بهترین بازی های تیراندازی برای موبایل

سالانه بازی های بسیاری مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته می شود و به بازار عرضه می شود. اما در این بین بازی های اکشن محبوبیت بسیار بالایی دارند و به سختی می توان آن ها را با دیگر بازی ها مقایسه کرد. بازی های موبایل به دلیل دسترسی راحت تر به گوشی نسبت به دیگر سیستم ها مانند کامپیوتر˓ برای کاربران راحت تر هستند.

در ادامه شما را با تعدادی از بازی ها که امتیاز زیادی را از سوی مخاطبین خود کسب کرده اند˓ آشنا می کنیم.

بازی کالاف دیوتی

بازی call of duty از آن دسته از بازی هاست که این روز ها به احتمال زیاد اسمش را هر جایی میشنوید.این بازی بسیار محبوب اولین بار در سال 2003 در مایکروسافت ویندوز منتشر شد و تا سال 2020 برای نسخه های متفاوتی منتشر شد و بعد از آن نوبت به موبایل رسید. در حال حاضر بازی کالاف دیوتی در صدر بازی های موبایل قرار دارد و علاوه بر بازی با هم‌تیمی‌ها، قابلیت نبرد 100 بازیکن به شکل همزمان، در حالت رویال کالاف دیوتی وجود دارد. همچنین با سپری کردن مراحل، اسلحه و شخصیت‌های بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. با خرید سی پی می توانید سطح بازی خود را ارتقا دهید. اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید میتوانید با مراجعه به یک سایت معتبر واحد پولی این بازی محبوب را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

ما با اطمینان سایت ویکتورشاپ را به شما پیشنهاد میکنیم. ویکتورشاپ یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده ارز و پول های درون برنامه ای است که میتوانید یک خرید خوب را با بهترین قیمت و سریع ترین نتیجه تجربه کنید.

ویکتورشاپ فعالیت خود را از سال 1398 شروع کرده و تاکنون بهترین خدمات و محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده. از جمله مزیت های ویکتورشاپ میتوانیم به ارزان بودن قیمت ها˓ تضمین کیفیت محصولات˓ پیگیری کردن محصولات و صداقت در پاسخگویی آن ها اشاره کنیم.

برای خرید سی پی کالاف ارزان موبایل هم میتوانید از این سایت خریداری کنید.

شادوگان لجندز

Shadowgun Legends بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با گرافیک کنسولی بی نظیر در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی برای سیتم عامل اندروید است. در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی بازی با استفاده از اسلحه های قدرتمند به جنگ با دشمنان می روید و آن ها را نابود می کنید. دشمان˓ موجوداتی عظیم الجثه و قدرتمند هستند که می توانید با شلیک های پشت سر هم آن ها را از پا در بیاورید. علاوه بر گرافیک بی نظیر˓ صدا گذاری این بازی نیز به هیجان شما می افزاید.

پابجی موبایل

پابجی موبایل PUBG Mobile یکی از بازی های سبک BattleRoyal است. این بازی از زمانی که منتشر شده توجه زیادی را به خود جلب خود کرد.

کلمه PUBG مخفف عبارت Player Unknown’s Battlegrounds می باشد که توسط استودیو Tencent عرضه شده است. کاربران به روش های مختلفی کلمه PUBG را تلفظ می کنند اما به طور معمول پابجی تلفظ می شود..در این بازی بازیکنان در یک زمین بزرگ فرود می آیند و پس از بدست اوردن اسلحه و تجهیزات به دنبال از بین بردن بقیه می روند. آخرین نفری که زنده میماند برنده ی بازی می شود.

این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را به خود جذب کند. پابجی نسخه مخصوص کامپیوتر (pc ) را نیز دارد اما به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به pc گرافیک کمتری دارد ولی نباید فراموش کنیم که این بازی نسبت به دیگر بازی های موبایل گرافیک بالایی دارد. شما در PUBG Mobile میتوانید شخصی سازی های متنوع و جذابی داشته باشید. همچنین میتوان به شخصی سازی انواع اسلحه، لباس، اسکین و … اشاره کرد و قابلیت طراحی کرکتر ها، اسلحه ها، ماشین ها و خانه ها نیز در این بازی وجود دارد که تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته. بازی به این صورت شروع میشود که شما به وسیله یک هواپیما وارد یک منطقه جنگی می شوید.

در منطقه‌ای به نام Safe Zone (منطقه امن)، بازیکنان می‌توانند آن را به صورت یک دایره بر روی مپ هر چند مدت یکبار ببینند. این قابلیت به شما کمک میکند تا بتوانید موقغیت خود را در بازی مشاهده کنید و اگر از بقیه بازیکنان دور بودید خود را به آن ها برسانید.تمامی امکانات لازم برای یک جنگ در این بازی برای شما فراهم شده است و هر چند مدت یکبار هواپیمایی را بر فراز آسمان میبینید و با انداختن جعبه هایی که حاوی لباس، تجهیزات جنگی، لوازم پزشکی و … به بازیکنان کمک میکنند تا از آن ها برای موفقیت و پیروزی در جنگ استفاده کنند. اما بعضی از این جعبه ها هستند که شما نمی توانید از آن ها استفاده کنید و تنها راهی که می توانید از این جعبه ها بهره مند شوید استفاده از واحد پولی به نام یوسی می باشد˓که با تهیه ی یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبر امکانات بیشتری  در اختیارتان قرار می گیرد.

لون ولف

بازی Lonewolf یکی از بازی های سبک ماجراجویی و اکشن برای موبایل می باشد. در این بازی در دقیقه اول شما تنها هستید و هیچ صدایی نیست˓ در دقیقه دوم صدای پای کسی را میشنوید که دارد به شما نزدیک می شود و در دقیقه سوم صدای تیراندازی خود را میشنوید و به این ترتیب اولین قتل انجام شده و حالا شما در نقش یک قاتل مرموز تلاشتان را میکنید که وارد یک سازمان جنایی شوید. سلاح های مختلفی مانند تفنگ و بمب در اختیار دارید تا راه رسیدن به هدف را برای شما آسان تر کنند.

گارنا فری فایر

فری فایر در هر بازی 50 بازیکن را مقابل هم قرار میدهد و به همین نسبت نقشه ی وسیعی ندارد و همین فشرده تر بودن نقشه یکی از دلایل جذابیت بازی محسوب می شود چون شاهد درگیری های بیشتری نیز خواهید بود.یکی از ویژگی های این بازی این است که علاوه بر مهارت˓ شانس هم برای برنده شدن مهم است. از اینکه کجای نقشه فرود می آیید تا اینکه چه مهماتی را همراه خود دارید˓ همگی در میزان موفقیت شما تاثیر دارند.

این نکته را در نظر بگیرید که اگر در بازی شکست خوردید این بازی را رها نکنید˓ با تمرین و دقت به نحوه بازی بازیکنان دیگر میتوانید به مهارت کافی برسید. همچنین قابلیت بهبود بازی نیز وجود دارد که با تهیه واحد پولی این بازی که جم نام دارد میتوانید بازی خو را ارتقا دهید و از امکانات بیشتری استفاده کنید. بسیاری از کاربران به دنبال جم فری فایر ارزان هستند که سایت ویکتورشاپ این امکان را در اختیار شما قرار داده.