که غیر از ساخت و خرید انگشتر نقره، در موارد دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد. نقره در کنار طلا و پلاتین یک فلز گرانبها به شمار می رود. از نقره غیر از جواهرات، در صنایع عکاسی، مدارهای الکتریکی، بردهای حرارتی، کاتالیزورها، ساخت ظروف غذاخوری، ساخت مدال، ساخت سکه و غیره استفاده می شده است.

اما چرا از آن برای ساخت انگشتر نقره و دیگر جواهرات نقره استفاده می شود و دلایل محبوبیت آن چیست؟

  • نقره نسبتا کمیاب است.
  • دارای رنگ سفید درخشان است.
  • دارای قابلیت چکش خواری است.
  • در برابری اکسیداسیون جوی مقاوم است.
  • و در ساخت انگشتر و جواهرات، شکل پذیری بسیار خوبی نیز دارد.

این باعث شده است که هنرمندان و صنعتگران عرصه جواهرات، نقره را به عنوان یک فلز زینتی برای ساخت جواهرات مورد استفاده قرار دهند. اما در ادامه به شما توضیح خواهیم داد چرا باید به خرید انگشتر نقره فکر کنید و چرا بسیاری به دنبال جواهرات نقره هستند.

بررسی خرید انگشتر نقره و دلایل محبوبیت آن

انگشتر نقره از ویژگی های خاصی برخوردار است که ما با توجه به فرهنگ کشور خودمان، برایتان خواهیم گفت که چرا برخی خرید انگشتر نقره را ترجیح می دهند.

این موارد بین خانم ها و آقایان ممکن است مشترک باشد:

·       قیمت مناسب انگشتر نقره نسبت به سایر جواهرات

یکی از عمده دلایلی که آقایان و خانم ها برای خرید انگشتر، به سراغ نقره جات می روند، این است که از قیمت کمتری نسبت به طلا و پلاتین برخوردار است. این کمتر بودن قیمت خانم ها را از استرس دور می کند و همچنین آقایان هم که بیشتر برای نگین و سنگ روی انگشتر، آن را میخرند و نمیخواهند هزینه هنگفتی بابت رکاب آن پرداخت کنند. خانم ها مواقعی که بیرون از خانه یا مکان های غیر مجلسی هستند، دوست دارند انگشتری با قیمت کمتر دست کنند و نقره بهترین گزینه برای آنها است.

·       انگشتر نقره جایگزین مناسب طلا

در کشور ما به خاطر بحث های شرعی و دینی، آقایان نمی توانند از انگشتر طلا استفاده کنند. پس بهترین پیشنهاد به آقایان این ست که به خرید انگشتر نقره روی بیاورند. البته انگشترهای پلاتین هم برای آقایان وجود دارند، اما قیمت انگشتر پلاتین همچون طلا بالا است و اکثرا، آقایان به دنبال آن نمی روند و انگشتر نقره را انتخاب می کنند. همچنین برخی از خانم ها هستند که به دنبال جایگزین ارزان قیمت برای طلا هستند، که نقره جایگزین مناسبی خواهد بود.

·       انگشتر نقره دوام بسیار بالایی دارد.

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، در جواهرات نقره را به خاطر مقاومت در برابر شرایط محیطی برای ساخت جواهرات استفاده می کنند. حالا اگر به دنبال این هستید که انگشتری داشته باشد که رنگ و جلوه خود را از دست ندهد و دچار خدشه نشود و بعد از چند سال غیر قابل استفاده نشود، توصیه می کنیم که از انگشتر نقره استفاده نمایید.

·       رنگ منحصر به فرد انگشتر نقره

یکی دیگر از دلایلی که خانم ها و آقایان به دنبال انگشتر نقره مردانه و زنانه هستند، این است که دارای رنگ خاصی است. هر فلزی این رنگ را نمی پذیرد. حتی برخی از انگشترهای طلا را با روکش طلا سفید به رنگ نقره و سفید درخشان در می آورند که بعد از مدتی این رنگ از بین می رود.

روش های خرید انگشتر نقره کدام است؟ از کجا انگشتر نقره بخریم؟

این سوال به خاطر اینکه کلی است، پاسخ کلی هم دارد. فروشگاه های بسیار زیادی هستند که محصولات نقره اصل را به عرضه می گذارند ولی برخی از افراد سودجو هم هستند که نقره ناخالص، نقره غیر اصل و یا فلزات بدل را به شما پیشنهاد می کنند. برای همین توصیه می کنیم اگر به هر صورتی میخواهید انگشتر نقره بخرید، چه حضوری و چه اینترنتی، از اعتبار فروشگاه مطمدن شوید و از فروشگاه های غیر معتبر خرید خود را انجام ندهید.

اگر میخواهید بعد از خرید از اصل بودن نقره اطمینان حاصل کنید، بخوانید:

 تشخیص نقره اصل با روش های ساده  

پیش پای شما دو روش برای خرید انواع انگشتر نقره هست:

  • روش حضوری خرید انگشتر

یکی از سنتی ترین روش ها برای خرید انگشتر، روش خرید حضوری است. شما با استفاده از روش خرید حضوری می توانید خیلی راحت در سطح شهر به فروشگاه های عرضه کننده نقره و جواهرات سر بزنید و اقدام به خرید انواع انگشتر نقره نمایید. این روش سنتی است و مشکلات خاص خودش را هم دارد. مثلا اگر برای اولین بار بخواهید به فروشگاه نقره جات بروید، نمی توانید فروشگاه های معتبر را تشخیص دهید. یا برای رفتن با مصیبت هایی مانند ترافیک، از دست دادن زمان، جای پارک، شلوغی و غیره روبرو خواهید بود.

  • روش اینترنتی خرید انگشتر

اما در سال های اخیر، روش تازه ای برای خرید انگشتر هست که خیلی ها از آن استفاده می کنند. در سال های پیش تر، به این خاطر که قوانین درستی برای مدیریت فروشگاه ها و نظارت بر آنها وجود نداشت، مردم کمتر برای خرید اینترنتی اقدام می کردند و راغب بودند که خرید خود را به صورت حضوری انجام بدهند.

اما اکنون به خاطر امکانات، سرعت اینترنت، قوانین نظارتی نسبتا مناسب و افزایش سرعت ارسال، مردم از خرید های اینترنتی، بیشتر استفاده می کنند. حالا ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای خرید انگشتر، حتما از روش خرید اینترنتی هم استفاده کنید. روش خرید اینترنتی، مزیت های زیادی دارد، از جمله تنوع نامحدود محصولات، امکان مقایسه سریع با دیگر فروشگاه ها، امکان استعلام سریع مجوزها، امکان مشاهده سابقه فروشگاه و حتی ارسال رایگان در برخی فروشگاه ها.

البته این شما هستید که تصمیم می گیرید از کدام روش برای خرید انگشتر نقره استفاده نمایید، اما ما این دو مطلب را نوشتیم تا بتوانید به هر دو روش فکر کنید.

انگشتر نقره از کجا بخریم؟

اما اینکه از کجا انگشتر نقره بخریم، سوال مناسبی است. ما چند مولفه برای خرید اینترنتی آورده ایم که با رعایت آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • حتما نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه را بررسی نمایید؛ یکی از بهترین روش ها برای اعتماد به فروشگاه ها بررسی اعتبار نماد و سابقه آن است. اگر فروشگاهی نماد نداشت، ترجیحا از آن خرید نکنید.
  • از اعتبار فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید؛ فروشگاه های اینترنتی که در صفحات اول گوگل هستند، معمولا اعتبار بیشتری نسبت به فروشگاه های صفحات دیگر گوگل دارند.
  • مجوزهای فروشگاه را بررسی نمایید؛ در سایت های معتبر معمولا مجوزها فروشگاه اینترنتی درج می شود و شما می توانید آنها را بررسی نمایید.

اما یک فروشگاه اینترنتی معتبر با فروش تخصصی نقره به شما معرفی می کنیم که خیلی می تواند به شما کمک کند. فروشگاه اینترنتی زر مد یکی از فروشگاه های معتبر نقره و جواهرات است که دارای بیش از 4 سال سابقه فروش اینترنتی در سطح کشور است.

این فروشگاه اینترنتی به آدرس https://zarmod.com قابل دسترسی است و شما می توانید برای خرید انگشتر نقره زنانه و مردانه به این فروشگاه مراجعه فرمایید.