معرفی معتبرترین شرکت طراحی سایت در قزوین

چکیده : در قزوین به چه شرکتی سفارش طراحی سایت بدهیم؟ کدام شرکت بهتر است؟

معرفی معتبرترین شرکت طراحی سایت در قزوین

در دنیایی که زندگی میکنیم ، بسیاری از مردم زمان زیادی را در اینترنت سپری میکنند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند . به همین دلیل اهمیت داشتن وبسایت بسیار بیشتر از چیزی هست که به نظر میاد .

بسیاری از کسب و کار های فروشگاهی ، شرکتی و … به دنبال آن هستند که کسب و کار خود را به سمت کسب و کار آنلاین بیاورند و از آن حالت سنتی خارج شوند .

با توجه به محدودیت فیلترینگ اینستاگرام ، داشتن وب سایت بهترین راهکاری است که بسیاری از کسب و کار ها میتوانند انجام دهند تا بتوانند مخاطبان و مشتریان خود را بیشتر کنند و در عصر اینترنت و تکنولوژی حضور پر رنگ تری داشته باشند و در نتیجه بتوانند فروش خود را بیشتر کنند . در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به کمک وب سایت صحبت کنیم و به مهمترین ویژگی هایی که یک شرکت طراحی سایت باید داشته باشید بپردازیم .

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • مهمترین دلایلی که یک فروشگاه نیازمند یک طراحی سایت است
  • نیازمندی های داشتن یک وبسایت در استان قزوین
  • ویژگی های شرکت های برتر طراحی سایت
  • مزایای طراحی سایت برای فروشگاه و شرکتها
  • برترین شرکت طراحی سایت در قزوین

مهمترین دلایلی که یک فروشگاه نیامند یک طراحی سایت است

امروزه داشتن یک وبسایت بزرگترین ویترین برای هر کسب و کاری است که میخواهد افزایش فروش داشته باشد . مزایای داشتن یک وبسایت بیشمار است ولی یکی از مهمترین مزایای آن افزایش فروش و مارکتینگ کسب و کار ها میشود .

به همین دلیل سفارش طراحی سایت در لیست اولویت های  بسیاری از افرادی است که دارای فروشگاه یا شرکت هستند .

صاحبان فروشگاه ها میدانند تعداد کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و داشتن یک سهمی از دنیای مجازی برای فروش و ارائه خدمات یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد . سایت باید از نظر گرافیکی جذاب باشد و مهمتر از آن مقیاس پذیر باشد و بتواند در مقیاس های مختلف از نظر سخت افزاری و تعداد کاربران حاضر در سایت پاسخ مناسبی ارائه دهد . مهمتر از همه سایت باید به گونه طراحی شده باشد که کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز و مناسب را پیدا کنند . از این رو ، انتخاب یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

نیازمندی های داشتن یک وبسایت در استان قزوین 

قزوین یکی از استان هایی است که دارای تعداد زیادی شهرک های صنعتی میباشد و به عنوان یکی از قطب های اقتصادی – صنعتی کشور شناخته میشود . برای اینکه کارخانه ها و واحد ها صنعتی استان بتوانند در فضای مجازی به صورت هدفمند خود را معرفی کنند قطعا نیازمند یک وبسایت حرفه ای میباشد که بتوانند محصولات خود را به راحتی معرفی کنند و نمونه کارهای مختلفشان را در آنجا برای جذب مشتری و مخاطب بیشتر نمایش دهند و محصولاتشان را به صورت کاتالوگی یا فروش آنلاین به نمایش در بیاورند . میتوان گفت اکثر این شرکت ها و صنایع تولیدی نیازمند معرفی محصولات و خدمات در سطح کشور و جهان هستند که بتوانند از سراسر ایران و جهان برای خود مشتری جذب کنند . داشتن یک وب سایت فعال و با سرعت ، دارای گرافیک مناسب و بهینه از ضروریات کار است . چرا که داشتن وب سایت تخصصی در حوزه کاری افراد دارای فواید زیادی میباشد مانند : درآمد بیشتر از فضای مجازی ، شناخته شدن در سطح کشور ، ساده تر شدن برقراری ارتباط با مشتری ها و هزاران فواید دیگر .

ویژگی های شرکت های برتر طراحی سایت

سابقه و تخصص طراحی سایت  اولین پارامتری است که تمام صاحبان فروشگاه ها برای سپردن طراحی سایت به یک شرکت به آن فکر میکنند . باید به این نکته توجه کنید که سابقه به معنی سالهای فعالیت نیست . سابقه به معنی تجربه و دانش شرکت طراحی سایت و تعداد پروژه هایی است که برای مشتریان از حوزه های مختلف انجام داده است . شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت باید پشتیبانی بلند مدت را برای شما فراهم کند و علاوه بر آن باید نمونه کارهای مختلفی داشته یاشد تا بتواند از هر نظر ، نیاز های  مشتری را برطرف کند . از دیگر ویژگی هایی که یک شرکت طراحی سایت برتر باید داشته باشد داشتن مهارت کافی در برنامه نویسی و توسعه وب سایت است . مورد دیگری که میتوان به آن اشاره کرد که تقریبا تمام افراد به آن توجه بسیار زیادی دارند قیمت مناسب برای ارائه خدمات طراحی سایت است که یک شرکت طراحی سایت باید در این موضوع منصف باشد .

برخی دیگر از ویژگی هایی که یک شرکت طراحی سایت برتر باید داشته باشد :

  • شفاف بودن فرایند اجرا
  • تعهد زمانی
  • انعطاف پذیری در اهداف پروژه ها

مزایای طراحی سایت برای شرکتها و فروشگاه ها

امروزه داشتن یک وبسایت برای هر کسب و کاری بسیار ضروری است و فروشگاه یا شرکتی که وب سایت نداشته باشد ، تعداد زیادی از مشتریان که در اینترنت به دنبال محصولات آنها هستند را از دست میدهند . پس میتوان این را فهمید که طراحی سایت مزایای بسیار زیادی برای فروشگاه ها دارد .

برخی از این مزایا عبارتند از :

  • افزایش اعتبار
  • به روز بودن
  • همیشگی بودن
  • بازاریابی گسترده
  • ایجاد هویتی ثابت برای کسب و کار خود

برترین شرکت طراحی سایت در قزوین

پس از بررسی ویژگی ها و مزایای شرکت های برتر طراحی سایت و نیازمندی های وجود یک سایت برای فروشگاه ها و شرکت ها ، به معرفی شرکتی میپردازیم که دارای تمام ویژگی های ذکر شده میباشد و میتواند نیاز مشتری را به بهترین شکل ممکن بر آورده کند . طبق نیازمنده های بررسی شده ، تخصصی اصلی شرکتی طراحی سایت پارسینه وب ، طراحی سایت و اپلیکیشن ارزان قیمت در قزوین مخصوص شرکت ها و صنایع مختلف میباشد که میتواند به هر شرکتی که در این زمینه فعال هستند کمک کند .

لازم به ذکر است که شرکت پارسینه وب علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای مزایای دیگر نیز میباشد و مانند برخی دیگر از شرکت های طراحی سایت یا فریلنسر های دیگر صرفا به طراحی سایت بدون هیچ خدماتی میپردازند ، نیست و تمامی خدمات مربوط به سایت شما نیازمند هیچ برون سپاری دیگر نیست  .

در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم :

  • مشاوره رایگان قبل از شروع پروژه
  • ارائه آموزش های رایگان برای گذاشتن محصول و پست های آموزشی
  • راهنمایی برای دریافت مجوزهای اینترنتی مانند اینماد
  • دارنده مجوز های اتحادیه و صنف
  • ارائه خدمات سایت مانند هاست، دامنه و…
  • ارائه دهنده سامانه پیامکی با نصب و پشیبانی رایگان
  • نمونه کار طراحی سایت در قزوین و سراسر کشور

خدمات مرتبط به سایت در شرکت پارسینه وب

موارد زیر بارز ترین خدمات پارسینه وب هستند که میتوان به آنها اشاره کرد :

  • مشاور رایگان
  • طراحی وبسایت فروشگاهی، شرکتی و…
  • خدمات سئو سایت و بهینه سازی نتایج در جستجو گوگل
  • راه اندازی اپلیکیشن
  • خدمات پشتیبانی فنی

مشاور رایگان طراحی سایت

در حال حاضر یکی از مهمترین ویژگی های افرادی که مشاوره دیجیتال مارکتینگ انجام میدهند ، مشاوره طراحی سایت است . البته تمام افرادی که میخواهند در فضای مجازی در بستر اینترنت کار خود را شروع کنند نیازمند این مشاوره هستند . مشاوره حرفه ای بازاریابی اینترنتی ، مشاوری است که اطلاعات لازم اعم از نوع فعالیت تجاری که کاربر میخواهد انجام دهد ، چگونگی معرفی خدمات و محصولات و نوع وبسایت مناسب با فعالیت کاربر را به دست آورد .

سپس با تجزیه و تحلیل این اطلاعات ، بهترین سیستم و خدمات را برای طراحی سایت مورد نظر کاربر اعمال و اجرا کند . متاسفانه امروزه بسیاری از کاربران ، کمک گرفتن از مشاوران را با اهمیت نمیدانند و از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده میکنند . در صورتی که کد نویسی یکی از عوامل مهم برای سئو و بهینه سازی وب سایت ها  می باشد .

همانطور که بالاتر گفتیم ، قبل از راه اندازی هر نوع فروشگاه و کسب و کار اینترنتی باید به دنبال مشاوره برای طراحی سایت باشید . چرا که با کمک گرفتن از این مشاوران ، از پرداخت های اضافی و یا بوجود اومدن هرگونه مشکل در طراحی سایت ، جلوگیری میکند .

به طور کلی ، مشورت گرفتن با افراد متخصص در هر زمینه ای برای شروع یک حرفه و شغل ، نتایج بهتری خواهد داشت . این قانون برای طراحی سایت هم صدق میکند . یکی از مهمترین تاثیراتی که یک مشاوره حرفه ای طراحی سایت میتواند بر روند سایت شما بگذارد ، افزایی ترافیک و ورودی سایت شما است .

بدون هیچ شکی ، هر کاربری با توجه به نوع کسب و کارش ، ایده و نظرات مختلفی برای وب سایت خود دارد و میخواهد تمام آن نظرات را در سایت خود داشته باشد . مشاوران پارسینه وب با دریافت این اطلاعات از کاربر ، در تمام مراحل طراحی و راه اندازی سایت بر عملکرد تیم طراحی سایت نظارت میکند تا بهترین خروجی و نتیجه به کاربر داده شود .

طراحی انواع  وبسایت

تیم طراحی پارسینه وب قادر به طراحی هر سایتی میباشد و مهمتر از آن ، سایت های طراحی شده ریسپانیسو هستند و میتوان آنها را با هر نمایشگری مشاهده کرد . تیم فنی پارسینه وب پایاپای با تمام تکنولوژی های روز دنیا در زمینه طراحی و راه اندازی سایت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه طراحی انواع وب سایت ها است که به برخی از این وبسایت ها در ادامه اشاره میکنیم .

  • وبسایت فروشگاهی 
  • وبسایت شرکتی
  • وبسایت شخصی
  • وبسایت فروش فایل
  • وبسایت خدماتی
  • وب سایت خبری
  • وب سایت چند زیانه

خدمات سئو سایت و بهینه سازی نتایج در جستجو گوگل

امروزه نسبت سالهای گذشته ، طراحی سایت بسیار آسان شده و میتوان با هزینه بسیار کمتری یک وبسایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کرد . بنابراین برای داشتن یک کسب و کار موفق که بتواند شما را نسبت به دیگران و رقبایتان متمایز کند این است که کاری کنید تا ترافیک ورودی سایت شما بیشتر شود . در نتیجه درآمدتان روز به روز بیشتر شود . یکی از فعالیت های شرکت طراحی سایت پارسینه وب ، انجام خدمات سئو در قزوین و سراسر کشور است که دارای پلن های سئو میباشد و تمامی پلن ها اقتصادی است .

برخی از خدمات سئو پارسینه وب به شرح زیر است :

  • سئو لوکال
  • آنالیز و مشاوره
  • فرایند انجام سئو
  • بازاریابی محتوا
  • سئو تکنیکال

راه اندازی اپلیکیشن

داشتن اپلیکیشن به معنی دسترسی و ارتباط عمیق تر بیشتر کاربران با شما است . اگر کسب و کار شما پتانسیل لازم را داشته باشد ، شما هم میتوانید با ساخت یک برنامه قدرتمند ، کاربردی و زیبا ، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری ها داشته باشید .

خدمات پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی سایت ها همواره یکی از مهمترین نیازهای کارفرماها بعد از طراحی سایت است . داشتن یک پشتیبانی فنی برای سایت میتوانید عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید و از حملات و مشکلات امنیتی جلوگیری کنید . در جهت بهبود بخشیدن به تجربه کاربری سایت خود میتوانید به متخصصان شرکت پارسینه وب .

جمع بندی

طراحی یک سایت بسیار مهم است و در کسب و کارهای اینترنتی حرف اول را میزند . اما بسیاری از افراد به دلیل هزینه های بالای طراحی سایت که بسیاری از افراد به آنها پیشنهاد میکنند از داشتن یک سایت دست میکشند و به سراغ آن نمیروند .

شرکت پارسینه وب  با توجه به این موضوع ، بیش از 900 پروژه موفق کوچک و بزرگ در این سالها در امور مختلف مانند طراحی وب سایت های استاتیک ، داینامیک ، پرتال های خبری ، برنامه نویسی مبتنی بر وب ، برنامه نویسی مبتنی بر اس ام اس ، راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و … دارای تخفیفات ویژه خدمات وب سایت میباشد که راه اندازی کسب و کار اینترنتی را برای مشتریان خود راحت و آسان بکند .

هر شخصی که دارای کسب و کاری است و میخواهد کسب و کار خود را در بستر اینترنت و دنیای وب گسترش دهد و محصولات خود را با تمام کشور به اشتراک بگذارد ، طراحی یک سایت حرفه ای میتواند بهترین گزینه برای آنها باشد .

 

آدرس : استان قزوین ، بلوار ولیعصر ، مجتمع اداری/تجاری نیایش  طبقه سوم ، واحد 360

تلفن : 02833991033 و 02833991088

سایت : Parsineweb.com

پایان رپورتاژ آگهی