خاص ترین کادو سال 1401

چکیده : چاپ عکس روی لیوان یکی از به‌صرفه‌ترین کادوهایی است که می‌توان هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان در‌نظر گرفت، و یکی از خاص ترین کادو های سال 1401 است.

مطمئناً همه‌ی ما وقتی قصد خریدن کادو داریم، با استرس زیادی مواجه می‌شویم و این مورد اصلاً ربطی به اینکه سلیقه‌مان خوب است یا نه ندارد، در‌واقع حساسیت در خرید کادو آن‌ قدر زیاد است که آدم به شک می‌افتد که چه چیز را انتخاب کند که هم از‌لحاظ قیمتی مناسب باشد و هم اصلاً ارزش هدیه دادن را داشته باشد. این مطلب برای اینکه شما عزیزان یکی از خاص‌ترین کادو سال 1401 بهره‌مند شوید، در‌نظر گرفته‌شده است و پیشنهاد ما برای این منظور چاپ لیوان است.

بله درست شنیدید! در‌حال‌حاضر چاپ عکس روی لیوان یکی از به‌صرفه‌ترین کادوهایی است که می‌توان هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان در‌نظر گرفت، اما احتمالاً اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز دارید که کافی است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا درباره‌ی چاپ لیوان سرامیکی موارد مهم‌تری را عنوان کنیم.

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی

چرا چاپ عکس روی لیوان جذاب است؟

شاید در نگاه اول در‌نظر گرفتن چنین هدیه‌ای جذابیت خاصی نداشته باشد اما ارزش چنین هدیه‌ای به چه صورت سنجیده می‌شود؟ در‌واقع پاسخ به این سوال ذهن شما عزیزان را آماده‌ی پذیرش هر‌گونه تعریف و تمجید در خصوص این هدیه خاص خواهد کرد؛ ضمن اینکه حتماً در موقعیت‌های مختلف افراد زیادی را هنگام استفاده از این نوع لیوان‌ها دیده‌اید، اما شاید هیچ‌ وقت توجه‌ آن‌چنانی به اینکه چرا این نوع لیوان‌ها در میان مردم باب شده‌اند نکرده باشید؛ احتمالاً دلیل اصلی این اتفاق فانتزی بودن چاپ لیوان سرامیکی است و در‌واقع می‌توان طرح‌های مختلفی را روی آن ثبت کرد.

در درجه بعدی، قیمت به‌صرفه‌ی این نوع لیوان‌ها مدنظر است و حتی پس از چاپ عکس روی لیوان نیز به آن صورت به قیمت خرید آن افزوده نمی‌شود. در کنار این موارد، اختصاصی شدن لیوان برای استفاده، حس‌و‌حال فوق‌العاده‌ای را به افراد می‌دهد مخصوصاً اینکه اگر از فرد به‌خصوصی دریافت شده باشد. به‌طور‌کلی در‌حال‌حاضر چاپ لیوان سرامیکی از پرطرفدارترین خریدهای افراد است که برای اهداف مختلف مانند کادو دادن انجام می‌شود.

انواع لیوان سرامیکی برای هدیه

در این بخش قصد داریم به انواع مدل‌های لیوان سرامیکی که همه‌ی افراد می‌توانند از امکان چاپ عکس بر روی آن بهره ببرند، اشاره کنیم و مطمئن هستیم که پس از مطالعه‌ی این قسمت، ترغیب به استفاده از این نوع لیوان‌ها برای کادو دادن به کوچولوها و حتی بزرگسالان خواهید شد.

به‌طور‌کلی انواع چاپ لیوان و ماگ سرامیکی به شکل‌های زیر است:

  • لیوان سرامیکی ساده سفید

اولین مورد با اهمیتی که در خصوص لیوان سرامیکی به چشم می‌آید، جنس درجه‌یک آن است که از سرامیک باکیفیت در‌نظر گرفته‌شده است و کاملاً قابل‌شست‌و‌شو است، بدون اینکه خط و خشی روی آن ایجاد شود. معمولاً توصیه به استفاده از دستمال نرم برای تمیز کردن این لیوان می‌شود؛ چرا‌که ماندگاری آن‌را افزایش می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های لیوان سرامیکی ساده سفید، قیمت فوق‌العاده عالی و همچنین کیفیت چاپ روی آن است که ظاهر بسیار جذابی به آن می‌دهد. در‌واقع شما عزیزان برای اینکه بتوانید یک تصویر مناسب برای چاپ روی لیوان سرامیکی در‌نظر بگیرید، هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت، حتی اگر تصویر انتخابی، چهره عزیزتان باشد.

از دیگر خصوصیات این لیوان سرامیکی ساده سفید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– وزن مناسب لیوان در حدود 300 گرم بوده و قابل‌حمل است.

– ارتفاع لیوان 9.8 سانتی‌متری و قطر آن 8 سانتی‌متر است که ایده‌آل به نظر می‌رسد.

– چاپ روی این نوع لیوان سرامیکی نیز به شکل سابلیمیشن خواهد بود.

– مدت زمان چاپ عکس روی لیوان نیز 1 الی 3 روز کاری است.

توصیه می‌کنیم اگر ماندگاری هدیه برایتان ارزشمند است، حتماً از این نوع لیوان سرامیکی برای خاص‌ترین کادو‌ مدنظرتان استفاده کنید که از این بابت پشیمان نخواهید داشت.

عکس زیر نمونه لیوان خام است و آماده چاپ عکس و طرح روی لیوان است!لیوان سرامیکی ساده و سفید

  • لیوان حرارتی سرامیکی

نمونه‌ی دیگری از چاپ لیوان سرامیکی می‌توان به نوع حرارتی آن اشاره کرد که با توجه به شکل و شمایل محصول، فوق‌العاده عالی به نظر می‌آید، در‌واقع شاید این نوع لیوان‌ها که دارای طرح‌های جالبی هم هستند، برای کم سن و سال‌ها جذابیت بیشتری داشته باشد. لیوان حرارتی سرامیکی به این‌گونه است که در حالت عادی، هیچ طرح خاصی بر روی آن وجود ندارد و کاملاً مشکی به نظر می‌رسد، اما پس از ریختن مایع داغ (از هر نوع) کم‌کم طرح چاپی روی آن ظاهر می‌شود که می‌تواند فوق‌العاده عالی به نظر بیاید.

گفتنی است که این نوع چاپ لیوان به دلیل اینکه با بهترین کیفیت در‌نظر گرفته می‌شود، برای مدت‌ها قابل‌استفاده بوده و همچنین محدودیت رنگی برای چاپ نیز وجود نخواهد داشت. ضمناً این روش چاپ نیز مانند چاپ روی لیوان سرامیکی ساده از نوع سابلیمیشن است. حال تصور کنید به کسی که علاقه‌مند هستید، این نوع وسیله جذاب را کادو دهید که در نگاه اول هدیه‌ای ساده به نظر می‌آید، اما پس از ظاهر شدن طرح مدنظرتان روی لیوان، شگفت‌زده خواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً این نوع چاپ لیوان سرامیکی را امتحان کنید تا از انتخاب هدیه و کادو بی‌کیفیت در‌امان باشید.

اگه برای شما سواله که لیوان سرامیکی حرارتی چطوریه به عکس زیر دقت کنید تا کاملا متوجه این هدیه فوق العاده بشید!

لیوان حرارتی (جادویی)

  • لیوان سرامیکی دسته داخل رنگی

خیلی از ما علاقه‌مند به انتخاب یک هدیه‌ی خاص هستیم و به دنبال جذابیت رنگی در کادو می‌گردیم؛ ماگ‌ و یا لیوان‌ها این قابلیت را دارند که در هر رنگی تولید شوند، به‌خصوص اگر سرامیکی باشند؛ بنابراین اگر به تهیه یک کادو مثل لیوان سرامیکی حرارتی علاقه ندارید، شاید انتخاب لیوان دسته داخل رنگی را دوست داشته باشید، در‌واقع برای خیلی از افراد رنگی‌رنگی بودن لیوان انرژی می‌آورد و استفاده از آن را ترجیح می‌دهند.

در چاپ لیوان سرامیکی دسته داخل رنگی همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید، بخش دسته و داخل آن دارای رنگ دلخواه است و می‌تواند انتخاب خوبی برای هدیه، به‌خصوص برای کودکان و افراد کم سن و سال که انرژی زیادی دارند، باشد. گفتنی است که در‌حال‌حاضر خرید این نوع لیوان سرامیکی فوق‌العاده بیشتر شده است و شما هم می‌توانید آن را برای کسانی که دوستشان دارید، تهیه کنید.

تفاوت این نوع لیوان در دسته و داخل رنگی آن است که با هر رنگی که بخواید می تونید سفارش بدید!

لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی

  • مینی لیوان سرامیکی سفید

از دیگر انواع چاپ، روی مینی لیوان سرامیکی است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند، البته همان‌طور که مشخص است، به دلیل اندازه کوچک‌تر لیوان، باید از طرح‌های جمع و جورتر برای چاپ استفاده کرد که با توجه به اینکه کیفیت این چاپ در حد ایده‌آل است، رنگ، شکل و شمایل تصویر درج‌شده در بهترین حالت قرار خواهد داشت. به‌طور‌کلی این نوع هدیه می‌تواند از‌جمله بهترین و خاص‌ترین کادو سال باشد، البته به شرطی که از یک مرکز تخصصی برای درج تصویر بر روی لیوان سرامیکی استفاده کنید.

بهترین مرکز چاپ لیوان سرامیکی

در‌حال‌حاضر چاپ روی لیوان سرامیکی از بهترین کادوهایی است که می‌توان آن را برای عزیزانتان در‌نظر بگیرید، در‌واقع این هدیه، فوق‌العاده خاص است و ما اطمینان داریم که حتی در اطرافیان شما نیز کمتر کسی از این نوع هدیه دریافت کرده است. حال اگر کمی زرنگی به خرج دهید، می‌توانید جزو اولین نفراتی باشید که چاپ لیوان سرامیکی را به‌عنوان هدیه‌ای خاص برای کسی که دوستش دارد، در‌نظر می‌گیرد، اما اینکه از کدام مرکز تخصصی برای این منظور استفاده کنید هم پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم تا در کنار اینکه از کیفیت عالی برخوردار می‌شوید، از قیمت ارزنده‌ای نیز بهره‌مند شوید؛ پس بدون معطلی، در گوگل عبارت چاپ آنلاین تیک پرینت را جست‌و‌جو کنید و با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید تا طعم انتخاب یک هدیه‌ی فوق‌العاده را بچشید.

اگه شما هم کادوی خاصی مد نظرتون هست لطفا اون رو با ما به اشتراک بگذارید تا ما و دیگر دوستان هم از نظرات ارزشمند شما استفاده کنیم!