فال روز چهارشنبه 27 فروردین 1399

فال روزانه

فال روز چهارشنبه 27 فروردین 1399
فال روز متولدین فروردین: حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی كامل دارید كه مسئولیت‌های بیشتری قبول كنید، اما این كار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما توانایی انجام دادن كارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلكه بدین معنی است كه شما به دلیل اینكه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌كنید، طاقت شكست خوردن را هم ندارید. با كم كردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر كنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا كنید. برای شما خیلی مهم است كه بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینكه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیكه شكیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی كنید به اطلاعاتی كه دارید قناعت كنید.
فال روز متولدین خرداد: امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل كار به راحتی حواستان را روی كارتان تمركز كنید. عجیب است كه اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها كشیده شده و حتی پیدا كردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نكنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل كار عذاب بدهید، بلكه در عوض امروز را دست از كار كردن شسته و به تفریح كردن بپردازید.
فال روز متولدین تیر:امروز نیازی نیست كه منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینكه شما می‌توانید به راحتی بفهمید كه او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع كنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت كه اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینكه با انجام دادن كارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف كنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.
فال روز متولدین مرداد: شما امروز زیاد سعی نمی‌كنید شور و هیجان خود را كنترل كنید. این موضوع دوستان و همكارانتان را حسابی شگفت زده خواهد كرد، اما آنها از گوش كردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با كمتر حرف زدن و بیشتر عمل كردن می‌توانید به كسانی كه از شما انتقاد می‌كنند نشان دهید كه شما فقط ادعا ندارید. اینك عمل كردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.
فال روز متولدین شهریور: امروز یكی از دوستان و یا یكی از همكارانتان می‌تواند با انجام دادن كاری كاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده كند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی كه بیان می‌شود ابراز كنید، اما اكنون عاقلانه است كه تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عكس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ كنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.
فال روز متولدین مهر:در حالی كه اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌كند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل كارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیك نیست، چرا كه شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیكه سعی می‌كنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و كشمكش نروید.
فال روز متولدین آبان:شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینكه كارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فكر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید كه بین نوآوری و ابتكار و كارهای روزمره همیشگی كدام را برگزینید. باوجود اینكه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اكنون وظایف كاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما كمك می‌كند فرد موفق‌تری باشید.
فال روز متولدین آذر: امروز اصلاً اهمیتی ندارد كه شما چقدر كار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح كردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی كردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این كار را بكنید، ولی امروز اول باید وظایف كاری خود را تمام كنید. اگر امروز سخت كار كنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت كه با خیال راحت تفریح كنید.
فال روز متولدین دی:شما امروز فكرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یك دوست صمیمی ‌و یا یكی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل كارتان توجه كافی روی كار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی كه شما در محل كارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار كنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشكلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی كرده و كارهای خود را به روز دیگری موكول كنید.
فال روز متولدین بهمن: شما امروز می‌خواهید تغییراتی در كار خود بدهید، اما باید بدانید كه شانس همیشه به كمكتان نمی‌آید. اولین كاری كه باید بكنید این است كه یكی از كارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراكه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینكه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این كار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً كار خوبی نكرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.
فال روز متولدین اسفند:امروز آرزوهای غیر شخصی شما كه با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همكاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا كه شما به یك نفر كه شاید دوست صمیمی‌تان یا یكی از همكارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید كه نمی‌توانید به تنهایی از پس كارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.