فال روز دوشنبه 24 آذر 1399

فال روزانه

فال روز دوشنبه 24 آذر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: ممكن است بعضی اوقات در راه شما برای رسیدن به اهداف تان اتفاقی بیفتد كه شما را عصبانی و كفری كند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حركت كنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت‌های زیادی این روزها برای شما بوجود می‌آید كه می‌توانید تحولاتی را در كارتان ایجاد كنید و وظایف روزانه خود را با ایده‌های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید كه خود را كنترل كنید و به چیزهایی كه قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینكه كار جدیدی شروع كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما ممكن است امروز مسئولیت كارهای زیادی را به عهده بگیرید چون كه به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشكل اینجاست كه مایل نیستید كه پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیكه بدانید واقعا آن كار درست است، وگرنه ممكن است همه راهی كه رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممكن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نكنند، اما مهم این است كه شما كار خود را با كیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینكه بعضی وظایف خود را كنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موكول كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: كند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم نباشد، اما بهترین حالت ممكن برای شماست. شما كارهای بسیار سخت و سنگینی در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا كه فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید كه این تعطیلات خوب و كاملی بود، پس روی كارهایی كه باید انجام شوند تمركز كنید و خودتان را مجبور كنید كه به بهترین نحو ممكن از این تعطیلی استفاده كنید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروزنگران تغییرات اخلاقی و روحیه خود نباشید، زیرا ماه وارد خانه نخست شما شده و این باعث شده كه امروز انواع و اقسامی‌ از روحیات خود را به نمایش بگذارید. به این فكر نكنید كه اینها از كجا می‌آیند و به كجا می‌روند. بیخود سعی نكنید كه عصبانیت تان را به زور كنار بگذارید یا اینكه خود را به چیزی علاقمند كنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نكنید آنها را كنترل كنید. این به معنی آن نیست كه باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح كنید. بلكه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ كنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی كنید!
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: ممكن است عقیده شما این نباشد كه افكارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است كه اكنون می‌توانید اتخاذ كنید. زمانی كه اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفكر می‌كنید كه می‌دانید حد و مرز آن كجاست، اما ممكن است سخت باشد كه وسط كار آن را كنترل كنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ كنید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:شما ممكن است امروز نگران این باشید كه دوستان تان درباره شما چه فكری می‌كنند، ‌با عبور ماه از یازدهمین خانه شما،‌ احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها كناره گیری كنید. اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ كس دعوایی با شما ندارد كه این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی كنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست كه احساس می‌كنید چقدر آسیب پذیر هستید!
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: افكار قدیمیتر‌شما لازم است كه امروز دور ریخته شوند، به خاطر اینكه وقتی بررسی می‌كنید می‌بینید كه قلب تان چیز دیگری می‌گوید. می‌توانید خودتان را نصیحت كنید كه در كار دیگران دخالت نكنید. اما معمولا شما نمی‌توانید وقتی یكی از نزدیك ترین دوستان یا اعضای خانواده تان درگیر مشكلی است خود را كنار بكشید. بعد از اینكه همه دلایلی را كه برای كنترل خود داشتید بررسی كردید و به نتیجه‌ای نرسیدید آنها را كنار گذاشته و ببینید احساس‌تان چه می‌گوید؟!
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست كه شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلكه به این معنی است كه شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممكن است بین اینكه كدام یك از دو راه زیر را انتخاب كنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری كردن؟؟؟ می‌توانید این كار را برای خود آسانتر كنید؛ می‌پرسید چگونه؟ به این فكرنكنید كه شخص مورد علاقه تان عكس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افكار مثبت خود را آرام كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی كه جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌كنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری كردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیركانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات خود به خود حل شده و از بین بروند. یكی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع كنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اگرچه شما به روشنی می‌بینید كه چقدر كار دارید، ‌اما الان دوست دارید به جای اینكه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می‌دانید كه رسیدن به اهداف تان نمی‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت كنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع كرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز شاید برایتان سخت باشد كه زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می‌رسد این میان یك چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی كوچك شما باعث می‌شود كه وظایف ناتمامی ‌را كه كنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با كمی‌كمك از طرف دوستان، می‌توانید ناراحتی‌هایتان را در كار تخلیه كنید، به جای اینكه همیشه در میان كارهای ناتمام خود بمانید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند:اینجوری نیست كه همیشه همه چیز نادرست و اشتباه است: بلكه فقط ممكن است امروز نتوانید باكلاس و تشریفاتی صحبت كنید. تقسیم كردن نگرانی‌هایتان با دیگری می‌تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر كند، تا جائیكه همه كسانی را كه در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینكه دقیقا چه اتفاقی افتاده می‌توانید دیگران را آسوده خاطر كنید به جای اینكه به آنها بگویید شما چه فكر می‌كنید و نظر شما چیست.

منبع: بیتوته