مزایای استفاده کردن از بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از کرم‌پودرهای اصل این است که برخلاف کرم‌پودرهای تقلبی جذب خوب و قدرت پوشانندگی بالایی دارند. استفاده کردن از بهترین  کرم پودر می‌تواند بافت و ظاهر پوست شما را بهبود بخشد و در عین حال از آن در برابر اثرات خورشید، آلاینده‌‎ها و سایر مشکلات که می‌تواند تاثیر منفی بر سلامت شما داشته باشد محافظت می‌کنند

کرم پودر یک محصول آرایشی ضروری است که معمولا خانم ها به صورت روتین و مداوم از آن استفاده

میکنند تا پوست صورتی با طراوت و زیبا داشته باشند.

همچنین این محصولات آرایشی تمام عیب ها و نواقص پوست و آثار خستگی را حذف می‌کنند.

برای همه ما روزهایی پیش آمده که به یک مهمانی مهم دعوت شده‌ایم و همزمان پوست مان دارای آکنه‌ها، لکه‌ها و یا زخم‌های پوستی است.

بهترین راه حل در این شرایط استفاده از یک کرم پودر با پوشانندگی بالا و متناسب با پوست شماست.

داشتن پوشانندگی بالا یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک کرم می تواند داشته باشد اما باید به موارد مهم دیگری به جز پوشانندگی هم دقت کنید از جمله این موارد میتوان به ضد حساسیت بودن اشاره کرد زیرا به عنوان زیرسازی در آرایش مورد استفاده قرار میکیرد و باید از برندهای معتبر استفاده کنید تا دچار حساسیت های پوستی و قرمزی چشم نشوید.

ویژگی مهم بعدی که باید در نظر بگیرید سبک و طبیعی بودن بافت کرم پودر است.

بر خلاف تصور عموم که به عنوان سفید کننده از این محصول استفاده میکنند، این محصولات تنوع و طیف های رنگی مختلفی مثل رگ برنز، رنگ تیره، رنگ روشن و رنگ پوست دارند که بر اساس رنگ پوست هر شخص میتواند متناسب با نیاز خوداز آن ها استفاده کند.

انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست خشک

استفاده از کرم پودر برای پوست خشک در کنار مزایایی که دارد میتواند زیان بار نیز باشد و به جای ایجاد یک سطح یکنواخت و زیبا در پوست به دلیل عدم جذب مناسب میتواند باعث ایجاد ماسیدگی و کیکی شدن روی پوست شود

همچنین باید به این موضوع توجه کنیم که پوست های خشک به آبرسانی کافی هم نیاز دارند و اگر محصولی که استفاده میکنید دارای خاصیت آبرسانی کافی نباشد در گذر زمان آسیب های جبران ناپذیری در پوست ایجاد میکند.

اگر فکر میکنید محصولی که انتخاب کرده اید به تنهایی توان آبرسانی کافی را ندارد میتوانید چند دقیقه قبل از استفاده از کرم پودر از یک آبرسان مرغوب استفاده کنید

انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب

اگر آرایش شما به خوبی روی پوست نمی ماند و زمانی که پوستتان را لمس میکنید انگشتانتان لیز میخورد و در برخی از مناطق صورت دارای منافذ باز و براق هستید پوست شما یک پوست چرب میباشد .

مواردی مثل هوای گرم ، آلودگی هوا ، تغذیه نامناسب و استفاده از لوازم آرایشی نامتناسب با نوع پوست این مشکلات را تشدید میکند ، بنابراین انتخاب صحیح کرم پودر مناسب پوست چرب اهمیت بالایی دارد.

مهم ترین مشخصاتی که هنگام خرید این نوع از کرم پودر باید به آن دقت کنید فاقد چربی بودن محصول جهت جلوگیری از چربی بیش از حد پوست و مات بودن آن جهت جلوگیری از ایجاد براقیت روی پوست چرب است.

تشخیص کرم پودر مناسب برای پوست مختلط

اشخاصی که برخی نواحی صورتشان مثل روی بینی ، چانه و پیشانی دارای جوش و چرب است اما سایر نواحی صورتشان معمولا خشک‌ و بدون چربی است دارای پوست مختلط هستند

اشخاصی که پوست مختلط دارند در فصل تابستان و بهار که هوا گرم تر است دارای نشانه های پوست چرب و در فصل پاییز و زمستان که هوا سردتر است دارای علائم پوست خشک میباشند.

باتوجه به شرایط این افراد بهترین انتخاب برای آن ها، استفاده از کرم پودر مناسب پوست خشک در پاییز و زمستان و کرم مناسب پوست های چرب، در فصول بهار و تابستان است.

نکات مهم در زمان خرید کرم پودر

شناخت جنس پوست خود

رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست شما باشد

نداشتن حساسیت به مواد سازنده این محصولات آرایشی

بررسی اصل و مرغوب بودن محصول

سوالات متداول

چه کرم پودری مناسب پوست های چرب است ؟

کرم پودر های فاقد چربی و با رنگ مات بهترین انتخاب برای پوست های چرب هستند.

کرم پودر مناسب پوست خشک چیست ؟

محصولاتی که در کنار پوشانندگی خوب دارای خاصیت آبرسانی نیز باشند.

بهترین برندهای این محصول چیست ؟

برند های لورال ، مای ، دوسه ، کالیستا ، شون و ساین اسکین

سخن پایانی:

امروزه خرید اینترنتی، به دست آوردن کالای مطلوب را سرعت بخشیده است. شما با مراجعه به فروشگاه‌ آنلاین کاج شاپ ارایه دهنده محصولات اورجینال می‌توانید علاوه بر سرعت بخشیدن به خرید خود، با تنوع محصولات عرضه‌ شده و قیاس بین آن‌ها تجربه‌ی بهتری از خرید محصول دلخواه خود را داشته باشید.