معرفی آموزش طراحی سایت با وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

در حال حاضر بیش از 40 % سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند. در ایران نیز بیش از 80 درصد سایت ها از وردپرس استفاده میکنند. همین دلیل کافی است که شما بخواهید به سراغ یادگیری وردپرس بروید.

بازار کار وردپرس در ایران بسیار پر رونق است. همان طور که گفتیم بیشتر وب سایت های ایرانی از وردپرس استفاده میکنند که برای آن هم دلیل های قانع کننده ای دارند.

با وردپرس  تقریبا هر سایتی را میتوان طراحی کرد؛ در ابتدای کار که وردپرس معرفی شد برای ساخت وبلاگ مناسب بود و برای ساخت سایت های دیگر نمی شد از آن استفاده کرد اما در طی این سال گذشته پیشرفت های چشمگیری داشت و با ارائه انواع قالب ها و افزونه های رایگان مردم زیادی را به خود جلب کرد.

وردپرس با ارائه این قالب ها و افزونه ها به صورت رایگان و همینطور ویرایشگر پیشرفته ای خود  توانست علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و افراد زیادی را وارد فضای آنلاین کند.

ویرایشگر وردپرس این اجازه را به کاربران می دهد که بدون استفاده از کدنویسی و برنامه نویسی بتوانند به سایت های طراحی کنند که مخاطبین به آن مراجعه کنند و به هدفی که می خواهند برسند.

یعنی اگر که شما بتوانید وردپرس را به خوبی یاد بگیرید میتوانید بدون حتی نوشتن یک خط کد سایت های بزرگی را طراحی کنید.

گروه آموزشی وب سایت نقره ای با ارائه آموزش وردپرس که در حال حاضر جامع ترین و کاملترین آموزش وردپرس ایران است توانسته علاقه مندان زیادی را وارد فضای آنلاین کنند و از راه طراحی سایت به کسب درآمد برسند.

از مزیت های آموزش گروه وب سایت نقره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی سریع
  • ارائه فایل های لازم و ضروری آموزش
  • آموزش پروژه محور و عملی( طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا، سایت شرکتی، سایت آموزشی )
  •  استخدام دانشجویان  بعد از گذراندن دوره
  •  ارائه فایل های آموزشی به صورت ویدیویی
  • و…

یکی از مواردی که این آموزش را از سایر آموزش های وردپرس مجزا و متمایز می کند این است که برای گذراندن این دوره به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید و شما می‌توانید از صفر و بدون هیچگونه دانشی در مورد طراحی سایت و برنامه نویسی یا فضای وب با این دوره بر روی وردپرس مسلط شوید.

کتاب بر آموزش کاملاً تخصصی در مورد وردپرس در این دوره آموزشی مهارت هایی که برای طراحی سایت برای دانشجویان لازم است را گروه آموزشی وبسایت نقره ای در این دوره گنجانده است.

شما بعد از گذراندن این دوره می توانید علاوه بر مهارت طراحی سایت مهارت تولید محتوا ، فتوشاپ مقدماتی، امنیت سایت، بهینه سازی سرعت سایت، سئو مقدماتی را نیز یاد بگیرید.