با لوکس ترین هتل های باکو از هتل فور سیزن تا هتل ماریوت آشنا شوید

باکو شهری بسیار زیبا و توریستی است که در کشور آذربایجان قرار دارد و به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شود. باکو به دلیل نزدیکی‌اش به ایران از طرف ایرانیان برای سفرهای تفریحی انتخاب می‌شود و تورهای باکو از تورهای پر طرفدار خارجی به حساب می‌آیند. تور باکو معمولاً به شکل زمینی و از مرز ایران و آذربایجان صورت می‌گیرد و به راحتی می‌توانید به این شهر سفر کنید و از نظر هزینه هم در سطح بسیار خوبی است. در این شهر می‌توان به تفریحات مختلفی پرداخت و همچنین به مراکز خرید مدرن و بزرگ رفت و به خرید اجناس خارجی پرداخت. یکی از نقاط دیدنی باکو، بلوار این شهر است که در امتداد دریای خزر قرار گرفته است و بسیار بلوار زیبایی است. اگر به باکو سفر کردید حتماً به موزه‌های زیبای این شهر سر بزنید و به ایچری شهر یا بخش قدیمی باکو بروید و از آنجا لذت ببرید. در باکو رستوران‌های بسیار خوبی وجود دارد که غذاهای قفقازی و همچنین آذربایجانی را به شما ارائه می‌کنند. هتل‌های بسیار خوبی در باکو وجود دارد و این شهر شامل تعدادی هتل 5 ستاره عالی می‌شود. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های شهر باکو را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل فور سیزن باکو

به گزارش سفر باتو مجموعه هتل‌های فور سیزن نیازی به تعریف ندارند و در شهرهای بزرگ و معروف دنیا دارای شعبه هستند. یکی از هتل‌های خوب و 5 ستاره در شهر باکو هتل فور سیزن است که به دریای خزر نزدیکی بوده و دارای مناظری بسیار زیبا و معماری مثال زدنی است که شباحت به کاخ‌های اروپایی دارد. این هتل در نزدیکی نقاط دیدین باکو مثل موزه هنرهای باکو بوده و امکاناتی بسیار خوب دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ، دارای امکاناتی کامل مانند تهویه، اینترنت وای فای وهمچنین مینی بار هستند. در این هتل رستوران‌هایی لوکس و با غذاهایی عالی وجود دارند که به شما منوهایی از غذاهای آذری، آسیایی و اروپایی ارائه می‌کنند. در این هتل امکاناتی مانند، خدمات خشک شویی، ترانسفر، خدمات نگهداری از کودک، مرکز زیبایی و اسپا و … وجود دارد. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی و دیگر امکانات است.

گراند هتل باکو

دیگر هتل مجلل در باکو گراند هتل است که با ساختمان بزرگ و زیبایش شناخته می‌شود. در این هتل می‌توانید در یکی از 96 اتاق آنجا سکونت کنید و از مناظری زیبا و امکاناتی لوکس بهره ببرید. طراحی داخلی این هتل و اتاق‌هایش بسیار عالی بوده و در آنجا امکاناتی بسیار خوب مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، تهویه هوا، مینی بار، مبلمان و حمام وجود دارد. در رستوران‌های این هتل میتوانید انواع غذاهای بین المللی را با کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه تازه میل بفرمایید. این هتل دارای حمام سنتی ترکی بوده و خدمات ماساژ درمانی و همچنین مرکز سلامتی و اسپا را ارئه می‌کند. این هتل دارای سالن آمفی تئاتر است و همچنین چند استخر به همراه سونا و جکوزی دارد.

هتل جی دبلیو ماریوت باکو

دیگر هتل 5 ستاره  در تور باکو هتل جی دابلیو ماریوت است که این هتل هم از هتل‌های معروف باکو بوده و مجموعه ماریوت در شهرهای بزرگ و معروف دنیا هم هتل‌هایی بزرگ و لوکس دارد. هتل جی دبلیو ماریوت شهر باکو 23 طبقه دارد و شامل 230 اتاق می‌شود که یکی از هتل‌های بسیار بزرگ و مجلل در شهر باکو بوده و طراحی مدرن و عالی را شامل می‌شود. در اتاق‌ها این هتل می‌توانید از تراس منظره بسیار زیبای دریای خزر را مشاهده کنید در صورتی که اتاق‌های رو به دریا را تهیه فرمایید. این هتل خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد و در آنجا چند سالن کنفرانس بزرگ وجود دارد. اتاق‌های ا نی هتل دارای مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون، تهویه، اینترنت بی سیم هستند. رستوران‌های بسیار خوب شرقی و غربی در این هتل وجود دارد که به ارائه غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ مشغول هستند. در این هتل خدماتی مانند ماساژ درمانی ارائه می‌شود و در آنجا باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی و استخر وجود دارد.

هتل فیرمونت باکو

از معروف ترین هتل‌های شهر باکو هتل فیرمونت است که دارای 318 اتاق است. این هتل به این دلیل معروف است که در یکی از برج‌های معروف شعله باکو واقع شده است و از آنجا می‌توانید مناظر بسیار زیبای شهر را مشاهده کنید. این هتل از برترین هتل‌های دنیا بوده و امکاناتی مدرن و درجه یک را به شما ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل تمامی امکانات مورد نیاز را مانند اینترنت، تهویه، حمام لوکس به شما ارائه کرده و می‌توانید در محیطی زیبا و با طراحی عالی اقامت داشته باشید. رستوران‌های بسیار خوبی در این هتل وجود دارد که می‌توان به رستوران‌های اروپایی، آذری و آسیایی اشاره کرد که غذاهایی بسیار عالی را به میهمانان ارائه می‌کنند. دیگر امکانات و خدمات این هتل شامل استخرهای سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ سالن بدنسازی، سالن بازی برای بچه‌ها، کتاب خانه و بسیاری دیگر از امکانات است.