نکات آموزشی مهم در ابتدای شروع طراحی سایت با وردپرس

نکات آموزشی مهم در ابتدای شروع طراحی سایت با وردپرس

اگر به تازگی طراحی سایت با وردپرس را شروع کرده‌اید، نیاز است که آموزش‌هایی برای این سایت ساز محبوب و بسیار قدرتمند ببینید. خوشبختانه وردپرس دارای منابع آموزشی بسیار زیادی است و می‌توان در بازه‌ی زمانی کمی به آن مسلط شد و سایت‌های حرفه‌ای و مدرنی را پیاده سازی کرد.

طراح سایت وردپرس باید بتواند سایت‌های چندمنظوره، وب‌سایت‌های فروشگاهی و شخصی را طراحی کند. خصوصاً سایت‌های فروشگاهی که برای کسب درآمد هستند، از مهم‌ترین پروژ‌ه‌ها برای طراحی سایت به شمار می‌روند. با این تفاسیر، نیاز است در کنار تسلط به وردپرس به افزونه‌های دیگر مانند ووکامرس و برخی از قالب‌ها نیز آشنا باشید.

اما چه آموزش‌هایی باید ببینیم تا یک طراح سایت حرفه‌ای شویم؟ در ادامه این صفحه، می‌خواهیم به چند منبع آموزشی مهم اشاره کنیم که می‌توانید یک طراح سایت وردپرس حرفه‌ای شوید.

کاربردی‌های وردپرس را فراموش نکنید

همین ابتدا، نیاز است که بدانید اصلاً وردپرس چیست ؟ کاربردها و ویژگی‌های آن چه چیزهای هستند؟ حتی اگر آشنایی مقدماتی دارد، بهتره مقالاتی در مورد آن مطالعه کنید و با تاریخچۀ آن کاملاً آشنا شوید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابلیت‌های بیشماری دارد و با آشنایی با این قابلیت‌ها، می‌توانید سایت‌های فروشگاهی، شخصی، چند منظوره، خبری و هر نوع سایتی را پیاده سازی کنید.

اگر هنوز در ابتدای راه برای طراحی سایت با وردپرس هستید، توصیه می‌کنیم تمام نکات مهم در آموزش نصب وردپرس را هم به خوبی یاد بگیرید تا در سریع‌ترین زمان، سایت‌های وردپرسی را بسازید.

از افزونه ووکامرس غافل نشوید

با تسلط با به فروشگاه ساز ووکامرس که در واقع یک افزونه وردپرسی و قدرتمند است. می‌شود سایت‌های فروشگاهی با استفاده از این افزونه و وردپرس طراحی کرد و تسلط به آن یک مزیت عالی برای طراح سایت محسوب می‌شود.

پس بهتر است آموزش ووکامرس و سایر آموزش‌های این افزونه فوق العاده کاربردی وردپرس را مطالعه کنید و به همۀ قسمت‌ها و اجزای آن تسلط پیدا کنید. ووکامرس به طور کلی دارای صدها افزونه رایگان و پولی نیز است که امکانات بیشتری را به فروشگاه ووکامرسی اضافه می‌کنند.

چه قالبی برای طراحی سایت با وردپرس مناسب است؟

وردپرس قالب‌های زیادی برای انواع سایت دارد و برخی از آن‌ها داردی نسخه رایگان و پولی هستند. اما اگر با صفحه ساز المنتور وب سایت طراحی می‌کنید. یکی از قالب‌های معروف و محبوب، قالب آسترا می‌باشد. با دیدن آموزش قالب آسترا امکان پیاده سازی سایت‌های شخصی، مجله‌آی با المنتور امکان پذیر است.

در نهایت، با توجه به آموزش‌هایی که معرفی کردیم، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، به طراح سایت وردپرس نسبتاً حرفه‌ای تبدیل شوید و نمونه کارهای جذاب و خیره کننده‌ای داشته باشید.

منبع آموزش‌ها: تم فورthemefour.com

پایان رپورتاژ اگهی