معرفی بهترین بازی های موبایل در سبک های مختلف

بهترین بازی ترسناکاز زمانی که تلفن‌های همراه اختراع و تبدیل به بخش مهمی از زندگی ما شدند، بازی نیز یکی از بهترین سرگرمی‌ها شده و در گوشی‌های موبایل انواع مخلتف آن را با طراحی و داستانی متفاوت می‌توانیم ببینیم. اغلب افراد در زمان‌ بیکاری خود از این سرگرمی در گوشی همراهشان استفاده می‌کنند. بازی‌ها در گوشی‌های اندروید در Google Play و در گوشی اپل درApp Store قابل دانلود هستند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی چند بازی پرطرفدار و سرگرم کننده در گوشی‌های موبایل اندروید و اپل بپردازیم که می‌توانید آنها را دانلود کنید.

بازی‌های پرطرفدار در گوشی موبایل

از بین تمام بازی‌های موبایلی که وجود دارد، تصمیم‌گیری برای اینکه کدام یک بهتر هستند، کمی سخت است. در ادامه می‌توانید اسامی بهترین بازی‌های موبایل را برای تمام سنین ببینید:

Oxenfree

اگر Oxenfree را تا به حال بازی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود کرده و مراحل بازی را آغاز کنید. این بازی جوی سینمایی دارد و در آن شما نقش فردی به نام الکس را دارید که در یک جزیره ترسناک گرفتار شده و باید خود را نجات دهد. در این بازی امکان صحبت کردن با دیگر شخصیت‌ها نیز وجود دارد و این موضوع هیجان بازی را برای شما بیشتر خواهد کرد. اوکسن فری را می‌توانیم بهترین بازی ترسناک در گوشی‌های موبایل بدانیم.

DRIVE

درایور در سال 2020 وارد مارکت بازی‌های گوشی موبایل شد و کمی بعد به عنوان بهترین بازی ماشین اندروید انتخاب شد. در این بازی شما می‌توانید در آرامش مسیر پیش رویتان را طی کنید و با لمس کردن چپ و راست صفحه نمایش ماشینتان را کنترل کنید. چالش‌هایی که در این مدت با آن روبه‌رو می‌شوید، شامل اتمام بنزین خودرو و پلیس‌هایی است که گاهی با وجود سرعت بالا به سراغتان می‌آیند. همچنین مسیرهای دو طرفه نیز ممکن است بازی را کمی سخت کند. این بازی توسط Pixel Perfect Dude طراحی و تولید شده و تجربه آن برایتان جذاب خواهد بود.

Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile یکی از بازی‌های موفق کنسول‌ و رایانه‌های شخصی بود که اکنون به دستگاه‌های گوشی همراه نیز راه پیدا کرده است. البته تغییرات زیادی برای کنترل این بازی در نسخه موبایل انجام شده تا به بازیکنان کمک کند از سرعت بالا و تیراندازی‌های حین بازی لذت بیشتری ببرند. بازیکنان می‌توانند برای انجام این بازی گروه‌های دو نفره تشکیل دهند و به صورت آنلاین با دیگر بازیکنانی که در سرتاسر دنیا هستند، بازی کنند. در نهایت برنده بازی کسی است که بتواند حریفان دیگر را شکست دهد و خودش زنده بماند.

بازی اعتیاد آور

Fruit

Fruit، برش دادن انواع میوه‌ها با نوک انگشتان است و لذت خاصی را برای شما ایجاد می‌کند که هرگز قبل از بازی Fruit Ninja آن را حس نکرده بودید. زمانیکه با حداکثر سرعت ممکن انگشت خود را روی صفحه نمایش تلفن همراه خود بکشید و از مجموعه متنوعی از پاور آپ‌ها برای از بین بردن میوه‌های مسیر خود استفاده کنید، لذت این بازی چند برابر می‌شود. بازی میوه دارای مراحل مختلفی است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Plants vs. Zombies

سناریویی را تصور کنید که در آن گیاهان، آخرین سد دفاعی شما در برابر مردگان متحرک باشند؟ بازی‌Plants vs. Zombies بر اساس این داستان طراحی و تولید شده است. کاشت انواع مختلف گیاهان با قدرت دفاعی که دارند و استفاده از آنها پس از رشدشان برای نبرد با مردگان متحرک جزو جذابیت‌های این بازی است. Plants vs. Zombies در میان بازی‌های استراتژی قرار می‌گیرد و از نظر اغلب گیمرها بسیار سرگرم کننده است.

Sky: Children of Light

Thatgamecompany به واسطه خلق بازی‌های متفاوت و بی‌نظیرش که محدودیت‌های دنیای واقعی را از بین می‌برد شناخته شده است. Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویانه در جهانی متفاوت است. این بازی در ابتدا برای سیستم عامل IOS در سال 2019 تولید شده و پس از آن در سال 2020 نسخه اندروید آن نیز به بازار آمد. در روند این بازی، بازیکن با شنلی که دارد، می‌تواند پرواز کند و در قلمروهای مختلف بازی کند. در این بازی می‌توانید از امکاناتی مانند چت با دیگران و ملاقات و دوستی با آنها بهره‌مند شوید.

Angry Birds

پرندگان خشمگین، بازی جذابی است که مدت‌ها پیش برای گوشی‌های اندروید و آیفون تولید شده و تقریبا همه آن را می‌شناسند. شلیک کردن پرندگان به ساختمان‌هایی که پر از خوک‌های شیطانی هستند به نظر جذاب می‌آید. خوشبختانه، لازم نیست کار سختی را انجام دهید تا بتوانید سناریوی این بازی را متوجه شوید و آن را انجام دهید. کافی است با کشیدن پرندگان و رها کردنشان به سمت دشمن شلیک کنید.

بهترین بازی موبایل

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد چند بازی از بهترین بازی های جهان برای کاربران گوشی‌های موبایل اشاره کردیم. مطمئنا تعداد این بازی‌های بسیار بیشتر از مواردی است که عنوان شد و هر فردی با هر سلیقه‌ای ژانر و مدلی متفاوت از آنها را می‌پسندد. اما در هر صورت انتخاب از میان این موارد کار را برایتان راحت‌تر می‌کند. اگر شما هم جزو طرفداران بازی‌های موبایل هستید و به بازی خاصی علاقه دارید، نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.

پایان رپورتاژ اگهی