قبل از خرید مبل چستر بخوانید

images_1687872966_649ae5c687994.jpg

مبل چستر از انواع مبلمان جذاب و بی نظیر است. طراحی منحصر به فرد این مبلمان به همراه راحتی فوق العاده، مبلمان چستر را به یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار کشور تبدیل نموده است. این امر در افزایش تولید مبلمان چستر در مدل ها و رنگ های مختلف، نقش مؤثری دارد.

تنوع مبلمان چستر  به قدری زیاد است که ممکن است در انتخاب و خرید این محصول دچار سردرگمی شوید؛ بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید این مبلمان، نکات مهمی را در نظر داشته باشید. آشنایی با ویژگی های این محصول و همچنین نکات خرید آن، باعث می شود تا خریدی اصولی و متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان انجام دهید. این امر در جذابیت و زیبایی دیزاین تأثیر بسزایی خواهد داشت.

ویژگی های مبل چستر چیست؟

مبلمان چستر دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی است. به همین دلیل قابلیت پوشش سلایق افراد مختلف را دارد. این مبلمان برخلاف ظاهر لوکس و ابعاد بزرگ، راحتی فوق العاده ای را برای خریداران فراهم می کند. جذابیت ظاهری و تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون، سبب شده است تا مبل چستر برای دکوراسیون مکان های مختلف قابل استفاده باشد. به طوری که به جز استفاده در منازل، بسیاری از ادارات، فروشگاه های لوکس، طلا فروشی ها، سالن های زیبایی و … برای آسایش مراجعین خود، از این مبل استفاده می کنند.

از جمله ویژگی های مبلمان چستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجلل و لوکس نشان دادن محیط مورد استفاده
  • تولید شده از متریال باکیفیت و درجه یک
  • جذابیت ظاهری بی نظیر به واسطه لمسه دوزی های خاص و چشم نواز
  • تمایز در شکل و ابعاد نسبت به انواع دیگر مبلمان

images_1687873022_649ae5fe64f0f.jpg

قیمت مبل چستر

قیمت مبل راحتی چستر بر اساس نوع متریال به کار رفته در تولید آن تعیین می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که معمولاً مبلمان تولید شده در داخل ایران، قیمت مناسب تری دارند؛ اما برای خرید مبلمان تولید خارج از کشور باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

ابعاد مبلمان، هزینه حمل و نقل و نگهداری و … نیز در قیمت گذاری مبلمان چستر مؤثر هستند.

محصولات متنوع داخلی و خارجی در فروشگاه دیجی چوب با قیمت مناسب به فروش می رسند. شما می توانید با خرید اینترنتی از این فروشگاه، هزینه های خرید مبلمان را به طور چشمگیری کاهش دهید.

راهنمای خرید مبل چستر

قبل از خرید مبل چستر، بهتر است نکات مهمی را در نظر داشته باشید. این امر باعث خرید مبلمان چستر متناسب با سلیقه و سبک دیزاین منزل شده و در جذابیت محیط مؤثر خواهد بود.

از جمله نکاتی که لازم است در خرید مبلمان چستر به آنها توجه کنید می توان موارد زیر را نام برد:

توجه به ابعاد فضا

پیش از خرید مبلمان راحتی چستر باید ابعاد محیطی که قرار است این مبلمان در آن قرار گیرد را اندازه گیری نمایید. سپس تعداد نشیمن های این مبل را بر اساس ابعاد محیط سفارش دهید.

به طور معمول مبلمان چستر به صورت ست هفت نفره تولید می شود. این ست شامل یک کاناپه دو نفره، یک کاناپه سه نفره و دو عدد مبل تک نفره می باشد. دقت کنید که ابعاد بزرگ مبلمان چستر فضای زیادی از محیط می گیرد. پس در صورتی که ابعاد منزلتان کوچک است، خرید مبلمان چستر، انتخاب مناسبی نخواهد بود.

images_1687873062_649ae626de8ae.jpg

انتخاب رنگ مناسب مبل چستر

رنگ شناسی از مباحث مهمی است که در افزایش جذابیت دکوراسیون نقش بسزایی دارد. با توجه به نقش قابل توجه مبل در زیبایی محیط، بهتر است این محصول را در رنگ های متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب کنید. از این رو انتخاب رنگ مناسب مبل را می توان به عنوان یکی از نکاتی دانست که باید قبل از خرید مبل چستر بدانید.

در صورتی که فضای مورد نظر در سبک کلاسیک طراحی شده است، مبلمان چستر را در رنگ های تیره خریداری کنید؛ اما در صورت مدرن بودن سبک دکوراسیون، رنگ های روشن و خنثی را برای خرید مبلمان چستر انتخاب نمایید.

images_1687873120_649ae66043f86.jpg

کیفیت متریال به کار رفته در مبل چستر

مهم ترین نکته ای که باید در خرید مبلمان چستر در نظر داشته باشید، کیفیت مواد اولیه است. اسفنج 40 و 35 کیلویی یورولوکس، بهترین نوع اسفنجی است که در مبلمان چستر به کار می رود. این اسفنج در اثر استفاده طولانی از مبل و حتی نشستن مداوم افراد سنگین وزن، دچار افت و فرورفتگی نمی شود. علاوه بر اسفنج، در مورد کلاف به کار رفته و همچنین تسمه کشی مبلمان نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین دقت کنید که پایه های مبل از چوب مقاوم و باکیفیت باشند.

انتخاب مبل چستر با رویه مناسب

توجه به جنس رویه مبل از نکات دیگری است که باید در خرید مبلمان چستر در نظر داشته باشید. این مبل دارای رویه چرمی یا پارچه ای می باشد. لازم است مبلمان با رویه چرم و پارچه ای یا چرمی را متناسب با محل مورد استفاده از مبلمان چستر و بر اساس سلیقه خود، انتخاب و خریداری نمایید.

مبلمان چستر با رویه چرمی اکثراً برای محیط های رسمی و اداری خریداری می شوند. در حالی که مبلمان چستر با رویه پارچه ای، بیشتر در منازل کاربرد دارد.

images_1687875231_649aee9f6e825.jpg

قابلیت ست کردن با میز نهارخوری

یکی از مهم ترین ویژگی های مبل چستر جدید، قابلیت ست کردن این محصول با میز نهارخوری است. با خرید این محصول از فروشگاه دیجی چوب، به راحتی می توانید مبلمانی هماهنگ با میز نهارخوری خود سفارش داده و یا هر دو محصول را به صورت ست با هم خریداری کنید.

توجه به استاندارد بودن مبل چستر

مبلمان چستر از محصولاتی است که راحتی و آسایش افراد در آن حرف اول را می زند؛ بنابراین هنگام خرید این مبلمان، به رعایت استانداردهای لازم مانند پر کردن کمر و استفاده از فوم مناسب در ساخت آن و نکاتی از این قبیل دقت کنید. حفظ زاویه بدن در طول استفاده از مبلمان چستر، نکته مهم دیگری است که باید در خرید این محصول به آن توجه کنید.

images_1687873195_649ae6ab7b5b4.jpg

کلام آخر

اگر هنگام خرید مبلمان چستر سؤالی داشتید، کارشناسان واحد فروش دیجی چوب آماده پاسخگویی تمام وقت به شما عزیزان هستند. دیجی چوب از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش انواع مبلمان و سرویس خواب در کشور می باشد. این فروشگاه علاوه بر عرضه انواع مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری و … با قیمت مناسب و همچنین ارائه ضمانت نامه معتبر، خدمات دیگری مانند حمل و نقل و ارسال به سراسر کشور را نیز ارائه می کند. شما عزیزان در هر کجای کشور که سکونت دارید می توانید مل چستر سفارش داده شده را در موعد مقرر و در بسته بندی حباب دار تحویل بگیرید.

وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

پایان رپورتاژ آگهی