فال روز سه شنبه 18 آذر 1399

فال روزانه

فال روز سه شنبه 18 آذر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید، اما بعید به نظر می‌رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید، با تمام وجود تلاش می‌کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده‌اید درست عمل نمی‌کند. از چی می‌ترسید؟! بخش مهمی‌ از برنامه‌هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در محدوده ذهن خودتان تجربیات شگفت انگیزی داشته‌اید، به خاطر اینکه پشت تخیلات شما احساساتی قوی و محکم نهفته است. اما شما اگر روش خود را عوض کرده و افکار پنهانی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید در میان بگذارید، زندگی تان خیالی تر و رویایی‌تر هم می‌شود! اگر به راحتی آنها را ابراز کنید، مطمئناً روزی پویا و دلنشین تر خواهید داشت!
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی‌توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می‌توانند شما را به داشتن ایده‌های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف‌هایشان توجه کنید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر:مواظبت کردن از کسانی که دوستشان دارید کاری است که خوب از عهده‌اش بر می‌آیید، بنابراین کاملاً طبیعی است که امروز در محل کار هم این کار بکنید! شما احساس خیلی خوبی به خودتان خواهید داشت، چراکه می‌توانید بدون نگران شدن به خاطر اولویت‌هایتان کارتان را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در جامعه حضور داشته باشید و به خودتان هم توجه کنید!
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می‌خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می‌توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف‌تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی‌کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش‌های کوچک و پشت سر هم به راحتی می‌توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می‌توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: اگر شما دوست دارید در نوعی از منافع شراکتی سهیم شوید امروز روزی فوق‌العاده است! امروز می‌توانید توانایی‌های بزرگ تان را به شریک خود نشان دهید. قدرتمندی ماه برج قوچ به شما این توانایی را می‌دهد که بتوانید با ایمان کامل به خود ابراز وجود کنید. اما شما هنوز هم مجبورید در مقابل وسوسه‌های درونی خود مقاومت کنید، فقط در این صورت می‌توانید عرصه بازی را از آن خود سازید!
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز فعالیت‌های خیلی زیادی دارید که باید یکی پس از دیگری بهشان بپردازید و اصلا وقت ندارید بینشان استراحت کنید. شما احساس ناامیدی می‌کنید چرا که فکر می‌کنید همه مردم از اتفاقات روی داده خبر دارند الا شما!! شما با سئوال کردن می‌توانید چیزهای زیادی بفهمید و اگر این کار را بکنید می‌فهمید که دیگران به آن اندازه‌ای که شما فکر می‌کردید اطلاعات ندارند!!
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: شما پوسته در حال آوردن چیزهای جدید به زندگی خود هستید! امروز با وجود ماه برج میزان پیشرو در ششمین خانه تان – یعنی خانه فعالیت‌های روزانه- این عمل را بیشتر روی تغییر دادن عادت‌های قدیمی ‌اجرا می‌کنید. به جای اینکه کارتان را به همان روش دیروز یا حتی پریروز انجام دهید، سعی کنید با روشی کاملاً متفاوت کارهایتان را انجام دهید. اما با دقت عمل کنید، برای اینکه شما امروز روز پر مشغله‌ای دارید و ممکن است آشفتگی‌ها و نگرانی‌هایتان را نیز بیشتر کنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی:امروز حتی کسانی که خیلی بهتان نزدیک هستند نمی‌توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستید، چرا که شما می‌توانید با درگیر کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنید. متاسفانه شما با احساس مسئولیت کردن در برابر کارهایی که خارج از حوزه نفوذتان هستند بیش از حد انتظارات دیگران را برآورده می‌کنید. حتی اگر لازم شد کمتر کار کنید، بهتر است که حد و حدودتان را بدانید و با انجام دادن کارهایی که در آنها تخصص دارید، توانایی خود را نشان دهید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن:امروز انرژی‌تان کمی ‌فروکش می‌کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می‌شود و سرعت زندگی تان را افزایش می‌دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری‌های شما حل می‌شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می‌توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز آماده هستید که تاکتیک جدیدی را در مسائل مالی خود استفاده کنید. شاید روش‌های قدیمی ‌پول خرج کردن آنطوری که قبلا جواب می‌داد نباشد و شاید هم شما دیدگاه جدیدی برای پس انداز کردن پول‌هایتان داشته باشید. خوشبختانه امروز افکار شما کاملاً واقع بینانه است، پس می‌توانید برای هر یک از مشکلات خود راه حلی در ذهن تصور کنید و بعد براساس آن عمل کنید.

منبع: بیتوته