لوکس ترین هتل های دنیا در کجا قرار دارند؟

به نظر شما لوکس ترین هتل های دنیا چه ویژگی هایی دارند؟ بخشی از لذت سفر مربوط به مکانی است که قرار است در آن اقامت داشته باشیم. خدماتی که در هتل های مختلف ارائه می شود، کاملا بستگی به نوع آنها دارد. مطمئنا در یک هتل 5 ستاره این امکانات بیشتر و در هتل هایی با تعداد ستاره های پایین تر، کمتر خواهد بود. همچنین این موضوع رابطه مستقیمی با قیمت این مکان ها دارد: تعداد ستاره بالاتر = امکانات بیشتر = هزینه بالاتر

لوکس ترین و بهترین هتل های دنیا کدام اند؟

در اینجا به چند نمونه از بهترین هتل های دنیا اشاره کرده ایم که اقامتی رویایی را برای مسافران خود فراهم کرده اند:

بولدرز در آریزونا

بولدرز یکی از اقامتگاه های زیبا و رویایی است که آن را در دامنه کوه خواهید دید. اگر به طبیعت علاقه دارید، مطمئنا این مکان انتخاب اصلی شما برای اقامت در آریزونا خواهد بود. مساحت کل اقامتگاه 1300 هکتار بوده و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری زیادی در اختیار مسافران قرار گرفته است. با ورود به بولدرز، احتمالا افراد ثروتمند زیادی را خواهید دید. البته باید مبلغ زیادی را هم به همراه خود داشته باشید تا بتوانید تنها برای یک شب در آن بمانید.

مارکوس لوس کابوس در لوس کابوس

در یکی از ایالات مکزیک منطقه ای به نام لوس کابوس قرار گرفته است. مکانی توریستی و خوش آب و هوا که مطمئنا برای هر فردی جذاب است. مارکوس لوس کابوس، یکی از لوکس ترین هتل ها در این مکان بوده که چشم اندازی رویایی و بی نظیری را پیش چشمان شما قرار می دهد. استخر آبگرم، رستوران با کیفیت و اتاق و سوییت هایی با بالکن رو به اقیانوس از ویژگی های اصلی این هتل است. بسیاری از مهمانان زمان زیادی از سفر خود را به مشاهده نهنگ ها از پنجره اتاقشان می پردازند.

لاورز دیپ در سنت لوسیا

آیا تا به حال به اقامتی چند روزه در زیر دریا فکر کرده اید؟ لاورز در سنت لوسیا که در میان لوکس ترین هتل های دنیا قرار گرفته، این امکان را برای مسافران ایجاد کرده است. امکانات رفاهی فوق العاده، آن هم در زیر آب حسی متفاوت از زندگی را به شما منتقل خواهد کرد و به خصوص برای زوج های جوان بسیار جذاب است. مکان لاورز دیپ، در یک زیر دریایی بوده که در دو مکان مختلف لنگر می اندازد. اولین منطقه در ساحل سینت لوسیا و دیگری در دریای سرخ است. البته هزینه اقامت در این هتل بسیار بالا بوده و به ازای هر شب بالای 2500 دلار باید هزینه پرداخت کنید.

لاوکالا در فیجی

این هتل را می توانیم یک جزیره هم در نظر بگیریم، چرا که تمام اتاق ها روی سطح آب قرار گرفته اند. امکانات بی نظیر مانند زمین های بازی و تورهای مخصوصی که شما را به عمق جنگل ها می برند، از ویژگی های اصلی این هتل است. در این مکان تعداد زیادی سوییت قرار دارد که کومو یکی از بی نظیرترین های آن است. این بخش چشم انداز زیبایی از شهر داشته و البته خودرویی با راننده و سالن ماساژ اختصاصی را نیز در اختیار مسافران خود قرار داده است. برای حضور و اقامت در این هتل باید شبی 60 هزار دلار را در نظر بگیرید.

پلازا آنتی در پاریس

لوکس ترین هتل های دنیا در پاریس هم وجود دارند که یکی از آنها پلازا آنتی است. یک هتل بسیار زیبا و بزرگ که کیفیت بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. امکانات موجود در این هتل بسیار زیاد بوده و خاطرات خوبی را در ذهنتان ثبت خواهد کرد. پلازا آنتی دارای 5 طبقه است. نمای زیبای برج ایفل، یکی از چشم اندازهای آن بوده که حتی از پنجره اتاقتان نیز می توانید آن را ببینید. دکوراسیون زیبا و اتاق های مدرن در این هتل ویژگی های مثبتش را تکمیل کرده است.

امارات پلاس در ابوظبی

هتل بعدی در لیست ما امارات پلاس است. مکانی که به جرئت می توان آن را یکی از بهترین اقامتگاه های موجود در دنیا دانست. رستوران های فوق العاده این مکان با غذاهای بین المللی و سنتی، زبانزد عام و خاص هستند. همچنین به صورت 24 ساعته، آماده سرویس دهی به مسافران خواهند بود. این هتل ها به جاذبه های گردشگری که در سطح شهر قرار گرفته نیز بسیار نزدیک است.

لوکس پرزیدنت ویلسون در ژنو

ژنو نیز یکی دیگر از مکان ‌هایی بوده که امکانات فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار داده است. در این میان می‌ توانیم به یکی از لوکس ترین هتل های دنیا، یعنی لوکس پرزیدنت ویلسون اشاره کنیم که اقامتی منحصر به فرد را برای مسافران فراهم کرده است. امکاناتی نظیر چشم انداز زیبا، واحدهای بزرگ و دلباز، رستوران و کافی شاپ، سالن های ورزشی، اسپا و … تنها بخشی از مواردی هستند که با ورود به هتل شاهد آن خواهید بود. لوکس پرزیدنت ویلسون دارای 8 طبقه بوده و 228 واحد را در خود جای داده است. همچنین فاصله بسیاری کمی را با جاذبه های گردشگری سوییس دارد.

هتل مردان پالاس در آنتالیا

چرا راه دور برویم؟ یکی از لوکس ترین هتل های دنیا در آنتالیا و نزدیکی ایران، قرار گرفته که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران است. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از دریای مرمر و کوه های تودورس را پیش چشم مسافران قرار داده است. همچنین بزرگترین آکواریوم دنیا با 3000 گونه آبزی برای بازدید در آن وجود دارد. مردان پالاس، اتاق های خود را بر اساس نیاز مسافران در چند دسته معمولی، شیک، متوسط، دوبلکس، سوییت، آپارتمان و جونیور تقسیم کرده تا هر فردی با هر بودجه و نیازی بتواند آنها را انتخاب کند.

اقامت در لوکس ترین هتل های دنیا

هر کدام از هتل هایی که در این مطلب به آنها اشاره شد، امکان اقامت را دارند. اما باید قبل از ورود به کشورهای مربوط به آنها، رزرو خود را انجام دهید. فلای تودی این پروسه را برایتان آسان کرده و شما می توانید به صورت آنلاین، هم بلیط خود را خریداری کنید و هم رزرو هتل را قبل از ورود به مقصد انجام دهید.