بهترین نوع قاب موبایل چیست؟

چکیده : تیم‌حرفه ایی موبایل قاب برای شما می نویسد : در این مقاله میخواهیم به موضوع ” بهترین نوع قاب موبایل چیست؟ ” بپردازیم. پس لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

تیم‌حرفه ایی موبایل قاب برای شما می نویسد : در این مقاله میخواهیم به موضوع ” بهترین نوع قاب موبایل چیست؟ ” بپردازیم. پس لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین نوع قاب موبایل چیست؟

خرید قاب گوشی یک معمای هیجان‌ انگیز و یک تجربه‌ ی دلچسب است. تقریبا همه‌ ی ما حین خرید یک قاب جدید با این معما که کدام قاب را انتخاب کنیم رو به رو شده‌ایم. تجربه‌ ی خرید یک قاب زیبا همچنان جزو لذت‌ های کوچک زندگی است. قیمت گوشی روز به روز بالاتر می‌رود و باید از آن محافظت کنیم.

یک خراش کوچک روی بدنه‌ ی گوشی به اندازه‌ ی یک زخم روی بدن دردناک است. ظرافت گوشی را می‌گیرد و حسرت می‌خوریم که چرا از آن به درستی محافظت نکرده‌ایم. راهنمای خرید قاب گوشی کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیریم و بهتر انتخاب کنیم.

چه قابی بخریم؟      کدام قاب ایمنی بالاتری دارد؟      کدام قاب با استایل ما همخوانی دارد؟    ما در موبایل قاب به تمام سوالات شما پاسخ دادیم.

بازار گوشی بسیار گسترده است. روز به روز به تعداد گوشی‌ ها اضافه می‌شود و کمپانی‌ های تولیدکننده قاب معمولا برخی گوشی‌ ها را نادیده می‌گیرند. این راهنما ی خرید قاب گوشی صرفا معرفی انواع قاب و ویژگی‌های آن‌ هاست.
ممکن است قاب‌ هایی که در این لیست می‌بینید برای برخی گوشی‌ ها موجود نباشند. ولی آشنایی با انواع قاب یک دید واضح به شما می‌دهد تا بهترین قاب را برای گوشی خود پیدا کنید.

بهترین نوع قاب موبایل چیست؟
بهترین نوع قاب موبایل چیست؟

۱. قاب پارچه ایی

قاب پارچه‌ای در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما وقتی آن‌ ها را روی گوشی خود نصب می‌کنید استایل جذابشان شما را مات می‌کند. نمی‌توانید مقاومت کنید. خاص و جذاب هستند. استایل ویژه‌ ای دارند و وقتی گوشی را در دست‌تان می‌گیرید احساس بهتری دارید.
امنیت آن‌ ها هم در حد مطلوبی است. هر چند نمی‌توان تضمین کرد که اگر گوشی از یک ارتفاع بلند سقوط کند آسیبی نبیند. اما به طور کلی از خط و خراش روی بدنه محافظت می‌کند و تا حد زیادی از لبه‌ ها و قطعات حساس گوشی مانند دوربین و دکمه‌ ها محافظت می‌کند.
احتمالا تنها مشکلی که با قاب پارچه‌ ای خواهید داشت این است که بعد از مدتی کثیف می‌شوند و پاک کردن لکه‌ های چربی و مایعات از روی آن‌ها کمی سخت است. البته به این زودی‌ ها کثیف نمی‌شوند اما یکی از معایبی است که کاربران معمولا به آن اشاره می‌کنند.

۲. قاب ژله ایی

این قاب از پلاستیک پلیمری پلی یورتان ساخته شده و یک پلاستیک نرم و منعطف است. قابلینت آنتی شوک دارند و ضربه را دفع میکنند. تقریبا می‌توان گفت پر استفاده‌ ترین قابی است که در حال حاضر استفاده می‌شود. قیمت آن هم نسبت به سایر قاب‌ ها کمتر است. در انواع طرح‌ ها و رنگ‌ ها وجود دارند. به راحتی روی گوشی نصب می‌شوند و هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید قاب را از روی گوشی خارج کنید. برخی قاب‌ های سخت اگر به صورت مداوم خارج شوند باعث می‌شوند تا لبه‌ های گوشی دچار رنگ‌ پریدگی شود.

یکی از معایب کاور های ژله ای شفاف این است بعد از مدتی زرد می‌شوند. لکه‌های زردی روی آن به وجود می‌آیند و شفافیت قاب از بین می‌رود. البته یک سال و یا شاید بیشتر طول می‌کشد تا این اتفاق بیفتد و دلیل اصلی آن هم تابش مستقیم نور خورشید است. اگر گوشی خود را طولانی مدت زیر نور خورشید قرار ندهید مطمئنا مدت زمان خیلی بیشتری طول می‌کشد تا این قاب‌ها زرد شوند.

 

۳.‌کاور چرمی

اگر اولد فشن هستید و یا استایل کلاسیک دوست دارید قاب چرمی را امتحان کنید. ما در موبایل قاب انواع قاب های کلاسیک را برای استفاده شما موجود کردیم. در یک کلام می‌توان گفت این قاب فوق‌العاده است. زیبایی و جذابیت ویژه‌ ای دارد. بر خلاف بقیه‌ی قاب‌ ها، هر چقدر بیشتر از قاب چرمی استفاده کنید جذاب‌تر می‌شود. کلاسیک‌ تر و خاص‌ تر می‌شود. مثل یک کت آمریکایی قدیمی یا یک کیف‌ پول چرمی که حتی بعد از سال‌ ها همچنان زیبا و خاص است، همچنین دوام بسیار بالایی هم دارد.

آیا کیفیت این قاب با خیس شدن افت می‌کند؟ خیر. با اینکه پیشنهاد می‌شود حتی‌ الامکان این قاب‌ ها را از رطوبت و خیس شدن دور نگه دارید اما به طور کلی کاور چرمی مشکلی با آب ندارد.

بهترین نوع قاب موبایل چیست؟

۴. قاب سیلیکونی

سیلیکون ضد تعریق است. اگر گوشی داخل دستتان عرق می‌کند و شما را کلافه کرده‌ است، قاب سیلیکونی این مشکل را حل می‌کند. سیلیکون زیبا و حرفه‌ای است. شخصیت ویژه‌ای دارد. فراموش نکنیم که بیشتر استایل فانتزی و اسپرت دارد.

چه رنگی دوست دارید؟ تقریبا در هر رنگی وجود دارند. از سرمه‌ ای و فیروزه‌ ای گرفته تا رزگلد و خاکستری و سبز و نارنجی و مشکی و … رنگ‌ های جذابی هستند که می‌توانید روی گوشی زیبای خود داشته باشید.

“قاب سیلیکونی در دسته قاب های نرم قرار دارد”

رطوبت، نور خورشید و هیچ چیز دیگری روی آن اثر منفی ندارد. چربی‌ ها را جذب نمی‌کند و ضد لکه است. خوش‌ ساخت و زیباست و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

۵. قاب ترکیبی

قاب‌ هایی که از متریال‌ های ترکیبی ساخته می‌شوند هم روی بورس هستند. در برخی قاب‌ ها پشت گوشی از فیبر کربن است و در لبه‌ های آن از TPU استفاده شده است که ضربه را به خوبی دفع می‌کند. ترکیب چرم مصنوعی و پلی‌کربنات و یا سیلیکون هم در قاب‌های متنوعی استفاده شده‌اند. این قاب‌ ها معمولا طراحی خاصی هم دارند. رنگ‌ های ترکیبی و استایل‌ های گوناگون دارند و شما را هیجان‌زده خواهند کرد.

قاب‌ هایی از جنس آلومینیوم، پلاستیک، کریستال و … هم وجود دارند که می‌توانند گزینه‌ های مناسبی باشند. اما در حال حاضر این قاب‌ ها چندان استفاده‌ی زیادی ندارند و متریال‌ هایی که در بالا گفته شد بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند و طرفداران بیشتری هم دارند.

 

اما نکات مهم در خرید قاب گوشی

  • قیمت قاب هیچگاه معیار درستی برای تشخیص کیفیت آن نیست.
  • قاب را حتما برای گوشی خود خریداری کنید زیرا برخی گوشی ها هم شکل هم هستند.
  • دقت داشته باشید که قاب به هیچ وجه جلو دوربین، دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را نگیرد.

بهترین نوع قاب موبایل چیست؟

از کجا قاب گوشی بخریم؟

قاب‌ ها تنوع بالایی دارند. بنابراین خرید از فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند قاب‌ های بیشتری را ببینید و مقایسه کنید. همچنین توضیحات دقیق و کاملی از محصول خواهید داشت. در نهایت این فروشگاه‌ ها ضمانت مرجوعی، ارسال فوری و قیمت مناسب‌تری دارند. پس بهترین راه، خرید از فروشگاه‌ های اینترنتی است.

موبایل قاب یکی از فروشگاه های اینترنتی میباشد که میتوانید به راحتی از آن استفاده و خرید کنید و قاب شما در هر طرح و رنگ و کیفیتی که مایل باشید در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه تیم ما بودید صمیمانه سپاس گذاریم و امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. تیم حرفه ای موبایل قاب به پاس همراهی شما تا پایان این مقاله کد تخفیفی تا سقف 50% فراهم کرده است که میتوانید در خرید های بعدی از آن استفاده کنید.

کد تخفیف : rbka.0

منبع : موبایل قاب

پایان رپورتاژ آگهی