مشکلات چه تاثیری در روابط زوجین دارد؟

همانطور که می دانید وجود اختلاف ها و حتی تعارض ها بین زن و شوهر کاملا طبیعی است. همچنین شما می توانید با یادگیری و به کار گیری مهارت های زندگی این تعارض ها را حل کنید. اما ممکن است برخی دیگر از مسائل به راحتی حل نشود. به طوریکه مشکلات شدید تری را برای فرد ایجاد کند. به عبارت دیگر لازم است در این مورد بررسی های بیشتری صورت گیرد تا بتوان وضعیت بهترین بین زن و مرد ایجاد کرد. یکی از مهمترین مواردی که امکان دارد زندگی زوجین را تحت تاثیر قرار دهد، مشکلات زناشویی است. صمیمیت بین زن و شوهر مسئله ی بسیار مهمی است. چون زندگی هر دوی آن ها همچنین روابط اندو را تحت تاثیر قرار می دهد.

کم شدن میل به شریک زندگی

کم شدن میل در روابط زن و مرد علت های متفاوتی دارد. به طوریکه علل طبی و پزشکی به عنوان دلیل احتمالی در نظر گرفته می شود. خوب است بدانید بیماری های زیادی وجود دارند که منجر به کاهش میل جنسی در افراد می شوند. علاوه بر این مورد استفاده از داروهای روان گردان منجر به چنین مشکلی در  فرد می شود. اعتیاد نیز عامل دیگری است که موجب کاهش میل جنسی در فرد می شود. در کنار آن داشتن مشکلاتی نظیر افسردگی، اضطراب، انواع بیماری های روانی و اختلالات شخصیت نیز می تواند چنین مشکلاتی در فرد ایجاد کند.

زمانی که بین زوجین صمیمیت به اندازه ی کافی وجود نداشته باشد، در هر یک از آنها نارضایتی ایجاد می شود. همچنین اگر دو نفر ندانند در چنین شرایطی از چه برنامه ها و مهارت هایی باید استفاده کنند، میزان نارضایتی آن ها بیشتر خواهد شد. بسیاری از اختلالات شخصیت و اختلال های روانی که در افراد وجود دارد، تاثیرات منفی در زندگی زناشویی می گذارد.

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار با هدف کاهش مسائل و مشکلات زناشویی بین زن و شوهر به فعالیت می پردازد. در این سایت فروشگاهی انواع محصولات بهداشتی مانند کاندوم ها، انواع ژل ها و سایر محصولات بهداشتی وجود دارد. اگر شما هم از خرید حضوری چنین محصولاتی خجالت زده می شوید، می توانید با خیال راحت آن ها را از ما خریداری کنید.

محصولات سایت روم به دیوار

در این سایت فروشگاهی تنوع بی نظیری از انواع کاندوم ها، محصولات بهداشتی و غیره وجود دارد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که بیشترین کیفیت را در این محصولات از ما دریافت خواهید کرد. همچنین هر کدام از محصولاتی که در سایت وجود دارد، برای افراد خاصی طراحی شده است. شما می توانید به مطالعه ی اطلاعات محصول متوجه شوید که آیا محصول مورد نظر برای شما مناسب است یا خیر. در این سایت انواع پکیج ها و محصولات مختلف وجود دارد. این پکیج ها برای افراد خاصی طراحی شده اند که نیاز خاصی دارند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات زیر نظر متخصصان سکسولوژی تهیه شده و به فروش می رسند.

محصولات روم به دیوار شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع کاندوم های مختلف
  • نوار بهداشتی های گوناگون برای خانم ها
  • اسپری های تاخیری مختلف
  • پکیج های مختلف مناسب گروه ها
  • انواع ژل های روان کننده، تاخیری، تقویت نعوظ و غیره
  • انواع محصولات بهداشتی مختلف

خوب است بدانید همه ی محصولات توضیح جامعی داشته و شما می توانید بر اساس مشخصات فیزیولوژی خود محصول مناسبی را انتخاب کنید. روی هر یک از محصولات نوشته شده است که برای کدام یک از شما مناسب می باشد.

نحوه ی ارسال سفارشات

در این سایت ما تمامی محصولات را به صورت محرمانه به دست شما می رسد. به طوریکه هیچگونه نامی از فرستنده و یا نوع محصول بر روی آن درج نخواهد شد. در حال حاضر کسانی که در شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد هستند می توانند سفارشات خود را در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرند. هزینه ی ارسال در شهر های تهران برای کسانی که بیشتر از 250 هزار تومان خرید می کنند، رایگان است. هزینه ی ارسال در شهر های کرج، مشهد و رامسر برای سفارشات بیشتر از 150 هزار تومان رایگان می باشد.

شما عزیزان می توانید در تمامی شهر ها و روستا های کل کشور محصولات را سفارش داده و از ما تحویل بگیرید. همچنین می توانید محصولات خود را به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. لازم به ذکر است که هزینه ی پستی برای سفارشات بیشتر از 150 هزار تومان رایگان می باشد. همچنین تمامی بسته هایی که در روم به دیوار بسته بندی می شوند، طوری در بسته قرار می گیرند که محتوای آن ها مشخص نباشد. حتی پیک هم اطلاعی ندارد که چه چیزی درون بسته قرار گرفته است.

ارسال رایگان

سفارشاتی که کمتر از 150 هزار تومان می باشند، با هزینه ی 15 هزار تومان به اقسا نقاط ایران ارسال می شوند. ارسال بسته ها در شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد از طریق پیک بوده و ظرف مدت دو ساعت تحویل آن ها خواهد شد. ارسال سفارشات به سایر شهر ها از طریق پست بوده و ظرف مدت 2 الی 4 روز به دست شما عزیزان خواهد رسید. بلافاصله پس از ارسال کد مرسوله را برای شما عزیزان ارسال می کنیم تا بتوانید از طریق پست پیگیری های لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است که ارسال سفارشات در شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد حتی در روز های تعطیل هم انجام می شود.

تعهد فروشگاه روم به دیوار

  • روم به دیوار تضمین می کند که تمام کالا های ارسالی را با بهترین قیمت و کیفیت به دست شما عزیزان برساند.
  • ما متعهد می شویم که تمامی سفارشات را در زمان تعیین شده و موعد مقرر برای شما ارسال کنیم.
  • همه ی مشتریان می توانند با ثبت نام در اپلیکیشن روم به دیوار مبلغ 3000 تومان اعتبار از ما دریافت کنند.
  • اگر شما پس از خرید کالا از آن منصرف شدید، تا 2 روز فرصت دارید انصراف خودتان را به واحد فروش اعلام نمایید.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات موجود در سایت ما دیدن کنید. روم به دیوار افتخار این را داشته است که بیشترین میزان رضایت را از جانب مشتریان جلب کند.