دلایل رو آوردن افراد به دستبند نقره به جای طلا چیست؟

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت طلا افراد زیادی رو به خرید انواع نقرجات آورده اند از این رو دستبند های نقره مردانه از جمله مدل های کارتیه (کارتیر) که محبوب بین جوان ها می باشد در ادامه به بررسی روش های مختلفی برای تهیه انواع دستبند ها نقره با کیفیت و عالی گفته می شود که با توجه به آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه یک دستبند نقره مردانه انتخاب کنیم؟

نقره استرلینگ باید با نشانه 925، یعنی 92.5 درصد نقره خالص است. هر چیزی با محتوای نقره کمتر از آن ممکن است رنگ اصلی خود را حفظ نکند. اگر هیچ مهری قابل مشاهده نیست، مطمئن شوید که به نقره فروشی که از او خرید می کنید اعتماد دارید. در غیر این صورت، به جای دیگری برای خرید بروید و حتما از فروشنده فاکتور معتبر دریافت کنید این مورد باعث افزایش اطمینان از اصل بودن خرید دستبند نقره مردانه می شود.

چگونه یک دستبند نقره می تواند مناسب یک مرد باشد؟

یک دستبند که به درستی پوشیده شده است به اندازه کافی گشاد است که با دست شما حرکت کند، اما نه آنقدر گشاد که لیز بخورد. یک یا دو انگشت باید بین دستبند و مچ شما قرار بگیرد. اکثریت قریب به اتفاق دستبند ها یک سایز هستند اما بعضی از آن زنجیر سایز اضافه دارند.

دستبند نقره برای مردان چه معنایی دارد؟

دستبند مردانه نقره یک اکسسوری با معنای است، زیرا پیام بسیار خاصی را بیان می کند: شخصیت ها و افراد هنگامی که  از دستبندهای با فلز نقره گرانبها ساخته شده اند، مردان می توانند به راحتی آنها را همیشه و با هر ظاهری، اعم از رسمی و حرفه ای یا ظریف، غیررسمی یا اسپرت، بپوشند.

چگونه نقره با کیفیت خوب بخریم؟

اگر قبلاً از زیورآلات نقره را خریداری کرده اید باشید، این یک راه عالی برای بررسی فیزیکی محصول و تشخیص اینکه آیا نقره واقعی در دستانتان است یا خیر است. نقره استرلینگ خواهد گفت 925  هر دوی این علامت ها نشان دهنده جواهرات نقره با کیفیت خوب است

دستبند باید تنگ باشد یا گشاد؟

همانطور که گفته شد، دستبندهای شما باید تعادلی بین حرکت کمی و همچنان به اندازه کافی سفت برقرار کنند تا از دست شما سر نخورند. یکی از راه‌های تشخیص مناسب بودن دستبندتان این است که یک یا دو انگشت خود را بین مچ دست و دستبند خود قرار دهید.

مزایای استفاده از دستبند نقره چیست؟

نقره به انعطاف پذیری رگ های خونی ما کمک می کند. این خاصیت ارتجاعی فواید بی شماری مانند التیام، تشکیل استخوان، حفظ پوست و غیره را برای بدن به ارمغان می آورد. محققان دانشگاه ثابت کرده اند که نوع خاصی از حلقه نقره به بهبود علائم آرتریت در دست ها کمک می کند.

دستبند نقره باید در کدام دست قرار بگیرید؟

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای پوشیدن مچ وجود ندارد، مردانی که دستبند دارند معمولاً آن را روی مچ دست غالب شما می‌بندند. برای جلوگیری از خراشیدگی ساعت، بهتر است آن را روی مچ دست مقابل ساعت خود قرار دهید.

آیا دستبندهای نقره پسرانه شیک هستند؟

اما در چند سال گذشته، دستبندهای  نقره مردانه به عنوان یک محصول زیبا  و خاص در میان مردان با سبک های مختلفی  از نوارهای چرمی گرفته تا طناب بافته، مهره‌های چوبی و سرآستین‌های فلزی، نمادهای مد و ستاره‌های سینمای جهان، مچ‌بازی خود را (فراتر از ساعت‌های بی‌خطر) خم می‌کنند و از دستبند استفاده می‌کنند.

وقتی دستبند را روی مچ دست راست خود می بندید به چه معناست؟

سمت چپ نشان دهنده شفا، عشق به خود، پرورش و دریافت است. سمت راست نمایانگر عمل، کنترل، قدرت و بخشش است. بنابراین اگر قصد شما دریافت انرژی است، دستبند خود را روی مچ دست چپ خود ببندید. اگر می خواهید انرژی بدهید، مچ دست راست خود را بپوشید.