معرفی دوره های مقدماتی و پیشرفته حسابداری

حسابداری شرکت ها به چهار صورت انجام می شود: خدماتی، پیمانکاری، بازرگانی و تولیدی. اگر انواع حسابداری و جزئیات آن را به طور کامل فرا گرفته باشیم می توانیم از حسابداری درآمد خوبی کسب کنیم و پروژه های زیادی در این زمینه به شما پیشنهاد می شود. آموزشگاه حسابداری در غرب تهران آماده ی ارائه آموزش های حسابداری در دو سطح  مبانی حسابداری و آموزش پیشرفته حسابداری می باشد.که در ادامه هر کدام را به تفصیل شرح می دهیم.

آموزش مبانی حسابداری

واضح است که برای ورود به بازار کار حسابداری، باید مبانی حسابداری را در محیط واقعی فراگیرید و تنها آموزش های تئوری به شما کمک نخواهد کرد. پیش نیاز حسابداری، حسابداری مقدماتی می باشد، تعدادی از آموزش های این دوره در در ادامه آمده است: اسناد دریافتی، اسناد پرداختی، درآمدها  هزینه ها، تسهیلات و اعتبارات، خرید و برگشت از خرید، واردات کالا و … هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی مقدماتی حسابداری ابتدا شرکت کنندگان ارزیابی می شوند و به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول آنهایی هستند که کوچکترین آشنایی با حسابداری ندارند و در آزمونی که برای ارزیابی تدارک دیده شده بود امتیاز مورد نیاز را کسب نکرده اند. این افراد ابتدا باید در دوره آشنایی با حسابداری، آموزشگاه حسابداری در غرب تهران شرکت کنند. پس از گذراندن این دوره و ارزیابی نهایی، کلاس های آموزش حسابداری مخصوص بازار کار مناسب آنهاست که در آن شرکت کنند.

اما دسته دوم آن افرادی هستند که آشنایی با حسابداری دارند و در آزمون اولیه حد نصاب امتیاز را کسب کرده اند این افراد از ابتدا می توانند در آموزش های حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار شرکت کنند. آموزش حسابداری مقدماتی بازار کار به مباحث ابتدایی حسابداری می پردازد.  ما به شرکت کنندگان در دوره های آموزش حسابداری در آموزشگاه حسابداری در غرب تهران پیشنهاد می دهیم که اگر در ارزیابی اولیه امتیاز لازم را کسب کردند ابتدا در دوره های مخصوص آموزش حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار شرکت کنند سپس در سایر دوره ها ثبت نام کنند. در این دوره دانشجویان آماده ورود به بازار کار می شوند و مهارت خود را بالا می برند.

حسابداری

آموزش پیشرفته حسابداری

در آموزشگاه حسابداری در غرب تهران  علاوه بر آموزش حسابداری بازار کار، آموزش های پیشرفته دیگری همچون حسابداری مالیاتی، دستمزد و حقوق و … به شرکت کنندگان ارائه می شود و شرکت کنندگان می توانند مطابق نیاز و علاقه خود در هر دوره ای که مایل باشند ثبت نام کنند. در حسابداری پیشرفته یاد می گیرید که داده ها را جمع آوری کنید و آن ها را به طور پویا دسته بندی کنید. حسابداری پیشرفته بر اساس تمامی منابع سیستم، اطلاعاتی به دست می آورد که بر اساس این اطلاعات میتوان استراتژی های بازپرداخت را گسترش داد. شما می توانید داده های حسابداری را روی محل ذخیره سازی مجازی، فلش دیسک ها، پردازنده ها و انواع مموری ها جمع آوری کنید. همچنین شما می توانید این اطلاعات را روی سیستم مشاهده کنید. جالب است بدانید حسابداری پیشرفته آمار جدیدی از ابزارهای حسابداری قبلی فراهم می کند.

حسابداری

برای خلاصه کردن و تفسیر اطلاعات، همچنین سازماندهی فعالیت های اقتصادی شرکت ها و سازمان ها از ابزاری که حسابداری برای ما فراهم کرده است استفاده می کنیم، این اطلاعات مورد استفاده وام دهندگان، تحلیلگران و … قرار می گیرد. فردی که در تفسیر اطلاعات توسط تصمیم گیرندگان بسیار نقش دارد حسابداران هستند که نقش مشاور هم دارند. حسابداران می توانند هم به عنوان مشاور و هم مستقل از کسب و کار فعالیت کنند. به عنوان مثال حسابداران شرکت های تجاری به وسیله اطلاعاتی که در اختیار مدیران می گذارند عملیات تجاری را کنترل می کنند. حسابداران به صورت مستقل نیز می توانند به عنوان حسابداران عمومی فعالیت کنند و خدماتی از قبیل مدیریت، ممیزی و مشاوره مالیاتی ارائه کنند.  شما در دوره آموزش حسابداری پیشرفته به درک عمیقی از چگونگی آماده کردن و تجزیه و تحلیل صورت های مالی خواهید رسید. انتظار داریم که در پایان دوره، دانشجویان توانایی درک و بررسی اصول حسابداری، تجزیه و تحلیل صورت حساب های مالی، درک اجاره نامه ها و… را داشته باشند.