معرفی خدمات و مزایای خودروبر همدان

چکیده : تعمیرکاران خودروبر همدان در کمتر از 15 دقیقه خود را برای ارائه خدمات به آدرس محل توقف خودرو می‌رسانند.

خودروبر همدان

گاهی اوقات هنگامی که قصد دارید با خودروی شخصی خود به یک مسافرت درون شهری یا خارج از شهری بروید، ممکن است خودروی شما در مسیر با ‌‌نقص‌فنی مواجه شود و راه‌انداختن دوباره آن از توان راننده خارج باشد. در بعضی از مواقع نیز راننده توانایی برطرف‌کردن مشکلات جزئی خودرو را دارد، اما به‌‌‌دلیل عدم دسترسی به تجهیزات و امکانات مورد نیاز قادر به تعمیر خودرو نیست. مشکل توقف خودرو در تمام شهرها از جمله همدان اتفاق می‌افتد و در چنین شرایطی بهترین راه‌حل تماس با یکی از مجموعه‌های خودروبر همدان است. مهم نیست که خودرو در کدام یک از بخش‌های شهر همدان متوقف شده‌باشد، تعمیرکاران خودروبر همدان در کمتر از 15 دقیقه خود را برای ارائه خدمات به آدرس محل توقف خودرو می‌رسانند. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات ارائه‌شده در خودروبری همدان توضیح دهیم‌.

در خودروبر همدان چه خدماتی ارائه میشود؟

در این بخش به معرفی مهمترین خدمات خودروبری همدان خواهیم پرداخت‌.

  • تست و تعویض باتری خودرو در محل

یکی از قطعات اصلی موجود در هر خودرویی باتری است؛ باتری وظیفه دارد برق مورد نیاز برای تامین نیروی راه‌اندازی موتور خودرو را تامین کند‌. عدم توجه به عمر باتری باعث می‌شود که گاهی این قطعه در جاده‌ها و خیابان‌های خارج از شهر از کار بیفتد و باعث توقف خودرو شود. در چنین مواقعی به جای هل دادن یا استفاده از جرثقیل جهت حمل خودرو به تعمیرگاه بهتر است با خودروبر همدان تماس بگیرید. تست و تعویض باتری در محل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در خودروبری همدان به‌شمار می‌رود‌. از مهمترین فواید استفاده از این خدمات می‌توان به‌صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد. تعویض باتری همواره توسط مجرب‌ترین و ماهرترین تعمیرکاران خودروبر انجام می‌شود.

  • پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرو

از مشکلات شایعی که برای هر خودرویی پیش‌می‌آید، پنچر‌شدن لاستیک خودرو است. دلایل مختلفی مانند وجود میخ، شیشه خورده و لوازم تیز دیگر در سطح جاده باعث پنجری لاستیک خواهد شد. در صورت بروز مشکلاتی مانند لرزیدن لاستیک، سفت‌شدن فرمان و انحراف به راست یا چپ باید به پنجر‌بودن لاستیک خودروی خود شک کنید و بلافاصله با خودروبر همدان تماس بگیرید؛ تا زمان رسیدن امدادگران، خودرو را در کنار جاده متوقف کنید و ترمز دستی را بکشید. تعمیرکاران در سریع‌ترین زمان ممکن برای آپارات یا پنجرگیری و تعویض لاستیک خودرو به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و با به همراه‌داشتن لوازم مورد نیاز پنچرگیری خودرو را شروع می‌کنند.

  • سوخت‌رسانی یا پمپ بنزین سیار

به پایان‌رسیدن سوخت خودرو مشکلی است که در صورت بی‌توجهی به میزان بنزین، برای همه افراد در مسیر حرکت یا مسافرت‌های خارج از شهر ممکن است پیش‌بیاید. یکی از خدمات خودروبر همدان سوخت‌رسانی یا پمپ بنزین سیار است. در سوخت‌رسانی سیار دو نوع بنزین معمولی و سوپر ارائه می‌شود‌. در زمان بنزین زدن به خودرو باید به چند نکته مهم توجه شود. بهترین زمان برای زدن بنزین اواخر شب یا اوایل روز است‌. هرگز نباید اهرم مخزن سوخت به‌صورت کامل فشار داده شود. صندوق عقب خودرو همواره باید سبک باشد و شمع‌های خودرو به‌صورت منظم مورد بررسی قرار گیرند.

  • حمل خودروهای تصادفی به نزدیکترین تعمیرگاه

متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله خواب‌آلودگی راننده، سرعت زیاد، عدم توجه به سرویس دوره‌ای خودرو و تعمیرنکردن خرابی‌های جزئی خودرو آمار تصادفات جاده‌ای در ایران بسیار زیاد است. رانندگانی که در نزدیک همدان دچار تصادف شده‌اند، بلافاصله باید با خودروبر همدان تماس بگیرند تا خودروی تصادفی آن‌ها توسط خودروبرها و جرثقیل‌های خودروبر به نزدیکترین تعمیرگاه انتقال یابد. تکنسین‌های خودروبر برای حمل خودروهای تصادفی استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند تا آسیب‌های وارد‌شده به قسمت‌های مختلف خودرو بیشتر نشود.

  • امداد‌رسانی قفل و سوئیچ خودرو

یکی دیگر از مشکلات رایج که برای مدل‌های مختلف خودرو در شرایط مختلفی مانند سفر پیش‌می‌آید، جاماندن سوئیچ داخل خودرو، قفل‌شدن درب خودرو، گیرکردن سوئیچ، شکستن سوئیچ در داخل قفل، خرابی سیستم امنیتی و غیره است. رانندگان در صورت بروز چنین مشکلاتی بهتر است با یکی از مجموعه‌های خودروبر همدان تماس بگیرند. در خودروبر خدماتی مانند تعویض و تعمیر قفل درب خودرو، تعویض جک درب‌ ،تعمیر دزدگیر، نصب سوئیچ‌های ضد سرقت و غیره با بهترین کیفیت ارائه می‌شود‌.

حمل خودرو همدان

معرفی سایر خدمات ارائه‌شده در خودروبر همدان

خدمات دیگری که در خودروبر همدان ارائه می‌شود شامل موارد زیر است.

  • برطرف‌کردن مشکلات مربوط به سیم کشی خودرو
  • تعمیر‌کردن جعبه فیوز
  • تعمیر پمپ بنزین خودرو
  • صافکاری و نقاشی انواع خودرو
  • تعمیر گیربکس و تسمه تایم
  • تنظیم موتور خودرو
  • اعزام مکانیک‌های سیار به محل
  • تعمیر سیستم خنک‌‌کننده و گرمایشی خودرو
  • تعویض لنت و صافی پمپ خودرو
  • تعویض فیلتر روغن و فیلترهوا و غیره

مزایای استفاده از خدمات خودروبر همدان به‌صورت آنلاین

یکی از مهمترین فواید استفاده آنلاین از خدمات خودروبری همدان این است که در تمام ساعات شبانه‌روز و همه روزهای هفته حتی روزهای تعطیل به خودروبر دسترسی دارید و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. همه خدماتی که توسط خودروبر همدان ارائه می‌شوند، دارای تضمین کیفیت هستند. مزیت دیگر دریافت خدمات خودروبر به‌صورت آنلاین صرفه‌جویی در وقت و هزینه است‌. در تماس تلفنی با خودروبر ممکن است پشت خط بمانید، اما در برقراری ارتباط آنلاین نیازی به انتظار نیست زیرا تیم پشتیبانی خودروبر در پشتیبانی آنلاین بلافاصله به مشتریان پاسخ می‌دهد. در سایت‌های خودروبر تمام قیمت‌ها و تعرفه‌های خدمات مختلف قابل مشاهده هستند‌ و برای ایام تعطیلات مانند عید نوروز هزینه خدمات خودروبر با تخفیف محاسبه می‌شود. اعزام سریع تعمیرکاران مجرب و ماهر در سریع‌ترین زمان ممکن به محل توقف خودرو یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات خودروبر همدان به‌صورت آنلاین به‌شمار می‌رود.

خدمات خودروبر همدان

نتیجهگیری

در این مقاله به معرفی خدمات و مزایای خودروبر همدان www.emdad800.com پرداختیم. اگر خودروی شخصی شما به دلایل مختلفی دچار ‌‌نقص‌فنی شده و در نزدیکی همدان متوقف شده‌است، بلافاصله با یکی از مجموعه‌های خوب خودروبری همدان تماس بگیرید یا از طریق مراجعه به سایت به‌صورت آنلاین برای دریافت کمک از یکی از مجموعه‌های خودروبر در این شهر اقدام کنید. امیدواریم از مطالعه این مطلب استفاده لازم را برده‌باشید.